Bgroot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 8%
Ja ik, wat een poep pwo...werkelijk niks van gevoeld, geen energie rush geen pomps..geen agressie..bij de 1 zal het wel werken en bij de andere niet zoals elke PWO, dit is persoonlijk en ik voelde er niks van..Kan nog eens half schepje bij proberen en er dan anders over denken, maar de 1e keer zou het juist ze werk moeten doen..had wat beters verwacht van b&f
Alles wat onder "Insane:" staat heb ik niet gevoeld, echt een joke..tuurlijk overdrijven ze vaak, maar heb er helemaal niks van gevoeld..misschien schepje bij proberen maar had wel beters verwacht van b&f..
Had het gekocht aangezien amino energy uit voorraad was, die werkt bij mij altijd.. ik neem het niet voor het trainen maar tijdens het trainen.. 2 bidons in iedere bidon 2 schepjes en je heb een lekkere training! maar iemand anders zal er wel niks van voelen..tja zoek de pwo die wel bij jezelf werkt en niet de pwo waar van gezegd word dat is de beste!
hmm oke, ben ook niet zon fan van de pre workouts van b&f, had die strong en werkte ook niet

Ook b&f kan verbeteren he..En niet elke pwo heeft dezelfde ingrediënten.
als ik 3 pre workouts van 1 merk koop en ze zijn alle 3 k*t, ja dan noem ik de 4e ook k*t.. en dan zeg jij "lekker makkelijk gezegd" ? Dat is wel heel erg naïef natuurlijk.
, tegen niemand praten lekker doorpompen
.
.