XXL Nutrition

Primeurtje Rimonabant

En hoe is nu de stand door het gebruik van Rimobant.

Bump!!!;)

Resultaat met Rimonabant

Tjonge,

Kijk, als je uberhaubt iets probeert lees er dan eens wat meer over.
Een doosje Rimonabant heeft totaal geen nut voor je vet persentage.

Als de onderzoeken uitwijzen dat je met rimonabant gemiddeld zo rond de 8 kilo per jaar afvalt.
Dan zul je met een maand voorraad hooguit een halve kilo tot een kilo afvallen.
Dus een keer goed poepen is een stuk goedkoper!!!!!!!!

Wil je resultaat hebben zul je er minimaal 6 maanden mee door moeten gaan om resultaat met afvallen te hebben maar beter is zo rond de anderhalf tot 2 jaar.

Door Rimonabant te nemen neemt de trek naar snacks, drank, drugs, roken, af en, het honger gevoel tussen de maaltijden.

Door het over een langere tijd te slikken neemt de maagomvang ook af........ na MAANDEN.

Met als resultaat dat als je er mee stopt en je je zelf een beetje gedraagt je voor langere tijd van je pens af bent omdat je minder voedsel tot je kan nemen door het krimpen van de maag omvang.

Om te stoppen met roken is het zelfde van toepassing, slik het een aantal maanden 2 tot 3 en je zult merken dat de zin naar roken afneemt en dat is het moment om te stoppen met roken. Begin daar niet te vroeg mee dus denk niet na een week van oh nu moet het maar!!!

Maar 6 maanden rimonabant is het minimum om te stoppen met roken.

voor stoppen met roken dus 2-3 maanden slikken en dan stoppen met roken en 2 tot 3 maanden doorgaan met Rimonabant.

Om aftevallen moet je rond 1 a 2 jaar doorgaan met Rimonabant zodat je maag de kans krijgt om te krimpen en je ook resultaat ziet en voor langere tijd houd na het stoppen.

ik zag op sites zo als marktplaats.nl al jongens die het verkochten voor 120 euro per doosje van 20 stuks.

mensen laat je niet beetnemen door die eikels!!!!!!! het heeft geen nut 1 doosje!!!!!

rond september kun je beginnen met informeren bij je huisarts of hij het je wil voorschrijven.
De fabrikant is in onderhandeling met de verzekeringen in nederland en het zou rond september verkrijgbaar moeten zijn.

Als je BMI (Body Mass index) hoger dan 29% is is de kans groot dat je het voor geschreven krijgt en vergoed door je verzekering.

Voor de gene die willen stoppen met roken en dunner zijn, probeer je huisarts toch te overtuigen dat hij je het voorschrijft om aftevallen anders krijg je het niet vergoed bij de meeste verzekeringen en vertel hem dat gewoon. Ik denk dat er meer huis artsen zijn die willen dat je stopt met roken dan dat ze er moeite mee hebben om een halve waarheid te vertellen tegen de verzekering.

En tot slot voor de Body builders op de site... Probeer het gewoon door vrienden en familie mee te laten nemen uit Griekenland, Turkije, Portugal.
Waar ook de rest van de hormonen en andere teringzooi gewoon in de apotheek verkrijgbaar zijn.
KOOP NIET IN DE SPORTSCHOOL, INTERNET en DE ZWARTEMARKT. NOOIT.

90% IS NEP, Gevaarlijk en ENG. Als je dan toch wil spuiten slikken of wat dan ook, laat het mee nemen, ga zelf op vacantie koop het bij de apotheek daar.
binnen europa is er geen grens controle voor portugal en griekenland.
De koffers worden wel gescand dus overdrijf niet met wat je meeneemt. Maar een aantal kuurtjes of pakjes of potjes kun je wel meenemen.
Koop dan als het kan flesjes en geen breek ampullen. ) hoef je er minder mee te nemen.
Pas op met Turkije als je mee neemt stop het in je koffer in je toilet tas en neem geen nepkleding mee om verder onderzoek van de koffer te voorkomen als er controle is.

Alex

Laatst bewerkt:
Heb er niets aan toe te voegen, klopt als een bus wat je hier vertelt. Ik ben op 1juli begonnen met rimonabant, de eerste 5 weken merkte ik er ook niets van. Nu 2 maanden later ben ik zelfs gestopt met roken en weeg 3 kilo lichter. Ik zal er nog een tijdje meer doorgaan en dan stop ik met die pillen. Ik moet wel zeggen dat ik geen heavy smoker was, maar ik rookte toch 10 sigs per dag en 1 à 2 joints iedere avond, en nu niets meer!

Als je het mij vraagt is dit product echt wel tha shit. Zeker de moeite waard om het te proberen, maar je moet wel de wil hebben om te stoppen. Dat blijft DE voorwaarde!

Heb er niets aan toe te voegen, klopt als een bus wat je hier vertelt. Ik ben op 1juli begonnen met rimonabant, de eerste 5 weken merkte ik er ook niets van. Nu 2 maanden later ben ik zelfs gestopt met roken en weeg 3 kilo lichter. Ik zal er nog een tijdje meer doorgaan en dan stop ik met die pillen. Ik moet wel zeggen dat ik geen heavy smoker was, maar ik rookte toch 10 sigs per dag en 1 à 2 joints iedere avond, en nu niets meer!

Als je het mij vraagt is dit product echt wel tha shit. Zeker de moeite waard om het te proberen, maar je moet wel de wil hebben om te stoppen. Dat blijft DE voorwaarde!
wAT HEB JE EIGENLIJK BETAALD

2000 euro

ff om op het verhaal van alexander terug te komen, beetje kort door de bocht over die "teringzooi" die je in het buitenland moet halen.

blijkbaar heb je of in een grot gewoond de laaste paar jaar of er helemaal geen verstand van. de nederlandse UG labs zijn beter als ooit, in griekenland en dergelijke verkopen ze veel meer fakes als hier in nederland.

waar haal je die wijsheid vandaan?

Hertje is sinds een maand bezig met Rimona.

Merkte de eerste 2 weken niets, daarna een stevige verminderde trek in roken/snoep, en de afgelopen week wat last van keelpijn en de trek om over te geven, dat staat trouwens in de bijsluiters als mogelijke tijdelijke bijwerking.

Haar gewicht is inmiddels dalende, vet% ook, en ze rookt al stukken minder.
We gaan de komende maanden kijken of de trend zich doorzet maar het is iig een positief begin!

Ik ben er heel blij mee! Meer energie en zin in het trainen. Ik had al vrij snel minder zin in het roken. Voel me echt niet goed na 2 sigaretjes achter elkaar..

Ik ben iets afgevallen maar dat kan ook komen doordat ik meer energie heb tijdens het trainen..

Ik houd jullie op de hoogte :)

Waar ook de rest van de hormonen en andere teringzooi gewoon in de apotheek verkrijgbaar zijn.
KOOP NIET IN DE SPORTSCHOOL, INTERNET en DE ZWARTEMARKT. NOOIT.

90% IS NEP, Gevaarlijk en ENG. Als je dan toch wil spuiten slikken of wat dan ook,

Onder welke steen heb jij de afgelopen 10 jaar gelegen,kerel?:rolleyes:

Wat een bullshit-verhaal.

Terug
Naar boven