MuscleMeat

Praktijkervaringen Proviron

Bezoekers in dit topic

proviron werkte bij top! Totaal geen vocht, geen dikke nek of vette testosteronkop!
de prijs is alleen een beetje hoog in vergelijking met femara gg vind ik.

Femara heb ik nog niet gebruikt als anti-e , maar ga dit in mijn volgende kuur doen, we zullen dan zien wat er beter werkt; proviron of femara.

Ik denk dat proviron het wint omdat je spieren er een harder uiterlijk van krijgen.
 
Latin spirit zei:
tevens wil ik benadrukken met deze post zeg dat ik het geen onzin vind wat je post, ik geef gewoon mijn mening op basis van de praktijk. de materie waar je mij aankomt geloof ik meteen, maar nogmaals praktijk weegt in dit geval zwaarder dan theorie aangezien ze beiden heel veel van mekaar afwijken als het gaat om anti-e gebruik

Wat ik dus zei in die andere thread was dat die ervaring wel vaker voorkomt omdat meeste bodybuilders vroeger aangeraden geweest zijn om anti-a's te gebruiken, waardoor ze een overgevoeligheid kweken, waardoor ze voor altijd aan de anti-a's vastzitten.

Daarom zegt die ervaring, thans in dit geval, totaal niks.

Ik sluit ervaring nooit uit, ik luister met veel plezier ernaar en ik ook heb al ervaringen gezien die ik tot op heden niet kan staven met bewijs. Maar ervaring gaat NOOIT boven onderzoek. Evaring komt altijd van iemand, die iets doet, en het jou verteld. Maar je was er niet bij en meningen zijn subjectief. Of hoe zeggen ze dat ook weer ? Meningen zijn zoals achtersten, iedereen heeft er een ?

Ik geef een valabele verklaring waarom jou ervaring niet correct is en niet strookt met de theorie, tot je die wil weerleggen, wil ik zeker niet horen dat ervaring meer waard is dan echt wetenschappelijk eenduidig en peer-reviewed bewijs. Want in dit geval kan jou advies een hoop beginners een hoop last bezorgen en heel veel geld kosten.
 
Big Cat zei:
Ik sluit ervaring nooit uit, ik luister met veel plezier ernaar en ik ook heb al ervaringen gezien die ik tot op heden niet kan staven met bewijs. Maar ervaring gaat NOOIT boven onderzoek. Evaring komt altijd van iemand, die iets doet, en het jou verteld. Maar je was er niet bij en meningen zijn subjectief. Of hoe zeggen ze dat ook weer ? Meningen zijn zoals achtersten, iedereen heeft er een ?

Ik geef een valabele verklaring waarom jou ervaring niet correct is en niet strookt met de theorie, tot je die wil weerleggen, wil ik zeker niet horen dat ervaring meer waard is dan echt wetenschappelijk eenduidig en peer-reviewed bewijs. Want in dit geval kan jou advies een hoop beginners een hoop last bezorgen en heel veel geld kosten.


Absoluut mee eens. Ik lees hier op het forum veel te vaak meningen van mensen die zich enkel en alleen beroepen op hun eigen ervaringen.
Probleem met eigen ervaringen is imo dat er bij BBers bijna nooit 1 variabele veranderd.
Je kunt een variabele alleen controleren om een mogelijke werking wanneer alle andere factoren constant zijn, en dit is bij BBers zelden het geval.
Je kunt de lijn - dit werkt bij mij dus raad ik het iedereen aan - nooit zomaar doortrekken.
Helaas wordt er wel vaak advies gegeven op puur persoonlijke ervaringen en wordt een tiental onderzoeken die dit weerleggen gewoon naast hen neergelegd.
 
Liquidex schijnt ook super te zijn heb ik vernomen... Ga het in mijn volgende kuur opnemen...
 
Test_Addicted zei:
Liquidex schijnt ook super te zijn heb ik vernomen... Ga het in mijn volgende kuur opnemen...


Zeker geen posts hier gelezen gedurende de laatste dagen.
 
Het is inderdaad niet altijd nodig om een anti e te nemen. Veel mensen maken zich ook iets te druk als het neer komt op het vasthouden van vocht. Een beetje vocht is niet erg en het bevordert alleen de groei maar. In geval van wedstrijden of wanneer men perse een harder uiterlijk wil hebben kan er in de lichtere kuren voldoende resultaat met wat proviron worden behaalt. Dit remt de werkingvan de as ookminimaal en geeft meestal een extra kick aan de libido. Voor de wat zwardere gevallen geef ik zelf de voorkeur aan arimdex
 
Chemical zei:
Het is inderdaad niet altijd nodig om een anti e te nemen. Veel mensen maken zich ook iets te druk als het neer komt op het vasthouden van vocht. Een beetje vocht is niet erg en het bevordert alleen de groei maar. In geval van wedstrijden of wanneer men perse een harder uiterlijk wil hebben kan er in de lichtere kuren voldoende resultaat met wat proviron worden behaalt. Dit remt de werkingvan de as ookminimaal en geeft meestal een extra kick aan de libido. Voor de wat zwardere gevallen geef ik zelf de voorkeur aan arimdex

In die gevallen opteer je dan al voor een minimum test met allemaal niet aromatiserende producten, wat al het gewenste resultaat geeft, bij shoots of wedstrijden ook gepaard met diureticum, veel water en caffeine enz.
 
ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel
 
Musculus01 zei:
ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel

Ik neem aan dat je er gewoon nolvadex bijneemt?
 
Musculus01 zei:
ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel

Klinkt als uitstel van executie. Verder vind ik 150 mg provi best veel.
 
Musculus01 zei:
ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel

Wees ook voorzichtig met zulke dingen he.

Al te vaak heb ik bodybuilders gehoord 'ik had gevoelige tepels dus heb ik er maar 40 mg nolva en 2 mg arimidex bijgegooid'.

Gevoelige tepels zijn niet noodzakelijkerwijs een voorbode of symptoom van gyno he, en omgekeerd geld dat ook. Heel vaak tijdens kuren blijken gevoelige tepels gewoon dat, gevoelige tepels.
 
Musculus01 zei:
ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel

je slikt proviron na je kuur? ??? en je zegt snelller te herstellen?
 
Musculus01 zei:
ik neem tijdens men kuur en tot 3 weken erna 6 tabs proviron per dag en heb nog steeds gevoelige tepels het enigste voordeel dat ik ebrij heb is dat men dipje na het kuren lang wegblijft en dat ik supersnel herstel


150 mg proviron p/d vind ik wel heel veel, ik heb bij mijn laatste kuur ook 2 weken in mijn na kuur extra 50 mg proviron per dag geslikt en ik was er echt te vreden over, ik herstelde echt veel sneller
 
ccnp zei:
150 mg proviron p/d vind ik wel heel veel, ik heb bij mijn laatste kuur ook 2 weken in mijn na kuur extra 50 mg proviron per dag geslikt en ik was er echt te vreden over, ik herstelde echt veel sneller

Je hebt geen last gehad van een rebound?
 
ccnp zei:
150 mg proviron p/d vind ik wel heel veel, ik heb bij mijn laatste kuur ook 2 weken in mijn na kuur extra 50 mg proviron per dag geslikt en ik was er echt te vreden over, ik herstelde echt veel sneller

ook proviron drukt weer op je axis en zal een herstel aanmaak van lichaamseigen testosteron niet bespoedigen!
 
2hard2die zei:
ook proviron drukt weer op je axis en zal een herstel aanmaak van lichaamseigen testosteron niet bespoedigen!

idd beetje vreemd!!
 
2hard2die zei:
ook proviron drukt weer op je axis en zal een herstel aanmaak van lichaamseigen testosteron niet bespoedigen!

Klopt precies wat je zegt, alleen bij mij werkte het wel beter, ik heb dat gewoon de laatste keer geprobeerd........ het hoef ook niet voor iedereen zo te werken.
 
Big Cat zei:
Wat ik dus zei in die andere thread was dat die ervaring wel vaker voorkomt omdat meeste bodybuilders vroeger aangeraden geweest zijn om anti-a's te gebruiken, waardoor ze een overgevoeligheid kweken, waardoor ze voor altijd aan de anti-a's vastzitten.

Ik wil het toch ook in deze thread nog eens benadrukken. Overgevoeligheid voor oestrogenen is een opgeklopt verhaal wat jij aan de upregulatie van de ER-receptoren toedichtte. Die eventuele upregulatie is slechts tijdelijk en dus ook de geimpliceerde gevoeligheid die optrad bij een NUL-nivo-oestrogeen-scenario. Dat NUL (0) scenario is noch met Femara, Arimidex of Nolvadex te verwezenlijken.
Dat die upregulatie tijdelijk is en niet permanent heb je inmiddels zelf toegegeven in mijn thread.

Dus het verhaal dat ze voor latijd aan anti-e's vastzitten komt daarmee ook te vervallen. Verstandige BB'ers nemen tijdens hun kuur een anti-e in een matige dosering.
 
Elmo zei:
Ik wil het toch ook in deze thread nog eens benadrukken. Overgevoeligheid voor oestrogenen is een opgeklopt verhaal wat jij aan de upregulatie van de ER-receptoren toedichtte.

Upregulatie van aromatase enzym, zie studie. Groot verschil. Enkel upregulatie van de receptor is makkelijk in check te houden, toename aan aromatase enzym leidt tot verlaging van substraat (testosteron) en verhoging van product (estrogeen) gecombineerd met een overgevoeligheid aan het product (zie tweede studie)

Die eventuele upregulatie is slechts tijdelijk en dus ook de geimpliceerde gevoeligheid die optrad bij een NUL-nivo-oestrogeen-scenario. Dat NUL (0) scenario is noch met Femara, Arimidex of Nolvadex te verwezenlijken.

De cijfers draaien rond de 85 a 90% voor de normale dosis van die producten, nul is het niet, maar denk niet dat jij beseft hoeveel upregulatie er is als je zo laag onder je normale spiegel duikt. In meeste gevallen is er ook nooit een complete downregulatie van de HPTA bij gebruik, ik hoor je toch ook niet zeggen dat je geen nakuur moet doen ?

En die upregulatie is tijdelijk, maar ik hoor je je ook niet uitspreken over de time-frame van de upregulatie. Hier moet ik nu weer eens naar ervaring refereren aangezien er geen time-frame vastgesteld is bij deze studies en dus geen referentiepunt ... ook niet voor jouw standpunt. Want dat verliezen we dan snel weer eens uit het oog he als we zulke assumpties maken.

Dat die upregulatie tijdelijk is en niet permanent heb je inmiddels zelf toegegeven in mijn thread.

Idd, en als iedereen beloofd 6 a 8 maanden te stoppen tussen elke kuur dan stop ik erover te praten ook. Maar jij en ik weten allebei dat dat niet het geval is.

Dus het verhaal dat ze voor latijd aan anti-e's vastzitten komt daarmee ook te vervallen. Verstandige BB'ers nemen tijdens hun kuur een anti-e in een matige dosering.

Wel als ze blijven op regelmatige tijdstippen kuren.

Laten we nu nog eventjes iets ophelderen, terwijl we bezig zijn. Waarom sta je erop dat iedereen anti-e's neemt ? 99% van alle beginners komen zware kuren door zonder problemen zonder anti-e's. Geen problemen, geen extra kost en geen reden om meer geld uit te geven. En zonder iets anders ook nota bene. Ik hoor enkel klagen over plofkoppen met dbol en nandrolone, twee producten die ik ten sterkste afraad, en met drol, maar dan houd je zoiezo best een extra voorraad nolva bij de hand want anti-a's helpen dan niet.

Als ik het goed begrijp dan is jou voorstel om iedereen zomaar zonder reden aan de anti-e's te steken ? Mag ik dan ook weten wat het nut hiervan is ? Waarom jij dingen wil behandelen die er niet zijn ? Ooit al een dokter gezien die middelen voorschrijft, zo maar, tegen iets dat bij minder dan 1% van de bevolking voorkomt ? Leg me dat eens uit aub.
 
Back
Naar boven