Fitness Seller

Pre workout met 1.3dmaa

Wat is dmaa juist ?

Inderdaad ik zie het staan. Er heeft eind vorig jaar een verhaal op hun site gestaan dat ze geen dmaa meer zouden verkopen. Daarom zijn bijna alle pwo's nu met dmha die erop staan.
Vind ik ook een betere stof trouwens.

Game day uit de US vjnd ik nog beter dan de jack3d en noxi die ik vroeger gebruikt heb

Vind ik ook een betere stof trouwens.

Game day uit de US vjnd ik nog beter dan de jack3d en noxi die ik vroeger gebruikt heb

Vind dmha ook zeker een lekker stofje. Weet niet goed hoe ik het moet beschrijven maar het voelt minder vies aan op je lichaam. Wanneer het is uitgewerkt kom je ook niet echt in die depri toestand terecht, wat ik met dmaa wel had.

Zijn dmmaa en ephedra illegale middelen in Nederland? Als ik ze op marktplaats zet ben ik dan strafbaar?

Is muscle-lab betrouwbaar aangezien geen paypal meer ondersteunen? Wil Devils Shot bestellen maar dat gaat dus alleen via een bankoverschrijving. Iemand ervaring hiermee?

Welke site beste je die? Gewoon op man sports? Keer kans geven.
Hmm nee was een andere Amerikaanse site!

Tis alleen nu niet te doen. Komt je op 64 euro voor een potje. Ik had toen met een collega allebij 1 gekocht toen het 1+1 gratie was. En aanzien hij een mietje is en het niet weg kreeg heb ik zijn pot weer van hem terug gekocht

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven