AndroidHealthClinic

Pre workout met 1.3dmaa

Bezoekers in dit topic

Pre Workout

Heb hier zelf nog niet besteld, kreeg deze site als tip van iemand uit de sportschool.
 
Iemand nog recent besteld op muscle lab en thuis ontvangen? Hoorde namelijk dat er wat problemen waren ofzo..
 
Ik heb vandaag besteld bij muscle lab via bank transfer.
Keep you posted.
Mijn mail beantwoorden ging in ieder geval erg traag.
 
Na goede ervaring met Monster 1.3 dmaa, ben ik benieuwd wat Devil's Shot te bieden heeft.
Wel klote dat mijn eetlust compleet verdwijnt door dmaa. Slapen gaat soms ook niet vlekkenloos.
De drive om hard te trainen die dmaa geeft, is echt geweldig.
 
Pre Workout

Heb hier zelf nog niet besteld, kreeg deze site als tip van iemand uit de sportschool.
Al iets besteld hier? Altijd een beetje sceptisch met bedrijven die hun adres niet vermelden. Wat natuurlijk logisch is als je dit soort meuk verkoopt maar toch.
 
Al iets besteld hier? Altijd een beetje sceptisch met bedrijven die hun adres niet vermelden. Wat natuurlijk logisch is als je dit soort meuk verkoopt maar toch.
Ga het een poging geven van de week een keer ofzo... Wie weet ;-)
 
Zojuist een melding gekregen dat Musclelab mijn geld heeft ontvangen. Ben benieuwd wanneer ik het potje in huis heb!
 
Zojuist een melding gekregen dat Musclelab mijn geld heeft ontvangen. Ben benieuwd wanneer ik het potje in huis heb!
Heb laatst zaterdag besteld en had het vrijdag in huis. Heb het ook wel i's woensdags al gehad
 
Duurt meestal 5 tot 7 dagen na ontvangst betaling.
 
En bevalt hij? Sterker dan monster en al die andere pwo's?

Had limitless besteld,

Heb daar nu alpha drive, mesomorph en limitless besteld en ze zijn lekker maar niet zoals de pre's van eerder
 
IMG_1080.jpg

Yeahhh hij is binnen!
 
Heb zelf nog wel wat monster preworkouts met 1.3dmaa liggen.
 
Ik heb Devil's shot binnen van ML.
Morgen uittesten. Ik ben benieuwd of ie de Monster dmaa kan evenaren.
 
nog goede ervaringen met devil en monster?
 
Ik heb vandaag de Devil's Shot genomen. Mijn eerste indruk is dat deze preworkout niet in de buurt komt van Monster 1.3 Dmaa. Ik merkte de aanwezigheid van Dmaa vrijwel niet bij Devil's. Ik snap daarom ook niet alle ophef over deze Preworkout.
Ik ben benieuwd wat anderen vinden die zowel ervaring hebben met Devil's als met Monster.
 
Ik heb vandaag de Devil's Shot genomen. Mijn eerste indruk is dat deze preworkout niet in de buurt komt van Monster 1.3 Dmaa. Ik merkte de aanwezigheid van Dmaa vrijwel niet bij Devil's. Ik snap daarom ook niet alle ophef over deze Preworkout.
Ik ben benieuwd wat anderen vinden die zowel ervaring hebben met Devil's als met Monster.
Omdat deze nieuwe niet met dmma is maar met een variant hierop. Plus monster was sws sterker gedoseerd als ik andere mag geloven. Te hoge verwachtingen hebben zal ook niet meewerken ;-)
 
Omdat deze nieuwe niet met dmma is maar met een variant hierop. Plus monster was sws sterker gedoseerd als ik andere mag geloven. Te hoge verwachtingen hebben zal ook niet meewerken ;-)
Bij de productomschrijving staat toch echt dat er Dimetyhlamylamine in zit.
 
Back
Naar boven