MuscleMeat

Pre-workout zonder kunstmatige zoetstoffen?

Tsja, daar denk ik dus anders over... Ik heb me er zeer uitgebreid in verdiept (heb een medisch/chemische achtergrond). Het is bewezen dat kunstmatige zoetstoffen je stofwisseling verstoren en ik ben er van overtuigd dat aspartaam en acesulfaam-k bij regelmatig gebruik ernstige gelvolgen voor je gezondheid kunnen hebben.

En daarnaast smaakt het ook nog smerig vind ik. :barf:

Genoeg reden voor mij om het niet te eten dus! :D

Maargoed, iedereen moet lekker zelf weten wat hij of zij eet. We hoeven niet allemaal 100 te worden ;)

Ja, zelf wat samenstellen dan maar :brew:

Ben het wel grotendeels met je eens. Koop ook mijn proteine poeder naturel/ongezoet.. Denk dat er erg weinig markt is voor een pre workout zonder zoetstoffen.. :mad:
Je zult waarschijnlijk je eigen pwo moeten maken, of gewoon caffeine pilletjes nemen.

Wat vind je van Stevia?

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Dergelijk eetgedrag kan je stress en een ongezonde mentale toestand opleveren, die shit fcked jouw lichaam meer op dan die kleine beetjes zoetstof hier en daar.

Dat kun je ook zeggen over het gemiddelde bodybuilders dieet.. (just sayin') :D

Een aantal reacties hier zijn echt van een laag niveau. Laat die jongen in zijn waarde. Als hij graag op alle etiketten kijkt, dan is dat toch goed? Hij is in ieder geval bezig om een gezond leven te leiden. Je kunt beter daar je energie aan besteden dan alleen maar fappen of roken.

Een aantal reacties hier zijn echt van een laag niveau. Laat die jongen in zijn waarde. Als hij graag op alle etiketten kijkt, dan is dat toch goed? Hij is in ieder geval bezig om een gezond leven te leiden. Je kunt beter daar je energie aan besteden dan alleen maar fappen of roken.

Ik weet niet of een irrationele angst voor alle soorten kunstmatige zoetstoffen, nu echt gezond is.
Zoals al eerder is gezegd door Michieln al is gezegd:

Dergelijk eetgedrag kan je stress en een ongezonde mentale toestand opleveren, die shit fcked jouw lichaam meer op dan die kleine beetjes zoetstof hier en daar.

Terug
Naar boven