Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Meh, vandaag wakker geworden met pijn aan de lange kop van de triceps. Dit is een te grote optater geweest, vermoed ik zo. Wellicht moet ik verder terugzakken in gewicht en volume. Even kijken hoe het gaat herstellen.
Triceps lijkt weer hersteld. De volgende training ga ik die een heel stuk minder zwaar doen en ook wat zonder backoff sets. Kijken of de klachten dan weer terugkomen.
Triceps Overhead:
3x15,8
3x15,8
Toen voelde ik toch weer iets in mijn triceps, dus niet afgemaakt. De volgende dag overigens geen last dus dit zat óf tussen mijn oren óf ik ben op tijd gestopt.
Daar ben ik weer! Tijdje wat minder getraind vanwege de feestdagen maar vooral omdat ik ben verhuisd en daar kwam uiteraard van alles bij kijken.
Vandaag weer echt begonnen met trainen en daarmee ook met loggen. Plan blijft in grote lijnen hetzelfde alleen ga ik van 3 > 4 reps ipv 2 > 3. Alleen bij de deadlift houd ik het bij 2 > 3.
Flink gecut en nu inmiddels 89 kg. Geleidelijk ook weer gaan bulken. Voor de compounds volg ik weer een Hepburn progressie van 5x3 naar 5x5, maar dan iedere training twee reps erbij anders duurt het te lang.
Verder heb ik voor het eerst in jaren echt isolatie oefeningen toegevoegd. Die doe ik daarna voor drie setjes.
Zodra ik vastloop op de compounds, stap ik over op 8x2 > 8x3. De isolatie vervang ik dan door variaties op de compounds. Wanneer ik daarop vastloop, doe ik de singles.