AndroidHealthClinic

Pre workouts

Ja ik, wat een poep pwo...werkelijk niks van gevoeld, geen energie rush geen pomps..geen agressie..bij de 1 zal het wel werken en bij de andere niet zoals elke PWO, dit is persoonlijk en ik voelde er niks van..Kan nog eens half schepje bij proberen en er dan anders over denken, maar de 1e keer zou het juist ze werk moeten doen..had wat beters verwacht van b&f

Alles wat onder "Insane:" staat heb ik niet gevoeld, echt een joke..tuurlijk overdrijven ze vaak, maar heb er helemaal niks van gevoeld..misschien schepje bij proberen maar had wel beters verwacht van b&f..

Had het gekocht aangezien amino energy uit voorraad was, die werkt bij mij altijd.. ik neem het niet voor het trainen maar tijdens het trainen.. 2 bidons in iedere bidon 2 schepjes en je heb een lekkere training! maar iemand anders zal er wel niks van voelen..tja zoek de pwo die wel bij jezelf werkt en niet de pwo waar van gezegd word dat is de beste!

hmm oke, ben ook niet zon fan van de pre workouts van b&f, had die strong en werkte ook niet

Niet geprobeerd, maar aangezien ik 3 verschillende pre workouts van b&f heb geprobeerd en ze alle 3 k*t waren durf ik best te beweren dat de rest ook gewoon k*t is.

Lekker makkelijk gezegd :roflol: Ook b&f kan verbeteren he..En niet elke pwo heeft dezelfde ingrediënten.

Lekker makkelijk gezegd :roflol: Ook b&f kan verbeteren he..En niet elke pwo heeft dezelfde ingrediënten.

:o als ik 3 pre workouts van 1 merk koop en ze zijn alle 3 k*t, ja dan noem ik de 4e ook k*t.. en dan zeg jij "lekker makkelijk gezegd" ? Dat is wel heel erg naïef natuurlijk.

:o als ik 3 pre workouts van 1 merk koop en ze zijn alle 3 k*t, ja dan noem ik de 4e ook k*t.. en dan zeg jij "lekker makkelijk gezegd" ? Dat is wel heel erg naïef natuurlijk.

Nee, ik ben niet zo kortzichtig.
Als ik 3 keer een product koop, van hetzelfde merk, maar andere varianten en ze komen later met een 4e variant met andere ingrediënten, dan zeg ik niet per se: ja maar het is dat merk, dat is k*t..
Als je het niet wilt proberen, prima, maar zeg dan niet: nee want alles van hun is k*t..Dat is gewoon kortzichtig.

Nee, ik ben niet zo kortzichtig.
Als ik 3 keer een product koop, van hetzelfde merk, maar andere varianten en ze komen later met een 4e variant met andere ingrediënten, dan zeg ik niet per se: ja maar het is dat merk, dat is k*t..
Als je het niet wilt proberen, prima, maar zeg dan niet: nee want alles van hun is k*t..Dat is gewoon kortzichtig.

:o prima meid.

Jordy jongen, dat jij niet reageert op bepaalde stoffen/combinatie van stoffen, hangt niet af van het merk.
Genoeg dure merken die gwn grotendeels uit dextro en enorme dosering caffeine bevat...

b&f heeft IMO idd enkele srs ondergedoseerde producten. Betekent niet dat ze niet kunnen verbeteren ofwel?

En anderen naïef noemen terwijl terwijl ze een realistischere blik hebben vind ik beetje een no go als je topics opend in de trend van 'hoeveel % op lifts/jaar' etc

hmm oke, ben ook niet zon fan van de pre workouts van b&f, had die strong en werkte ook niet

van strong hoorde ik juist goeie verhalen, ik zelf had crazy alleen gek genoeg werkte het maar 3x..de eerste keer was ik lekker opgepompt en had een goeie training en dat 3x, daarna nooit meer wat van gevoeld..vage supps, nu met insane opgescheept had toch beter assault kunnen proberen..denk dat die iig meer doet als insane..wat een joke

En anderen naïef noemen terwijl terwijl ze een realistischere blik hebben vind ik beetje een no go als je topics opend in de trend van 'hoeveel % op lifts/jaar' etc

Als er voor de groei van spiermassa wel een goede vuistregel is, waarom is het dan vreemd om te denken dat die er voor de groei van kracht ook is?

Idd, dat is helemaal niet vreemd :thumb:

Vroeger kon je ook nog weleens samples kiezen of was er vanuit de winkel zelfs via dit forum een actie dat je je adres kon doorgeven en je een dosering toegestuurd kreeg.

Kon je nog eens wat testen, nu moet je eerst een totale pot kopen...niet dat ik dat doe heb net pas me oude jack3d op.

Ja ik, wat een poep pwo...werkelijk niks van gevoeld, geen energie rush geen pomps..geen agressie..bij de 1 zal het wel werken en bij de andere niet zoals elke PWO, dit is persoonlijk en ik voelde er niks van..Kan nog eens half schepje bij proberen en er dan anders over denken, maar de 1e keer zou het juist ze werk moeten doen..had wat beters verwacht van b&f

Alles wat onder "Insane:" staat heb ik niet gevoeld, echt een joke..tuurlijk overdrijven ze vaak, maar heb er helemaal niks van gevoeld..misschien schepje bij proberen maar had wel beters verwacht van b&f..

Om terug te komen op dit, vandaag 2 schepjes getest en werkelijk nog steeds geen effect..Geen energie geen ene pomp..niks..

enigste dat insane is is dat het insane slecht voor me portemonnee geweest is..

Het heeft toch ook allemaal te maken met gewenning, persoonlijke reacties op ingrediënten ?

Het heeft toch ook allemaal te maken met gewenning, persoonlijke reacties op ingrediënten ?

dat sowieso, tuurlijk een PWO went snel en als je een PWO gehad heb die echt zeer goed werkt en je koopt een andere ken het helemaal niet werken..blijft mysterieuze supps..en de 1 gaat die op goed en de ander gaat er helemaal niet goed op.

Pre + van Revolutions

Van de makers van crack

Topspul, imo gebruik ik het niet voor de kracht of boost, maar wanneer je je headphones op hebt na 2 scoops, ben je lekker van de wereld :P , tegen niemand praten lekker doorpompen

Niet geprobeerd, maar aangezien ik 3 verschillende pre workouts van b&f heb geprobeerd en ze alle 3 k*t waren durf ik best te beweren dat de rest ook gewoon k*t is.

Vroeger hadden ze Hard!. Dat was echt de beste Pre-WO die ik ooit heb gehad. Strong heb ik ook gehad en die vond ik ook wel lekker werken. Nu in m'n cruise gebruik ik een mix van agmatine, citrulline en wat arginine. Leuke pomp en niet dat irritante getintel van beta alanine waar ik beroerd van word :P

Heb jij nooit een dipje? Een energiedip vanwege te weinig slaap. een te drukke (werk)dag of door persoonlijke omstandigheden? Of misschien een dip omdat je op 5% staat in een wedstrijdvoorbereiding, om maar wat te noemen.

Jij bent onder de veronderstelling dat mensen pre-workouts gebruiken om elke keer goed te presteren in de gym, om die laatste reps eruit te krijgen. Jij bent zo te lezen overtuigd dat iedereen en hun hond ze daarvoor neemt :D.

Nou, in mijn directe omgeving pakken mensen pre-workouts als ze een energie dipje hebben.
Soms ook wanneer er een toppende PR workout om de hoek komt kijken, waarbij je boven je 100% gaat - maar dat terzijde. En in zulke gevallen is er helemaal niks raars of triests aan preworkouts nemen, jij bent zelf toch ook een mens? Ik durf te wedden dat jij soms ook flink aan de koffie(caffeïne) gaat, op dagen waar jouw energie heel erg te wensen over laat ;).

Antwoord op beide is Nee.

Dan ben jij het eerste super mens ooit, zowel fysiek als mentaal. Gefeliciteerd! :D

Elk ander persoon die ik ken heeft zo nu en dan een fysiek en/of mentale dip. zij het een kleine depressie of een klein griepje oid. Of gewoon na een dag zwaar (over)werken wanneer je de dag ervoor al slaap tekort hebt gehad etc.
Ik ken absoluut niemand die in zijn of haar leven nooit een significante daling in mentale/fysieke energie heeft gehad. Ik wist niet eens dat zulke mensen bestonden.

Terug
Naar boven