MuscleMeat

Pre workout met 1.3dmaa

Bezoekers in dit topic

Bij de productomschrijving staat toch echt dat er Dimetyhlamylamine in zit.
Dmha idd ipv dmaa. Nieuw stofje als ik jet goed heb.
 
Dmha idd ipv dmaa. Nieuw stofje als ik jet goed heb.

Jep, zit ook in white heat... hier ben ik ook tevreden over, alhoewel dmaa net wat meer geeft ;)
 
ik ga harder op devils shot dan op monster. vond monster maar zwakjes wat ik bij devils shot met een halve scoop heb heb ik bij monster met een hele scoop ong en dan heb ik het nog niet over de veins en pomp.
 
Vandaag heb ik andehalve scoop Devil's er in gegooid. Eindelijk merkte ik wat na 1.5 uur. Moeheid verdween, blurry zicht (tunnel), steeds pissen en trainen ging makkelijk. Tintelingen zoals de oldschool ephidra capsules dat gaven. Verder is de eetlust helemaal weg.
Ik vind Monster wel veel sterker. Je zou eigenlijk van beide een scoop moeten nemen. :D
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik andehalve scoop Devil's er in gegooid. Eindelijk merkte ik wat na 1.5 uur. Moeheid verdween, blurry zicht (tunnel), steeds pissen en trainen ging makkelijk. Tintelingen zoals de oldschool ephidra capsules dat gaven. Verder is de eetlust helemaal weg.
Ik vind Monster wel veel sterker. Je zou eigenlijk van beide een scoop moeten nemen. :D

De tintelingen hebben weinig met ephedrine te maken maar die komen van de beta alanine.

Op de product beschrijving van devils shot op hun site staat inderdaad nog dat er DMAA in zit. Ik denk eerlijk gezegd dat deze tekst nog niet is aangepast. Kan je een foto maken van de ingrediënten lijst zoals het op je potje staat? Misschien staat daar wel gewoon DMHA / 2 aminoisoheptane / Kigelia Africana op..

Monster bevat zo'n 180 mg. DMAA dus dit is ook wel een extreme dosering. Daar zullen veel bedrijven zich niet aan wagen.
 
IMG_7120.jpg
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Op de site en op verpakking staat gewoon Dmaa.
Ik vind het een bijzonder slappe preworkout en wil hem retourneren. Zeker geen 40 euro waard.
 
heb dezelfde het is maar net hoe hoog je de lat legt en pak je 1 of 2 scoops? Anders een weekje niks en dan eens pakken ;)
 
bij de ingrediënten staat "bitternis blocker" nog nooit tegen gekomen haha.

Maar bedankt voor de foto.. gewoon dmaa dus.
 
Hoe kan zo'n partij eigenlijk zo lang onder de radar blijven opereren? Lijkt me in Duitsland ook niet legaal en gezien het aanbod op hun website hebben ze toch flink wat voorraad.
 
Monster is nieuwe pwo die echt goed is , beetje rondneuzen op internet en je vind het zo
 
Monster is nieuwe pwo die echt goed is , beetje rondneuzen op internet en je vind het zo
Ik vind hem kwam pomp en euforie beetje tegenvallen. Wel extreem energie en kan ook dieper trainen.
 
Ik vind hem kwam pomp en euforie beetje tegenvallen. Wel extreem energie en kan ook dieper trainen.

Dit mis ik inderdaad ook iets in tegenstelling tot de oude noxipro, zijn er misschien losse producten verkrijgbaar om dit aan te vullen?
 
Dit mis ik inderdaad ook iets in tegenstelling tot de oude noxipro, zijn er misschien losse producten verkrijgbaar om dit aan te vullen?

Er zijn genoeg producten die je kan toevoegen. Voor sterkere pomp voeg je agmatine toe, want citrulline en l-aakg zit er al in.
Voor euforie kan je bijvoorbeeld Phenylethylamine toevoegen.
 
mensen die monster gebruiken, dit is nu min 2e pot en gekocht bij een ander website dan voorheen. Mijn 1e pot was monster de poeder erg vast (niet fijn) en paars van kleur pot die ik nu heb is juist heel fijn en de stof heeft een witte kleur.

Lijkt me dat mijn 2e pot dan fake is? Voor mensen die monster hebben welke kleur stof is de joune paars of wit kleurig?
 
mensen die monster gebruiken, dit is nu min 2e pot en gekocht bij een ander website dan voorheen. Mijn 1e pot was monster de poeder erg vast (niet fijn) en paars van kleur pot die ik nu heb is juist heel fijn en de stof heeft een witte kleur.

Lijkt me dat mijn 2e pot dan fake is? Voor mensen die monster hebben welke kleur stof is de joune paars of wit kleurig?

paars
 
Die van mijn is wit van kleur en fijne poeder.

Ben nu aan het afteren van/met Monster. Het geeft mijn geen extra kracht of pomp maar wel bizar veel energie (zoals vloeibare amph) en redelijk wat focus.

Maar geef mij maar de oude Noxipro.
 
Er zijn genoeg producten die je kan toevoegen. Voor sterkere pomp voeg je agmatine toe, want citrulline en l-aakg zit er al in.
Voor euforie kan je bijvoorbeeld Phenylethylamine toevoegen.

Bedankt voor je reactie, heb jij een goede site waar ik dit kan bestellen deze stoffen?
 
Back
Naar boven