AndroidHealthClinic

Pre workout maken

knetttergek

Advanced Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
hallo,

Ik wou zelf een pre workout maken en mijn vraag is of deze stoffen gewoon bijelkaar in kunnen.

AMP HCL (75mg per keer)
Beta Alanine (3 gr per keer)
Creatine monohydraat (5 gr per keer)
L-AAKG 2:1 (3 gr per keer)
L-Citrulline Malaat (2,5 gr per keer)

Alvast dankjewel,

Vergeet de cafene niet

Agmatine, en ja inderdaad ook cafeine, je kan het nu zelf doseren dus gewoon zoveel pakken dat je wel kan slapen ;)

waar haal je de AMP HCL (75mg per keer)?

Verder creatine en agmatine zouden er lekekr bij gaan

nog een beetje geranamine erbij :)

Jammer, is wel echt een grote factor

Agmatine, en ja inderdaad ook cafeine, je kan het nu zelf doseren dus gewoon zoveel pakken dat je wel kan slapen ;)

Wil topic niet hijacken, maar waarom is cafeine belangrijk? Ik bedoel, heeft het ook effect als je er zelf niks van merkt tijdens trainen (maar een ietsjes hogere dosis wel gelijk negatief efect heeft op de rest van de dag)?

Wil topic niet hijacken, maar waarom is cafeine belangrijk? Ik bedoel, heeft het ook effect als je er zelf niks van merkt tijdens trainen (maar een ietsjes hogere dosis wel gelijk negatief efect heeft op de rest van de dag)?

Wat Prestigio zegt.
En merk zelf altijd verbeterde focus en energie door cafeine.

Ik hoefde alleen een ja of een nee :o (anders dan de energie dus) En bedoelde meer of je iets merkt trainingsgericht, zoals herstel of massa/kracht toename enzo.

Als ik kijk naar het artikel wat prestigio post:

- Caffeine mixed with carbs replenishes muscle glycogen concentrations faster after exercise.
- Caffeine relieves post work-out muscle pain by up to 48%.

Trainingsgerelateerde zaken waarvan je iets zou kunnen merken.

Overigens, als je informatie nodig hebt over ingredinten van supplementen (bijvoorbeeld wanneer je zelf samenstellingen gaat maken), even inlezen op http://examine.com/.

• Topic Starter Topic Starter

ja, daar heb ik alles besteld.

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Als ik kijk naar het artikel wat prestigio post:

Trainingsgerelateerde zaken waarvan je iets zou kunnen merken.

ik kan die pre ook gewoon maken zonder caffeine toch? persoonlijk hou ik niet zo van caffeine moet er altijd bulten van zweten

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Overigens, als je informatie nodig hebt over ingredinten van supplementen (bijvoorbeeld wanneer je zelf samenstellingen gaat maken), even inlezen op http://examine.com/.

dankjewel voor de informatie

Dat kan zeker, maar cafeine is denk ik wel de basis van de meeste PWO's. Gewoon uitproberen en dan merk je vanzelf of het je bevalt.

Even wat werk, maar dan heb je wel een pre workout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een beetje Caffeine versterkt vaak wel de werking van andere stimulanten zoals AMP.
Als je toch op sportpoeders bestelt, had je ook wat Higenamine HCL kunnen meebestellen. Dit vind ik zelf toch een heerlijk stofje als pre workout. Het zet je luchtwegen flink open en zorgt ook nog voor wat milde stimulatie en focus.

• Topic Starter Topic Starter
Een beetje Caffeine versterkt vaak wel de werking van andere stimulanten zoals AMP.
Als je toch op sportpoeders bestelt, had je ook wat Higenamine HCL kunnen meebestellen. Dit vind ik zelf toch een heerlijk stofje als pre workout. Het zet je luchtwegen flink open en zorgt ook nog voor wat milde stimulatie en focus.

jaa dat was mijn bedoeling ook maar dat kon ik niet zo effe ineenkeer missen want was nual 165 euro kwijt voor 120 servings.

Gewoon een kop koffie werkt ook aardg

Terug
Naar boven