- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het nog steeds van de zotte dat iemand zo lang kunstmatig in leven word gehouden.
Laten we eens de reacties in dit topic vergelijken met de reacties in het topic over de dood van een transseksueelin Jamaica. Grappig.

Vind het nog steeds van de zotte dat iemand zo lang kunstmatig in leven word gehouden.
Ik heb er niets tegen zolang de nabestaanden het zelf betalen (of het is zijn eigen geld). Maar in dit geval is het de belastingbetaler, en dat kan natuurlijk niet. En al helemaal niet als het geen normale procedure is.

Alles kan, als je tot bepaalde kringen behoort.

Tuurlijk houd je graag die hoop als naaste, maar in dit geval vind ik het gewoon 'overdreven'.dat is waarschijnlijk de hoop die je als naaste nog hebt, zeker ivm de kinderen. als vader zijnde kan ik hier enigszins nog wel inkomen.
Ik heb er niets tegen zolang de nabestaanden het zelf betalen (of het is zijn eigen geld). Maar in dit geval is het de belastingbetaler, en dat kan natuurlijk niet. En al helemaal niet als het geen normale procedure is.
Klopt, is anders in Nederland dan in België waar ze allemaal dotaties krijgen.Hij verdiende zelfstandig zijn geld. Je kan hem moeilijk verantwoordelijk houden voor de poppenkast die is opgetuigd na zijn ongeluk. Behandeling op Huis ten Bosch zal een aardige duit gekost hebben in ieder geval en die prive kliniek in Londen was ook verre van een standaard verzorgingshuisbed.

Hij was toch al hersendood. Beetje vreemd om RIP te zeggen. Maar wens de familie sterkte.

ga jij een ski ongeluk vergelijken met iemand die vermoord is?Laten we eens de reacties in dit topic vergelijken met de reacties in het topic over de dood van een transseksueelin Jamaica. Grappig.

doelt dit op iemand die hersendood is of iemand die in een diepe coma zit?Vind het nog steeds van de zotte dat iemand zo lang kunstmatig in leven word gehouden.