Wel eens benieuwd wie hier ervaring mee heeft. Misschien geef ik 't wel een compleet verkeerde naam, maar ik bedoel iig vlak voor je begint met je bulk een week tot 10 dagen heel, heel laag in carbs gaat, fullbody trainingen doet om alles uit je lichaam te krijgen zeg maar, je oestrogeen laag houdt dmv welk middel je dan ook kiest, om na die 10 dagen meteen te gaan bulken.
Klinkt wel interessant om dit te doen als ik uit m'n cut kom, niet eerst een cruise maar dus meteen door blasten op een hoge dosis Test met iets ernaast bijvoorbeeld.
Iemand dit wel eens gedaan, zoja, hoe beviel het? Moeite waard of net zo goed eerst cruisen en rustig je kcal opbouwen in die 6 weken tot je op bulkniveau zit en dan een kuur erin?
Klinkt wel interessant om dit te doen als ik uit m'n cut kom, niet eerst een cruise maar dus meteen door blasten op een hoge dosis Test met iets ernaast bijvoorbeeld.
Iemand dit wel eens gedaan, zoja, hoe beviel het? Moeite waard of net zo goed eerst cruisen en rustig je kcal opbouwen in die 6 weken tot je op bulkniveau zit en dan een kuur erin?