Fitness Seller

Pre workout met 1.3dmaa

Bezoekers in dit topic

Iemand ervaring met andere pwo's van die site? Hebben er echt veel!
 
heb je hier v aker besteld? is dit de enige webshop die devil verkoopt? En als ik hier bestel binnen hoeveel dagen is die in huis
Heb er nu drie keer besteld. Wordt met DHL bezorgd.
Tot op heden, iedere keer binnen twee dagen.
 
Kun je daar nog bestellen? Aantal maanden geleden probeerde ik het daar ook alleen kreeg ik nooit een bevestiging van mijn bestelling... Terwijl ik daarvoor nooit geen problemen had gehad met bestellen..
Vorige maand heeft degene met wie ik regelmatig train daar nog besteld. Gewoon ontvangen.
 
:thumbup:
Vorige maand heeft degene met wie ik regelmatig train daar nog besteld. Gewoon ontvangen.

Mm oke! Vaag dat ie het bij mij niet deed dan.. Maar goed dan ga ik gewoon weer proberen :thumb:
 
heb je zelf ervaring ermee? bevalt devils shot goed?
Ik heb hem gehad en na 2x doorverkocht, ik vond hem te heftig. Vind een pump en wat focus wel lekker maar dit was gewoon drugs haha.
 
Ik heb hem gehad en na 2x doorverkocht, ik vond hem te heftig. Vind een pump en wat focus wel lekker maar dit was gewoon drugs haha.
b9f97e0bbbabe483d4784df8cc5107e73fdc80d9c247da0317e8196015d3eb0b.jpg
 
Monster is een echte aanrader !
 
Ik wil potje devies shot halen, Hoe betalen jullie bij musle lab dan? Wil dat alleen met credit card?
 
Ik heb hem gehad en na 2x doorverkocht, ik vond hem te heftig. Vind een pump en wat focus wel lekker maar dit was gewoon drugs haha.

Alpha drive (versie met dmaa) is dan misschien meer voor jou, ook goede PWO maar minder sterk dan Devils Shot.
 
Op muscle lab staan toch geen producten meer met DMAA. Hier moesten ze eind vorig jaar al mee stoppen.
Halen jullie niet DMHA en DMAA door elkaar? Alle formules zijn aangepast en hebben nu DMHA / 2 aminoisoheptane.
Sportpoeders verkoopt ook een booster met dit maar dat is geen complete pre workout.
 
Back
Naar boven