Fitness Seller

Pre workout

Bezoekers in dit topic

Ik drink zo’n 6 bakkies per dag en merk 1 cap van 250 mg goed, neem het bijna dagelijks. Soms op 500, als ik niet te laat op de dag train...anders slaap ik niet meer.

Huidige pwo’s werken ook goed, onlangs eentje gehad die erg veel op de dmaa versie leek. Volgens mij was dat white heat.

Probleem met pwo is, je wordt mentaal afhankelijk. Wanneer je na een tijdje zonder traint lijkt het allemaal niet zo lekker te gaan
Het zal dus ook wel per persoon verschillen en er spelen verschillende factoren mee.

En tja, mentaal afhankelijk is natuurlijk wat de supplementen industrie graag ziet, al kan je ze dat niet echt kwalijk nemen natuurlijk.
 
Want als jij meteen aan de dmaa gaat heb je niks meer achter de hand bij gewenning, ja alleen meer scoops nemen dan. Maarja dat is mijn kijk erop
 
Het zal dus ook wel per persoon verschillen en er spelen verschillende factoren mee.

En tja, mentaal afhankelijk is natuurlijk wat de supplementen industrie graag ziet, al kan je ze dat niet echt kwalijk nemen natuurlijk.

Uiteraard, sommigen gaan helemaal los op beta alanine en daar merk ik op mijn beurt 0,0 van.
Uiteindelijk moet je in staat zijn om zonder stimulanten een goede training neer te zetten, risico dat het een standaard wordt vind ik best groot.. het potje staat er niet voor niets...
 
Want als jij meteen aan de dmaa gaat heb je niks meer achter de hand bij gewenning, ja alleen meer scoops nemen dan. Maarja dat is mijn kijk erop

Nah, als je zo denkt is het gewoon uitstel van executie? Beter je geld uitgeven aan iets waarvan je weet dat het werkt ipv diverse pwo's uit te proberen. Als je niet meer reageert op een stim lijkt het mij een beter idee om even een break te nemen.
 
Gewoon 3 scoops
th1_8294.jpg
 
Whateverittakes, 3scoops monster in blik monster en gaan!
 
V2 van cleannutrition is een aanrader.
 
Joel Beukers is that you!?
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Of gewoon zonder pwo gaan fitnessen... ? ? ? :eek::eek::eek:

Dit.

Heb een langere tijd pwo gebruikt. Mega crash erna... meer last van dan profijt.

Nu al maanden zonder. Bevalt me prima.
Het "niet vooruit komen" zit vooral tussen je oren. Gewoon goed eten en goed rusten.
 
https://www.monsterenergy.com/products/monster-ultra

Ik kan deze zeer aanraden! Verder uiteraard zwarte koffie, maar dat is voor meer dingen wel goed natuurlijk. Verder zijn pre-workout supplementen gigantisch overrated en vanwege de gewenning van je lichaam na een tijdje bij continu gebruik ook nutteloos.
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
https://www.monsterenergy.com/products/monster-ultra

Ik kan deze zeer aanraden! Verder uiteraard zwarte koffie, maar dat is voor meer dingen wel goed natuurlijk. Verder zijn pre-workout supplementen gigantisch overrated en vanwege de gewenning van je lichaam na een tijdje bij continu gebruik ook nutteloos.
meeste pre workout's zijn idd overrated maar er zitten ook echt goede tussen met de werkzame stoffen maar het blijft natuurlijk persoonsgebonden
 
Ik pak blast van xxl puur voor de caffeine en beta alanine waardoor ik meer motivatie heb voor mijn 2uur durende tren. Zorgt er wel voor dat ik minder goed slaap en iets langer dan moet wakker ben, maar achja.
 
Durf te vragen ‍♀️
Ben nieuw hier en beginner met fitness doe mee aan een challenge maar welke pre workout is het beste ik heb nu van body en fit en had eentje van Qnt maar deze werkt ook niet echt iemand tips waar ze goede hebben


Gewoon cafeine al wel geprobeerd? Of een bakje koffie misschien?
 
Als je zonder pwo geen gewicht kunt tillen is er dan niet iets mis ???
 
Als je zonder pwo geen gewicht kunt tillen is er dan niet iets mis ???


met je mindset misschien?

Ik moet wel toegeven dat + cafeine ik ook net ff een herhaling of twee meer doe soms. Maar vind de crash niet zo chill
 
Ik kan deze aanraden:

Pre Workout

Veel caffeine moet je wel tegen kunnen.
 
Back
Naar boven