Fitness Seller

Pre workouts

thebawz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Ik ben pas begonnen met pre workout te nemen en heb er nu 2 in bezit stacker2 hell no & jack3d van usplabs wie heeft ervaring met deze workouts en heeft advies voor mij

Wat voor een advies wil je horen ,
je heb ze tenslotte al gekocht.

Houd er rekening mee dat PWO's persoonlijk werken...
welkom op dbb...

Groet, Ray...

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor een advies wil je horen ,
je heb ze tenslotte al gekocht.

Houd er rekening mee dat PWO's persoonlijk werken...
welkom op dbb...

Groet, Ray...

Kan altijd nog andere halen en zoiets had ik al in de gaten van hell no word ik meer opgepompt maar die jack3d onderdrukt mijn eetlust meer kan ik ze door elkaar gebruiken 1 dag deze andere dag die ?

Ik heb nu 4 PWO's geprobeerd; Strong, Crazy, Swollen en Assault.

Swollen: troep, was in de aanbieding bij B&F ivm houdbaarheidsdata, maar krijg er een tintelend hoofd van en alles wordt warm.
Assault: niet veel van gemerkt
Strong en Crazy: allebei zelfde gevoel, wel aardig goed. Maar bij langdurig gebruik merk ik dat het niet tot weinig meer helpt.

tuurlijk kan je afwisselen, jack3d wel prima andere ken ik niet

Pre workout van bodylab, vink persoonlijk goed spul.

Advies? test gewoon wat uit, volgende keer kan je huismerk nemen van B&F. Daarna pak je weer een andere merk wat goeie reviews heeft ..

Ik heb er zelf stuk of 5 getest en wat me opvalt is dat je lichaam er snel aan went zodat de werking niet meer zo goed is, ik gebruik zelf amino energy op het moment en in het begin werkte dat perfect maar zakte snel af..nu gebruikte ik het tijdens de training en dat werkt nog steeds goed. Maar jammer genoeg is die uitverkocht bij b&f en heb insane besteld, de nieuwe huismerk.

Preworkouts zijn sterk overroepen, zeker als je ze langer dan een week neemt.
Bij sommigen werkt het goed en lang, bij anderen goed maar niet lang, bij anderen nooit. En de ene preworkout kan wel iets voor je doen, en de andere niet; Erger nog, soms doet merk x echt zijn ding, en stop je er 8 weken mee, koop je het opnieuw en doet het je niks meer. Zeer mysterieuse producten.
Zo om de zes maand koop ik eens een nieuwe hype. Toen conquer uitkwam kocht ik die, toen vele jaren geleden xpand van Dymatize uitkwam kocht ik die. EN meestal zijn dat zeer grote flops.
De enige waar ik ooit enig effect heb van ervaren die zijn geld waard was, was no shotgun van vpx sport. HAd de smaak van rioolwater. Neen, erger nog, maar ****, dat was echt extreem. Mss dat zo sterk was dat die me voor alle anderen ongevoelig maakte.

Mijn tip: Eet goed en voldoende, voeg eventueel wat whey en creatine toe en als je effe wat minder energie hebt om je training te starten, neem een sterke tas koffie.

de oude jack3d vind ik ok, de rest twijfelachtig :p

de oude jack3d vind ik ok, de rest twijfelachtig :p

HAd de oude Jack 3d, werkte bij mij voor geen meter.

Wat ik wel gemerkt heb is dat bijna iedereen goed ging op dexaprine, maar dat is een ander soort product. Maar het geeft wel wat de meesten in een preworkout zoeken.

Heb zelf nog een aantal potten van NoxiPro. Geweldig spul.
Heb ook Strong van B&F.

Verschil tussen de 2:
Bij noxipro trip je al als je richting de gym rijd (ook na 1 week).
Strong, hierbij niet het effect zoals bij noxi, in de gym eerst 15 min corsstrainer nodig om bloeddruk omhoog te stuwen en de rilling over mijn rug te voelen. Dan kickt de strong in.

Als ik moet kiezen: Noxi all the way.

Jack3d wil ik nog steeds een keer proberen, maar mijn voorraad is te groot om die zomaar erbij te kopen.

Daarbij is de vraag: wat verwacht je van de pre-workout. Voor mij moest hij gewoon veel energy leveren. Zeker einde van de week is die ver te zoeken naast een drukke baan.
Als je preworkout voor de pomp neemt dan zijn er denk ik ook andere die hun werk goed doen...

Ik vind preworkouts sowieso kul.
Mijn preworkout is mijn motivatie en ik vind het best triest als je daar extra geldkloppende middelen voor nodig hebt.
Maar hee, het is jouw dag. ;)

Mijn preworkout is mijn motivatie en ik vind het best triest als je daar extra geldkloppende middelen voor nodig hebt.

Kort door de bocht ;)

Pre workouts kunnen voor een hoop mensen veel betekenen. Zeker is het ook zo dat ze niet voor iedereen altijd even goed werken, maar dat is een kwestie van uitproberen.

Kort door de bocht ;)

Pre workouts kunnen voor een hoop mensen veel betekenen. Zeker is het ook zo dat ze niet voor iedereen altijd even goed werken, maar dat is een kwestie van uitproberen.
Inderdaad +1 zoals ik al opmerkte zijn PWO's persoonlijk gebonden..
het feit dat supps (pwo's) onzin zijn is behoorlijk achterhaald..

/next..

Maar jou motivatie kan niet tegen een goede PWO op. Ik zelf heb ook een goede motivatie, maar trap toch extra sets en reps weg in de gym. En zeker die focus, daar kan motivatie ook niet tegen op. Oja ik heb craze van B&F shop!

Erg kort door de bocht inderdaad. Zonder PW kom ik donderdag en vrijdag niet in de gym.
Waarom niet... Na een halve week werken ben ik mentaal op... Motivatie is dan ver te zoeken.
Je zegt dat je wil, maar het komt er niet van.
(Lichamelijk heb ik niks zwaars te doen dus die energie is er wel, maar BB is gelukkig meer dan alleen lichamelijk aan een stel gewichten rukken ;) )

Door de stimulie (helaas geen placebo effect) want anders had een testpakket welke ik ooit heb gehad ook geholpen..

Dus voor mij zeker een aanrader. Mits je de juiste reden hebt en de juiste stoffen tot je neemt die voor jouw persoonlijk goed zijn. Voor mij dus noxi (welke ik niet nodig heb voor pomp).
In dat geval zou ik gekeken hebben naar iets alternatiefs

Ik heb Assaultv2 hier staan, die bevalt goed. En naar aanleiding van een blog over pre-workouts heb ik Hemo Rage Ultra Black Concentrated sinds een maandje, op beide ga ik lekker hard in de gym. Jack3d heb ik geen ervaring mee. Met Hemo Rage lijkt het wel of ik nog een paar setjes extra kan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Heb zelf nu Nano Vapor en wow :eek:

pre work outs allemaal weg gegooid geld en werkt voor geen meter. mensen trappen er in :o

Haha, natuurlijk zei ik het kort door de bocht.
Maar ergens meen ik het wel. Ik denk ook dat het voor een heel groot deel tussen je oren zit en geldklopperij is.
Ik heb het natuurlijk heus getest, heb weleens wat opgestuurd gekregen om te proberen en in het begin dacht ik ook dat het erbij hoorde en heb het zelf besteld.
Maar voor mij werkt het niet. Van het éen werd ik heel naar en van het ander kreeg ik een soort hartkloppingen.
En ik word nog steeds op elke trainingsdag wakker met "ha lekker, vandaag trainen!" hoe simpel dat ook klinkt.
En voor mij is dat inderdaad de béste motivatie.
Maar als het voor jullie anders is, zoals is al zei "hee, het is jullie dag" . :)

Terug
Naar boven