AndroidHealthClinic

Pre workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn favoriete pre is 1 schepje fully loaded van XXL + 1 schepje Monster pwo:cool:
 
Goedkoop en effectief: cafeïne tabs

Andere goeie pwo is een variant met dmaa
 
Je hebt gewoon een waardeloze pwo gehad haha. Zou niet meteen een dmaa variant nemen overigens
 
Probeer eerst een Blast van XXL, kijken hoe je daarop reageert en daarna eventueel een zwaardere pwo pakken
 
Hahaha dat heb ik geprobeerd maar dan kom ik niet vooruit
Vreemd, ik heb nog nooit met pwo getraind en dat lukt toch altijd... :) Probleem met die dingen is ook dat er na een tijdje gewenning optreedt volgens mij en je het dus toch beter niet elke keer kan gebruiken (maar anderen mogen me hier corrigeren)
 
Hahaha dat heb ik geprobeerd maar dan kom ik niet vooruit
De meeste pre workouts doen eigenlijk niets tot weinig, zeker als je bijvoorbeeld al een koffiedrinker bent. Dat je zonder niet vooruit komt zit vooral in je hoofd.
 
Vreemd, ik heb nog nooit met pwo getraind en dat lukt toch altijd... :) Probleem met die dingen is ook dat er na een tijdje gewenning optreedt volgens mij en je het dus toch beter niet elke keer kan gebruiken (maar anderen mogen me hier corrigeren)



Ik was begonnne in Tilburg met zonder, maar naar mate ik meer kracht training doe is het bij mij zonder niet vol te houden hahah
 
De meeste pre workouts doen eigenlijk niets tot weinig, zeker als je bijvoorbeeld al een koffiedrinker bent. Dat je zonder niet vooruit komt zit vooral in je hoofd.


Hahaha ja klopt meeste zit in de hoofd maar merk wel het verschil zonder en met haha
 
De meeste pre workouts doen eigenlijk niets tot weinig, zeker als je bijvoorbeeld al een koffiedrinker bent. Dat je zonder niet vooruit komt zit vooral in je hoofd.

Ik heb ze vroeger ook wel eens gebruikt omdat ik wilde weten waarom iedereen er zo wild over deed.

Ik trainde soms zelfs slechter met zo een PWO dan zonder en nooit beter. Niks voor mij dus.

Wil ze zelfs niet gratis.
 
De meeste pre workouts doen eigenlijk niets tot weinig, zeker als je bijvoorbeeld al een koffiedrinker bent. Dat je zonder niet vooruit komt zit vooral in je hoofd.

Van nature word ik echt niet zo stuiterend druk, doet wel wat met je hoor :)
 
Van nature word ik echt niet zo stuiterend druk, doet wel wat met je hoor :)
Ik ben een behoorlijke koffiedrinker, misschien dat het effect van de cafeïne dan in ieder geval al bijna tot nul wordt gereduceerd. Verder zitten er in de huidige PWO's toch maar weinig heftige stofjes tegenwoordig?

Ik heb twee PWO gehad en beiden waren vooral smerig zonder wat te doen. Yuk! :D

Ik vind zelf muziek nog steeds de grootste stimulans geven bij het trainen.
 
Ik ben een behoorlijke koffiedrinker, misschien dat het effect van de cafeïne dan in ieder geval al bijna tot nul wordt gereduceerd. Verder zitten er in de huidige PWO's toch maar weinig heftige stofjes tegenwoordig?

Ik heb twee PWO gehad en beiden waren vooral smerig zonder wat te doen. Yuk! :D

Ik vind zelf muziek nog steeds de grootste stimulans geven bij het trainen.

Ik drink zo’n 6 bakkies per dag en merk 1 cap van 250 mg goed, neem het bijna dagelijks. Soms op 500, als ik niet te laat op de dag train...anders slaap ik niet meer.

Huidige pwo’s werken ook goed, onlangs eentje gehad die erg veel op de dmaa versie leek. Volgens mij was dat white heat.

Probleem met pwo is, je wordt mentaal afhankelijk. Wanneer je na een tijdje zonder traint lijkt het allemaal niet zo lekker te gaan
 
Back
Naar boven