- Lid geworden
- 12 okt 2003
franco zeker wel
Latin spirit zei:tevens wil ik benadrukken met deze post zeg dat ik het geen onzin vind wat je post, ik geef gewoon mijn mening op basis van de praktijk. de materie waar je mij aankomt geloof ik meteen, maar nogmaals praktijk weegt in dit geval zwaarder dan theorie aangezien ze beiden heel veel van mekaar afwijken als het gaat om anti-e gebruik
Big Cat zei:Ik sluit ervaring nooit uit, ik luister met veel plezier ernaar en ik ook heb al ervaringen gezien die ik tot op heden niet kan staven met bewijs. Maar ervaring gaat NOOIT boven onderzoek. Evaring komt altijd van iemand, die iets doet, en het jou verteld. Maar je was er niet bij en meningen zijn subjectief. Of hoe zeggen ze dat ook weer ? Meningen zijn zoals achtersten, iedereen heeft er een ?
Ik geef een valabele verklaring waarom jou ervaring niet correct is en niet strookt met de theorie, tot je die wil weerleggen, wil ik zeker niet horen dat ervaring meer waard is dan echt wetenschappelijk eenduidig en peer-reviewed bewijs. Want in dit geval kan jou advies een hoop beginners een hoop last bezorgen en heel veel geld kosten.
Test_Addicted zei:Liquidex schijnt ook super te zijn heb ik vernomen... Ga het in mijn volgende kuur opnemen...
Chemical zei:Het is inderdaad niet altijd nodig om een anti e te nemen. Veel mensen maken zich ook iets te druk als het neer komt op het vasthouden van vocht. Een beetje vocht is niet erg en het bevordert alleen de groei maar. In geval van wedstrijden of wanneer men perse een harder uiterlijk wil hebben kan er in de lichtere kuren voldoende resultaat met wat proviron worden behaalt. Dit remt de werkingvan de as ookminimaal en geeft meestal een extra kick aan de libido. Voor de wat zwardere gevallen geef ik zelf de voorkeur aan arimdex
Musculus01 zei:ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel
Musculus01 zei:ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel
ccnp zei:150 mg proviron p/d vind ik wel heel veel, ik heb bij mijn laatste kuur ook 2 weken in mijn na kuur extra 50 mg proviron per dag geslikt en ik was er echt te vreden over, ik herstelde echt veel sneller
ccnp zei:150 mg proviron p/d vind ik wel heel veel, ik heb bij mijn laatste kuur ook 2 weken in mijn na kuur extra 50 mg proviron per dag geslikt en ik was er echt te vreden over, ik herstelde echt veel sneller
2hard2die zei:ook proviron drukt weer op je axis en zal een herstel aanmaak van lichaamseigen testosteron niet bespoedigen!
2hard2die zei:ook proviron drukt weer op je axis en zal een herstel aanmaak van lichaamseigen testosteron niet bespoedigen!
Big Cat zei:Wat ik dus zei in die andere thread was dat die ervaring wel vaker voorkomt omdat meeste bodybuilders vroeger aangeraden geweest zijn om anti-a's te gebruiken, waardoor ze een overgevoeligheid kweken, waardoor ze voor altijd aan de anti-a's vastzitten.
Elmo zei:Ik wil het toch ook in deze thread nog eens benadrukken. Overgevoeligheid voor oestrogenen is een opgeklopt verhaal wat jij aan de upregulatie van de ER-receptoren toedichtte.
Die eventuele upregulatie is slechts tijdelijk en dus ook de geimpliceerde gevoeligheid die optrad bij een NUL-nivo-oestrogeen-scenario. Dat NUL (0) scenario is noch met Femara, Arimidex of Nolvadex te verwezenlijken.
Dat die upregulatie tijdelijk is en niet permanent heb je inmiddels zelf toegegeven in mijn thread.
Dus het verhaal dat ze voor latijd aan anti-e's vastzitten komt daarmee ook te vervallen. Verstandige BB'ers nemen tijdens hun kuur een anti-e in een matige dosering.