AndroidHealthClinic

Pre workouts

En waar beweer ik dit?
Zal ik het even voor je herhalen? Want lezen is blijkbaar je sterkste kant niet:

Wacht dat je van dat stukje waar je zei; Neen, er is zoiets als een placebo-effect.

Maar nu zie ik dus dat je zegt; De ene pre workout kan wel wat voor je doen, en de andere niet...

:o

Ik vind preworkouts sowieso kul.
Mijn preworkout is mijn motivatie en ik vind het best triest als je daar extra geldkloppende middelen voor nodig hebt.
Maar hee, het is jouw dag. ;)

Haha, natuurlijk zei ik het kort door de bocht.
Maar ergens meen ik het wel. Ik denk ook dat het voor een heel groot deel tussen je oren zit en geldklopperij is.
Ik heb het natuurlijk heus getest, heb weleens wat opgestuurd gekregen om te proberen en in het begin dacht ik ook dat het erbij hoorde en heb het zelf besteld.
Maar voor mij werkt het niet. Van het éen werd ik heel naar en van het ander kreeg ik een soort hartkloppingen.
En ik word nog steeds op elke trainingsdag wakker met "ha lekker, vandaag trainen!" hoe simpel dat ook klinkt.
En voor mij is dat inderdaad de béste motivatie.
Maar als het voor jullie anders is, zoals is al zei "hee, het is jullie dag" . :)

Heb jij nooit een dipje? Een energiedip vanwege te weinig slaap. een te drukke (werk)dag of door persoonlijke omstandigheden? Of misschien een dip omdat je op 5% staat in een wedstrijdvoorbereiding, om maar wat te noemen.

Jij bent onder de veronderstelling dat mensen pre-workouts gebruiken om elke keer goed te presteren in de gym, om die laatste reps eruit te krijgen. Jij bent zo te lezen overtuigd dat iedereen en hun hond ze daarvoor neemt :D.

Nou, in mijn directe omgeving pakken mensen pre-workouts als ze een energie dipje hebben.
Soms ook wanneer er een toppende PR workout om de hoek komt kijken, waarbij je boven je 100% gaat - maar dat terzijde. En in zulke gevallen is er helemaal niks raars of triests aan preworkouts nemen, jij bent zelf toch ook een mens? Ik durf te wedden dat jij soms ook flink aan de koffie(caffeïne) gaat, op dagen waar jouw energie heel erg te wensen over laat ;).

Wacht dat je van dat stukje waar je zei; Neen, er is zoiets als een placebo-effect.

Maar nu zie ik dus dat je zegt; De ene pre workout kan wel wat voor je doen, en de andere niet...

:o

Inderdaad. De ene preworkout kan iets doen, de andere niet; En bij de ene werkt het wel, en de andere dan weer niet. Wat bij jou werkt hoeft niet noodzakelijk bij de andere te werken. Het kan soms werken, het kan de eerste keren werken en dan stoppen, het kan nooit werken,...
En dit alles, als het werkt, kan het gevolg zijn van een placebo-effect.

Vandaag Hemavol PWO getest. Heel interessant product (geen caffeïne in)!! Geen rush of dergelijke maar wel zichtbare krachtverbetering. Deed opvallend zwaardere gewichten. Enige nadeel : smaakt echt als sh*t

Monster Caps van body&fit.

Veel verstand heb ik er niet van dus ik ga vooral af op de beschrijving van b&f zelf. Ik heb nu ook Swollen, maar daar merk ik niks van (2 scoops). Kan altijd proberen toch :engel:

Zijn heel erg lekker maar is meer een NO product, heb em zelf niet gebruikt als pre-workout.

heeft iemand insane al geprobeerd? (van b &f )

Monster Caps van body&fit.

Veel verstand heb ik er niet van dus ik ga vooral af op de beschrijving van b&f zelf. Ik heb nu ook Swollen, maar daar merk ik niks van (2 scoops). Kan altijd proberen toch :engel:

Swollen heb ik ook geprobeerd, was niet eens van de toppertjes bij mij.
Probeer anders conquer is een keer, die werkt top bij mij.

Of je probeert INSANE :o. Want b&f zou b&f niet zijn als ze niet minimaal 2 keer per maand met een nieuwe super mega geweldige allerbeste pre workout ever komen...

Insane:
-Meest extreme pre-workout formule
-Onze garantie: sterker is er niet!
-Werkt zeer snel!
-Volle, harde spierpomps
-Heftig explosieve spierkracht
-Zeer heftige energy rush
-Direct merkbaar sterkere spieren
-Dit geldt voor iedereen behalve voor Yasmine

Laatst bewerkt:

Of je probeert INSANE :o. Want b&f zou b&f niet zijn als ze niet minimaal 2 keer per maand met een nieuwe super mega geweldige allerbeste pre workout ever komen...

Insane:
-Werkt zeer snel!
-Volle, harde spierpomps

Naast wat maagklachten kan ook ik inderdaad conquer aanbevelen, wat een rush :)

heeft iemand insane al geprobeerd? (van b &f )

Ja ik, wat een poep pwo...werkelijk niks van gevoeld, geen energie rush geen pomps..geen agressie..bij de 1 zal het wel werken en bij de andere niet zoals elke PWO, dit is persoonlijk en ik voelde er niks van..Kan nog eens half schepje bij proberen en er dan anders over denken, maar de 1e keer zou het juist ze werk moeten doen..had wat beters verwacht van b&f

Insane:
-Werkt zeer snel!
-Volle, harde spierpomps

Alles wat onder "Insane:" staat heb ik niet gevoeld, echt een joke..tuurlijk overdrijven ze vaak, maar heb er helemaal niks van gevoeld..misschien schepje bij proberen maar had wel beters verwacht van b&f..

Had het gekocht aangezien amino energy uit voorraad was, die werkt bij mij altijd.. ik neem het niet voor het trainen maar tijdens het trainen.. 2 bidons in iedere bidon 2 schepjes en je heb een lekkere training! maar iemand anders zal er wel niks van voelen..tja zoek de pwo die wel bij jezelf werkt en niet de pwo waar van gezegd word dat is de beste!

ik neem het niet voor het trainen maar tijdens het trainen.. 2 bidons in iedere bidon 2 schepjes en je heb een lekkere training!!

Heb je het ook met insane gedaan op die manier?

Gebruik het gewoon een keer zoals het hoort, 200ml water 1 of 2 schepjes, en dit voor de training opdrinken..
Dan kun je beter oordelen of het werkt.

Want nu is het een beetje zoals MDMA poeder of xtc in een literfles gooien.. Je kan dan na 3 slokjes wel zeuren dat het niet werkt, maar het is natuurlijk de bedoeling dat je het in 1 keer in zijn geheel neemt. (slechte vergelijking, maar hij klopt wel :D)

Heb je het ook met insane gedaan op die manier?

Gebruik het gewoon een keer zoals het hoort, 200ml water 1 of 2 schepjes, en dit voor de training opdrinken..
Dan kun je beter oordelen of het werkt.

Want nu is het een beetje zoals MDMA poeder of xtc in een literfles gooien.. Je kan dan na 3 slokjes wel zeuren dat het niet werkt, maar het is natuurlijk de bedoeling dat je het in 1 keer in zijn geheel neemt. (slechte vergelijking, maar hij klopt wel :D)

Nee heb het niet met insane gedaan op die manier..gewoon zoals het hoort. 1 schepje en 250ml precies wat er op staat, doet geen ****.

Ja de vergelijking klopt wel haha, maar nee gewoon zoals je een pwo behoort te nemen. Alleen met amino energy doe ik het op die manier, denk dat dat ook de enigste PWO is wat je op die manier kan nemen en dat het dan werkt..Dat vind ik persoonlijk ook nog eens het lekkerste product ooit, ik ken niks wat lekkerder is dan dat spul!

En trouwens voor de anti-pwo mensen, zoek lekkere muziek op.. Soms hoef ik niet eens een PWO te nemen, lekkere pomp muziek doe gek maak een pomp vanuit je motivatie..w&w - alpha is een goeie knaller, w&w - invasion...wizard van martin garrix ga ik ook lekker op..zoek iets waar je van knalt!

Laatst bewerkt:
Prework outs... de oude jack3d ging ik echt hard op... maar
de prework outs die ik nu neem doen gewoon niet, voel me er onrustig door en geen betere pomp

Terug
Naar boven