Ik ben pas begonnen met pre workout te nemen en heb er nu 2 in bezit stacker2 hell no & jack3d van usplabs wie heeft ervaring met deze workouts en heeft advies voor mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor een advies wil je horen ,
je heb ze tenslotte al gekocht.
Houd er rekening mee dat PWO's persoonlijk werken...
welkom op dbb...
Groet, Ray...
Ik vind preworkouts sowieso kul.
Mijn preworkout is mijn motivatie en ik vind het best triest als je daar extra geldkloppende middelen voor nodig hebt.
Maar hee, het is jouw dag.![]()

Inderdaad +1 zoals ik al opmerkte zijn PWO's persoonlijk gebonden..Kort door de bocht
Pre workouts kunnen voor een hoop mensen veel betekenen. Zeker is het ook zo dat ze niet voor iedereen altijd even goed werken, maar dat is een kwestie van uitproberen.
Mijn preworkout is mijn motivatie en ik vind het best triest als je daar extra geldkloppende middelen voor nodig hebt.
)Ik vind preworkouts sowieso kul.