Fitness Seller

Pre- Workout ( met stof Dmaa)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is inderdaad de opvolger van monster. Zelfde maker en pas een aantal weken beschikbaar, vandaar dat je nog geen info vindt online. Het blijft natuurlijk een illegale pre dus de info zal minimaal blijven.

Dan is 3 kwart schep voor mij niet genoeg haha, ben ook al wat pre's gewend uiteraard. Zal volgende keer de dosis verhogen. Maar in ieder geval bedankt, dacht bijna dat ik een miskoop had.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Je zal een aardige tolerantie hebben opgebouwd ja, als dit nog een beetje tegenviel :p Had je wel ervaring met monster of zou dit de eerste keer zijn dat je monster dacht te kopen?
 
Je zal een aardige tolerantie hebben opgebouwd ja, als dit nog een beetje tegenviel :p Had je wel ervaring met monster of zou dit de eerste keer zijn dat je monster dacht te kopen?

Ik heb JAREN terug wel dmaa in unstoppable gebruikt van dedicated, beste pre die ik had. Bij deze pre (blackbooster oftewel monster) miste ik de beta alanine (jeuk) en de pomp een beetje, kan zijn door een te grote maaltijd en lange dag achter de rug. Binnenkort gewoon een volle maatschep en gaan:)
 
Denk inderdaad dat het nu dan aan de maaltijd lag en de 3 kwart scoop. De doseringen van de ingrediënten zullen vast niet erg aangepast zijn.
Citrulline (pomp) heeft de eigenschap om nogal te klonteren en monster klonterde ook erg. Dus misschien hebben ze dit wel wat aangepast.
 
B-Fit in Utrecht (Winkel) verkopen ze nog Dedicated Unstoppable :)
 
B-Fit in Utrecht (Winkel) verkopen ze nog Dedicated Unstoppable :)
Ja maar dat is de nieuwe zonder dmaa neem ik aan, de oude komt uit 2014. Zal nu vast over datum zijn.. ik ga in ieder geval even research doen dankje!!
 
Kijk maar uit met Monster.
Heb hem ook van Marktplaats,het is groene poeder en je merkt echt helemaal niets!
De poeder hoort rose/rood te zijn met grove korrels.
20180413_121450.jpg
 
Weet ik zo niet meer,maar zo te zien heb jij de goede te pakken.
Er zijn op marktplaats verschillende aanbieders die deze gesealde groene potten verkopen.

Toch vind ik het raar dat mijn versie super fijne poeder heeft. Ook als ik het meng met water is de poeder instant opgelost. Geen troebel, korrels niks. Ik wacht even af tot er meerdere zijn met mijn versie. De aanbieder verkoopt meerdere producten en staat open voor contact. Vandaag nog maar een keer proberen, 3 kwart scoop werkt voor mij niet.
 
Laatst bewerkt:
Dat jullie het aandurven om pre workout te gebruiken die ergens in een kelder is gemaakt. Nox Pump was gewoon de beste pre workout die ooit is gemaakt :D
 
Dat jullie het aandurven om pre workout te gebruiken die ergens in een kelder is gemaakt. Nox Pump was gewoon de beste pre workout die ooit is gemaakt :D

Uiteindelijk is het allemaal chemisch
 
Kijk maar uit met Monster.
Heb hem ook van Marktplaats,het is groene poeder en je merkt echt helemaal niets!
De poeder hoort rose/rood te zijn met grove korrels.Bekijk bijlage 423259

We zijn allebei waarschijnlijk opgelicht. In monster zitten 40 tot 50 servings en het bevat 185 Gr.

Die van mij bevat 32/35 servings en 160 gr. Ik denk die van jou ook, de bedrukking op onze potten ie ook kleiner dan op de echte potten. Niet meer via marktplaats dus.
 
Groot gelijk,heb nu zelf dan ook vanuit Duitsland de echte oude versie van Devil's
Shot met 1.3 DMAA.
Heb al een proefzakje probeert,nou ik kan je verzekeren,wist niet wat mij overkwam,en bleef echt uren lang doorgaan,harder dan hard.Daarbij hadden ze nog een proefzakje.
Die ook vrij heftig moet zijn.
20180413_121231.jpg
20180413_121231.jpg
 
iemand verder nog ervaring met blackbooster? zit te twijfelen of ik hem zal kopen
 
iemand verder nog ervaring met blackbooster? zit te twijfelen of ik hem zal kopen


Ik heb em, vind em wel goed. Je zweet als een malle dus qua vocht en vetverbranding prima. Heb zelf wat citruline nalaat, creatine en beta alanine bijgedaan want ik merkte niks van het jeukerige gevoel en miste ietswat pomp
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven