- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij een potje jam moet je toch eens uitleggen 😅🤣Herkenbaar, ik liep ook de vervelendste blessures op bij t openen van een potje jam, veters strikken of verkeerd van een stoepje afstappen. Niet tijdens t trainen lol
Vaker dan eens een dermate onderarm pomp gehad dat ik een spier verrekte of overspande als ik na de training een potje moest opendraaien
Ja, ik bukte om sokken van de grond te rapen. Toen voelde ik iets in mijn onderrug omhoog 'kruipen'. Anders kan ik het niet uitleggen. Het deed pijn en werd al gauw heel stijf. Beweging hielp, dus ik heb veel gewandeld. Verder oefeningen gedaan, die wel nog konden. Maar zware compounds zaten er de afgelopen twee weken niet in.Herkenbaar, ik liep ook de vervelendste blessures op bij t openen van een potje jam, veters strikken of verkeerd van een stoepje afstappen. Niet tijdens t trainen lol
Overall, tevreden met de methode en ik ga het zeker voortzetten.Ja, absoluut. Hij zegt zelf dat hij die twee schema's voor het grootste deel van zijn carrière heeft gedaan. En hij is er behoorlijk sterk mee geworden (ook pre-steroid tijdperk). Ik geloof de eerste met een 500 lbs bench en ook 400 lbs ohp.Wel een leuk schema. Hoe zit het met herstel en is het ook wat voor wat meer ervaren lifters? Zie alleen beginners en intermediate versies voorbij komen.
Je kan het zelf ook wat meer advanced maken door te beginnen met 3 reps en op te bouwen naar 4 natuurlijk.Ja, absoluut. Hij zegt zelf dat hij die twee schema's voor het grootste deel van zijn carrière heeft gedaan. En hij is er behoorlijk sterk mee geworden (ook pre-steroid tijdperk). Ik geloof de eerste met een 500 lbs bench en ook 400 lbs ohp.
Hij deed zelf overigens nooit fb, maar trainde wel alles twee keer per week. Ik deed vorige cycle 4x pw fb en dat ging qua herstel eigenlijk goed. Al moest ik wel wennen aan het volume. Kanttekening is wel dat ik de deadlift niet echt trainde, omdat ik me meer op de squat wilde richten. Dat zou herstel wel een boel kunnen herstellen.
Uiteraard bereik je uiteindelijk een plateau, maar dan begin je dus gewoon aan het andere schema.