MuscleMeat

Breaking News Prins Friso overleden

Wat waren zijn laatste woorden?

Ik wil liever de kinderen veel sterkte wensen.

Vind het nog steeds van de zotte dat iemand zo lang kunstmatig in leven word gehouden.

Ik heb er niets tegen zolang de nabestaanden het zelf betalen (of het is zijn eigen geld). Maar in dit geval is het de belastingbetaler, en dat kan natuurlijk niet. En al helemaal niet als het geen normale procedure is.

Ik heb er niets tegen zolang de nabestaanden het zelf betalen (of het is zijn eigen geld). Maar in dit geval is het de belastingbetaler, en dat kan natuurlijk niet. En al helemaal niet als het geen normale procedure is.

Blijkbaar kan het wel :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Alles kan, als je tot bepaalde kringen behoort. :)

Hij verdiende zelfstandig zijn geld. Je kan hem moeilijk verantwoordelijk houden voor de poppenkast die is opgetuigd na zijn ongeluk. Behandeling op Huis ten Bosch zal een aardige duit gekost hebben in ieder geval en die prive kliniek in Londen was ook verre van een standaard verzorgingshuisbed.

dat is waarschijnlijk de hoop die je als naaste nog hebt, zeker ivm de kinderen. als vader zijnde kan ik hier enigszins nog wel inkomen.
Tuurlijk houd je graag die hoop als naaste, maar in dit geval vind ik het gewoon 'overdreven'.
Hoogstwaarschijnlijk word het niet bekostigt door de familie zelf maar door de normale belastingbetaler. Bij een, laten we zeggen: normaal persoon, was de stekker er allang uitgetrokken.

Precies.

Hij verdiende zelfstandig zijn geld. Je kan hem moeilijk verantwoordelijk houden voor de poppenkast die is opgetuigd na zijn ongeluk. Behandeling op Huis ten Bosch zal een aardige duit gekost hebben in ieder geval en die prive kliniek in Londen was ook verre van een standaard verzorgingshuisbed.
Klopt, is anders in Nederland dan in België waar ze allemaal dotaties krijgen.

Nee, ik hield hem ook niet verantwoordelijk, maar ik vermoed dat de kosten niet door hem betaald werden, dus daar zou ik het dan niet mee eens zijn.

Sneu voor de familie, wel beter zo. Rip

Terug
Naar boven