Fitness Seller

Pre workout dmv Beta alanine en L arginine

Frog666

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
16%
Vandaag 2 potten gekocht. Samen mixen voor een preworkout.. Wat vinden jullie van deze? En op de 1 staat dat ik het op een lege maag moet nemen half uur voor t trainen.. is dat gebruikelijk?

uploadfromtaptalk1412008949094.jpg

uploadfromtaptalk1412008968974.jpg

uploadfromtaptalk1412008994486.jpg

heb ze beide nog nooit gehad, maar als ik het goed heb moet deze combi puur voor een pomp zorgen toch ? geen focus oid. cmiw

verder is het beter om een pre-workout op nuchtere maag te nemen ja zodat die goed opgenomen word en niet tussen de rijst valt om het zo maar te zeggen. alleen lijkt me lastig aangezien het een halfuur voor het trainen niet optimaal is om een lege maag te hebben (wilt zeggen dat je ca. 3u van te voren al moet eten). pak zelf afentoe unstoppable als ik savonds redelijk moe ben en nog een training moet droppen, op alles behalve een lege maag. werkt gewoon prima dus weetniet of het nou zoveel verschil maakt.

• Topic Starter Topic Starter
heb ze beide nog nooit gehad, maar als ik het goed heb moet deze combi puur voor een pomp zorgen toch ? geen focus oid. cmiw

verder is het beter om een pre-workout op nuchtere maag te nemen ja zodat die goed opgenomen word en niet tussen de rijst valt om het zo maar te zeggen. alleen lijkt me lastig aangezien het een halfuur voor het trainen niet optimaal is om een lege maag te hebben (wilt zeggen dat je ca. 3u van te voren al moet eten). pak zelf afentoe unstoppable als ik savonds redelijk moe ben en nog een training moet droppen, op alles behalve een lege maag. werkt gewoon prima dus weetniet of het nou zoveel verschil maakt.

Top dankjewel, het is inderdaad puur voor de pomp. Beide potjes voor 10 eur per stuk, kan het altijd proberen ;)

heb ze beide nog nooit gehad, maar als ik het goed heb moet deze combi puur voor een pomp zorgen toch ? geen focus oid. cmiw verder is het beter om een pre-workout op nuchtere maag te nemen ja zodat die goed opgenomen word en niet tussen de rijst valt om het zo maar te zeggen. alleen lijkt me lastig aangezien het een halfuur voor het trainen niet optimaal is om een lege maag te hebben (wilt zeggen dat je ca. 3u van te voren al moet eten). pak zelf afentoe unstoppable als ik savonds redelijk moe ben en nog een training moet droppen, op alles behalve een lege maag. werkt gewoon prima dus weetniet of het nou zoveel verschil maakt.

Verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon. Zelf ook Unstoppable vorige week gebruikt op woensdagmiddag. Om 2 uur gegeten (op body en fitshop gelezen dat je 1 uur van te voren moet eten. Vervolgens na 1 uur je eten te laten zakken, unstoppable ingenomen en naar the gym gegaan) en voelde eigenlijk verder niks. Heb wel iets minder genomen dan één schepje.

Volgende keer eet ik ook wel iets van 1 uur van te voren, uurtje wachten, iets meer dan één schepje unstoppable en hopelijk knallen als een malluh!

Verschilt natuurlijk ook van persoon tot persoon. Zelf ook Unstoppable vorige week gebruikt op woensdagmiddag. Om 2 uur gegeten (op body en fitshop gelezen dat je 1 uur van te voren moet eten. Vervolgens na 1 uur je eten te laten zakken, unstoppable ingenomen en naar the gym gegaan) en voelde eigenlijk verder niks. Heb wel iets minder genomen dan één schepje.

Volgende keer eet ik ook wel iets van 1 uur van te voren, uurtje wachten, iets meer dan één schepje unstoppable en hopelijk knallen als een malluh!

je hebt gelijk dat het per persoon verschilt, maar wat ook per persoon verschilt is de pre-workout op zich. misschien merk jij niks op nuchtere maag, terwijl ik er (bij wijze van) van space op volle maag. wat eigenlijk tegenstrijdig is, omdat het theoretisch gezien beter is om op nuchtere maag te nemen.

als ik savonds train, eet ik om 18:00 en om 19:00 sta ik in de gym. pwo is dan om 18:40 naarbinnen gegaan thuis.

ts moet gewoon ff uitzoeken wat het best voor hem werkt :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
gegeten om 16:30, 17:10 preworkout en om 17:20 trainen.. pas om 18:10 ofzo merkte ik er wat van qua pomp.. dus toch eerder eten denk ik ;-)

of t zit tussen mijn oren maar k had iig veel energie!

Terug
Naar boven