vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben jij het eerste super mens ooit, zowel fysiek als mentaal. Gefeliciteerd!
Elk ander persoon die ik ken heeft zo nu en dan een fysiek en/of mentale dip. zij het een kleine depressie of een klein griepje oid. Of gewoon na een dag zwaar (over)werken wanneer je de dag ervoor al slaap tekort hebt gehad etc.
Ik ken absoluut niemand die in zijn of haar leven nooit een significante daling in mentale/fysieke energie heeft gehad. Ik wist niet eens dat zulke mensen bestonden.
Nu kun je wel leuk sarcastisch gaan doen, maar ik had dus eigenlijk moeten liegen om jou een beter gevoel te geven?
Hoe ongelooflijk dit ook voor jou klinkt, ik ken het idd niet. Als ik op trainingsdagen wakker wordt en ik voel mij niet optimaal, moe of chago en ik denk eraan dat ik vandaag ga trainen, is het gewoon serieus weg.
Alleen de gedachte al geeft mij energie en een boost. Ík ben waarschijnlijk een zwaar verslaafde maar ach, beter hieraan dan aan de nicotine, alcohol of crack. Want nee, dat gebruik ik allemaal niet.
O, en koffie drink ik weleens. Als koffie verkeerd met veel warme melk en een paar druppeltjes stevia.
Heel soms. Als ontspanning...voor het "gewoon lekker" ....op een junkdag.
Sorry dat ik je zo teleurstel, ik zal beter mijn best doen.
Wat of hoe kan ik het beste doen... ik heb net m'n dmaa (geranamine) in huis maar nog geen weegschaal en wil het wel uitproberen.
Wat of hoe kan ik het beste doen... ik heb net m'n dmaa (geranamine) in huis maar nog geen weegschaal en wil het wel uitproberen.