JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon allebeiWaarom hcg zetten als test goedkoper is. Buiten herstel natuurlijk.
1. Die dossisen onderdrukken niet volledig.Primobolan only wordt door dokters aan zieke patienten voorgeschreven om wat gewicht te winnen.
Die dokters schrijven dat voor aan patienten die gedurende lange tijd ziek zijn en die regelmatig bloedtesten ondergaan. Primo is voor die redenen trouwens uitgevonden. Een anabool met zo weinig mogelijk bijwerkingen en toch de voordelen van androgenen voor zieken die verzwakt zijn en wat zwaarder moeten worden. Over kuren (hogere dosissen) met enkel primo spreek ik mij niet uit.1. Die dossisen onderdrukken niet volledig.
2. Dat er een aantal dokters zijn die dat voorschrijven wil niet zeggen dat het the way to go is.
In ieder geval niet the way to go als je gewoon een gezonde vent bent1. Die dossisen onderdrukken niet volledig.
2. Dat er een aantal dokters zijn die dat voorschrijven wil niet zeggen dat het the way to go is.
Fijn, 20ml per weekIk heb goede ervaringen met Human Grade Primo only @ 1000-1200 mg per week gedurende 15-20 weken. Bij deze doseringen kickt de primo in na 8 weken en kun je erg goed cutten op low carbs en hierbij toch massa/kracht gainen. 1000 mg primo is vergelijkbaar met 350 mg tren ace zonder de sides. 2000 mg voor 20 weken staat op mijn wishlist! Wel 75-150 mg test erbij zetten, liefst iedere dag een beetje subq.

Bij deze doseringen ga je uiteraard voor het merk dat 200 mg/ml primo maakt.
IddBij deze doseringen ga je uiteraard voor het merk dat 200 mg/ml primo maakt.
En anders ook haha
wordt wel een duur grapjeBij deze doseringen ga je uiteraard voor het merk dat 200 mg/ml primo maakt.
En anders ook haha
Wordt vaker gedaan tegenwoordig. Zeker bij kleine hoeveelheden. (TRT)
Wordt vaker gedaan tegenwoordig. Zeker bij kleine hoeveelheden. (TRT)
Zou meer van worden opgenomen. 125 mg test SQ zou overeenkomen met 150 mg IM.
Zet je hCG ook IM?Daarentegen is olie Subq zetten fucking kut imo ( vind water subq al ruk, zet m'n HGH ook gewoon IM ) en is een halve ml IM in een minuutje gezet. Dan verlies ik die 25 mg nog liever haha.
Daarentegen is olie Subq zetten fucking kut imo ( vind water subq al ruk, zet m'n HGH ook gewoon IM ) en is een halve ml IM in een minuutje gezet. Dan verlies ik die 25 mg nog liever haha.
Als je slin naaldje al gebruikt wordt om het rubber te perforeren dan wordt ie bot en is het subq injecteren echt een b*ch. Zit er bac water bij mt?Ik zet geen hCG momenteel hehe. Mocht ik 't wel gaan doen zodra ik off wil zet ik 't wel Subq denk ik. Zet m'n Melanotan ook wel subq maar vind het echt zwaar onprettig.
Als je slin naaldje al gebruikt wordt om het rubber te perforeren dan wordt ie bot en is het subq injecteren echt een b*ch. Zit er bac water bij mt?
Ahh duidelijk. Ja bac water kan ook echt een b*ch zijn... als je alcoholswaps gebruikt en het is nog niet geheel opgedroogd dan kan er wat alcohol meekomen met de injectie wat ook weer irriteert...Helemaal waar, alleen heb ik slinspuiten waar de naald af kan. Dus ik gebruik er 1 om op te trekken en een nieuwe om mee te zetten, werkt perfect! MT meng ik met bac idd. Zit 1 ml bij in een ampul maar die pleur ik altijd weg en schiet er 2 ml bij. Ampullen zijn ook niet m'n vriend.
.