Fitness Seller

Pre workouts

Krachttoename misschien voor die training, want ''oh je bent sterk want je hebt pwo op''.
Maar de rest van de effecten die het hoort te geven, komen er niet 'extra' bij omdat jij dat denkt.
Kromme vergelijking: als jij denkt een shake te nemen met 20 gram eiwit, maar het in werkelijk maar 10 gram eiwit is, maakt je lichaam niet ineens ergens die 10 gram extra aan omdat jij denk dat het er wel in zit..Als je het snapt.

een placebo of placebo effect is idd puur mentaal want er zit immers niks in aan werkzame stof
je gaat idd trainen met het idee ik ga nu knallen want ik heb iets op

een placebo of placebo effect is idd puur mentaal want er zit immers niks in aan werkzame stof
je gaat idd trainen met het idee ik ga nu knallen want ik heb iets op

Precies, en juist om die reden kunnen we stellen dat een pre workout in ieder geval een supp is die echt werkt.

Precies, en juist om die reden kunnen we stellen dat een pre workout in ieder geval een supp is die echt werkt.

Oke, dus als ik veel water drink met de gedachte: dit is alcohol, dan zal ik dronken worden?

Er zitten ook bestanddelen in pre workout waar je lichaam alleen op kan reageren he, niet je gedachte..
Je kan wel 'nep' hyperactief worden, maar dat je spieren 'nep' sneller herstellen kan helaas niet.

Oke, dus als ik veel water drink met de gedachte: dit is alcohol, dan zal ik dronken worden?

Er zitten ook bestanddelen in pre workout waar je lichaam alleen op kan reageren he, niet je gedachte..
Je kan wel 'nep' hyperactief worden, maar dat je spieren 'nep' sneller herstellen kan helaas niet.

hell 93..er zitten uiteraard bestanddelen in die zullen werken maar voor hoelang ?? en hoeveel ?? en staat het in verhouding tot de prijs-kwaliteit ?? koop je een pot voor 40 euro en na de 1e week voel je niks meer
en dan ??

True maar hij heeft wel gelijk, PWO's werken echt.

waarom? omdat het vol stimulanten zit, en nog bewezen stimulanten ook. hoe kan je dat tegen spreken?

Spreek ik dat tegen?
En het is niet omdat het vol stimulanten zit dat het ook automatisch werkt. Er is zoiets als gewenning. En bij de meeste treedt die extreem snel op.
Trouwens, als je het enkel voor de stimulanten en hun effecten koopt dan koop je een veel te duur prodcut want dan zijn caffeinepillen veel goedkoper en efficienter;

Spreek ik dat tegen?
En het is niet omdat het vol stimulanten zit dat het ook automatisch werkt. Er is zoiets als gewenning. En bij de meeste treedt die extreem snel op.
Trouwens, als je het enkel voor de stimulanten en hun effecten koopt dan koop je een veel te duur prodcut want dan zijn caffeinepillen veel goedkoper en efficienter;

pfffffffff zeg ik een bladzijde terug ook al lol :D

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

cafeïne tabs bedoel ik he kosten niks

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

cafeïne tabs bedoel ik he kosten niks

beetje PWO heeft cafeine, DMAE, beta alanine, ik ga liever voor simpel en betaal iets meer.

/\:haha::haha::haha:/\ lol

omdat jij net ff slimmer bent dan de meeste hier :rocknana:

ik geloof niet dat ik ook maar iets van mn gains te danken heb aan een PWO dus dat scheelt. ook train ik altijd 2 weken met en dan 2 weken zonder PWO om gewenning te voorkomen en dat gaat prima. In de weken dat ik het wel gebruik ga ik echter toch echt een stuk harder.

ik geloof niet dat ik ook maar iets van mn gains te danken heb aan een PWO dus dat scheelt. ook train ik altijd 2 weken met en dan 2 weken zonder PWO om gewenning te voorkomen en dat gaat prima. In de weken dat ik het wel gebruik ga ik echter toch echt een stuk harder.

Kan nog steeds te wijten zijn aan het placebo-effect.

Uhm :o

Misschien dat je toch maar even terug moet lezen hoe deze discussie precies ontstaan is, want yasmine is hier degene die beweert dat een pre workout geen nut heeft.

En waar beweer ik dit?
Zal ik het even voor je herhalen? Want lezen is blijkbaar je sterkste kant niet:

Preworkouts zijn sterk overroepen, zeker als je ze langer dan een week neemt.
Bij sommigen werkt het goed en lang, bij anderen goed maar niet lang, bij anderen nooit. En de ene preworkout kan wel iets voor je doen, en de andere niet; Erger nog, soms doet merk x echt zijn ding, en stop je er 8 weken mee, koop je het opnieuw en doet het je niks meer. Zeer mysterieuse producten.
Zo om de zes maand koop ik eens een nieuwe hype. Toen conquer uitkwam kocht ik die, toen vele jaren geleden xpand van Dymatize uitkwam kocht ik die. EN meestal zijn dat zeer grote flops.
De enige waar ik ooit enig effect heb van ervaren die zijn geld waard was, was no shotgun van vpx sport. HAd de smaak van rioolwater. Neen, erger nog, maar ****, dat was echt extreem. Mss dat zo sterk was dat die me voor alle anderen ongevoelig maakte.

Mijn tip: Eet goed en voldoende, voeg eventueel wat whey en creatine toe en als je effe wat minder energie hebt om je training te starten, neem een sterke tas koffie.

Preworkouts zijn sterk overroepen, zeker als je ze langer dan een week neemt.
Bij sommigen werkt het goed en lang, bij anderen goed maar niet lang, bij anderen nooit. En de ene preworkout kan wel iets voor je doen, en de andere niet; Erger nog, soms doet merk x echt zijn ding, en stop je er 8 weken mee, koop je het opnieuw en doet het je niks meer. Zeer mysterieuse producten.
Zo om de zes maand koop ik eens een nieuwe hype. Toen conquer uitkwam kocht ik die, toen vele jaren geleden xpand van Dymatize uitkwam kocht ik die. EN meestal zijn dat zeer grote flops.
De enige waar ik ooit enig effect heb van ervaren die zijn geld waard was, was no shotgun van vpx sport. HAd de smaak van rioolwater. Neen, erger nog, maar ****, dat was echt extreem. Mss dat zo sterk was dat die me voor alle anderen ongevoelig maakte.

Mijn tip: Eet goed en voldoende, voeg eventueel wat whey en creatine toe en als je effe wat minder energie hebt om je training te starten, neem een sterke tas koffie.

Dikgedrukt: hier geeft hij een mening, welke ik deel

D'r zijn zoveel dingen niet wetenschappelijk bewezen, maar als mensen een positief effect ondervinden bij het gebruik er van is dat voldoende bewijs toch :)

Hier geef jij een mening, welke ik niet deel. Jij zegt in principe dat als mensen positief effect ondervinden, dat al genoeg bewijs is.

.

Neen, er is zoiets als een placebo-effect

Dit is logica, er is een placebo effect. Meer uitleg niet nodig.

Ag, dan werkt het in ieder geval wel :)

Hier zeg je ''dan werkt het in ieder geval wel''.
Ja..maar dan verwijs ik alsnog naar de eerste post van yasmine, waar het om draait:
''Bij sommigen werkt het goed en lang, bij anderen goed maar niet lang, bij anderen nooit. En de ene preworkout kan wel iets voor je doen, en de andere niet;''

Als je een pwo neemt zonder cafeïne of andere ''energie'' boosters, en ik zeg tegen jou dat dit er wel in zit en jij wordt helemaal energiek ed, dan is dat aan jou..dat betekent niet dat de pwo werkt, dat betekent dat jouw geest je lichaam bedriegt.

Terug
Naar boven