Fitness Seller

Pre workout met 1.3dmaa

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor je reactie, heb jij een goede site waar ik dit kan bestellen deze stoffen?

hij was al benoemd zag ik maar sportpoeders.nl is het adresje waar je al dit soort supplementen kan vinden.
 
Ik ga dit topic even bumpen :)

Na lange tijd zonder pwo ga ik nog eens wat bestellen.

Wat zijn jullie recente ervaringen met devils shot, alpha drive? Zijn deze pwo's nog steeds met dmaa of zijn de ingrediënten gewijzigd?

Maw: zijn devils shot en alpha drive nog de moeite of meteen Monster pwo bestellen?
 
Laatst bewerkt:
Not4pussy dmha versie vond ik erg goed! Had ik als sample gekregen daar
 
Ik ga dit topic even bumpen :)

Na lange tijd zonder pwo ga ik nog eens wat bestellen.

Wat zijn jullie recente ervaringen met devils shot, alpha drive? Zijn deze pwo's nog steeds met dmaa of zijn de ingrediënten gewijzigd?

Maw: zijn devils shot en alpha drive nog de moeite of meteen Monster pwo bestellen?

Dan zou ik meteen voor monster gaan
 
Dan zou ik meteen voor monster gaan
Vind monster bagger. Maar mijn persoonlijke mening. Krijgt er wel energie van, maar mis gewoon paar aspecten de ik graag in een goed pwo heb.
 
Vind monster bagger. Maar mijn persoonlijke mening. Krijgt er wel energie van, maar mis gewoon paar aspecten de ik graag in een goed pwo heb.

Welke zaken vind jij dan zoal belangrijk?

Ik vind vooral focus en energie belangrijk :)
 
Idd focus, mood en toch wel pump van pwo.

Mis gewoon de oude pwo waar je super zin van kreeg en elke training de kracht had om Max eruit te halen.

Tot mij verbazing zijn boel pwo hier in turkije verboden. Dacht er misschien hier een bekende te scoren.

Maar nu maar paar hgh pennen scoren :p
 
Idd focus, mood en toch wel pump van pwo.

Mis gewoon de oude pwo waar je super zin van kreeg en elke training de kracht had om Max eruit te halen.

Tot mij verbazing zijn boel pwo hier in turkije verboden. Dacht er misschien hier een bekende te scoren.

Maar nu maar paar hgh pennen scoren :p

Ben je in Turkije op verlof?

Geniet er van ;)
 
Ik ga dit topic even bumpen :)

Na lange tijd zonder pwo ga ik nog eens wat bestellen.

Wat zijn jullie recente ervaringen met devils shot, alpha drive? Zijn deze pwo's nog steeds met dmaa of zijn de ingrediënten gewijzigd?

Maw: zijn devils shot en alpha drive nog de moeite of meteen Monster pwo bestellen?
Devil shots vond ik een goede met bijna geen crash. Monster is sws de beste tot nu toe maar heeft wel een crash
 
Mesomoprh ook geprobeerd. Het zelfde als
Devil shots imo.
Ja, erg vergelijkbaar. Ik had er alleen minder vervelende nawerking van. Dit had ik soms wel met devils shot
 
Ja, erg vergelijkbaar. Ik had er alleen minder vervelende nawerking van. Dit had ik soms wel met devils shot
Ik ook. Alhoewel de smaak van devils shot wel lekkerder is (was)
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik ga gelukkig inmiddels goed op monster. Begin wel een beetje resistent te worden maar dat is slechts een kwestie van een week niet meer nemen.
 
Ik ga gelukkig inmiddels goed op monster. Begin wel een beetje resistent te worden maar dat is slechts een kwestie van een week niet meer nemen.
Of 2 scoop nemen. Jk, alleen doen als je dood wil :p
 
Back
Naar boven