MuscleMeat

Breaking News Prins Friso overleden

Tjah was te verwachten.

Rip, scheelt weer een hoop geld...

Scheen een slimme vent te zijn. Jammer.
Vond het nou niet zo slim wat hij gedaan had voor het ski ongeluk..
ook zonder die speciale uitrusting , nee niet echt...

Maar volgens mij is gewoon de stekker eruit getrokken ?@! of doen ze dat nooit ??

R.I.P

R.I.P frisco

Ik heb er niets tegen zolang de nabestaanden het zelf betalen (of het is zijn eigen geld). Maar in dit geval is het de belastingbetaler, en dat kan natuurlijk niet. En al helemaal niet als het geen normale procedure is.

Belachelijk dit, ze wisten toch allang dat dit een verloren zaak was.. Maargoed.

Eigen geld verdienen is lekker makkelijk als je een Oranje bent met al die connecties. Kan niet echt rip zeggen aangezien die man allang dood had moeten zijn of eigenlijk al was. Oneerlijk ook voor zijn kinderen om nog een kansje te zien dat het nog goed zou komen.

Goed dat ze eindelijk de stekker eruit hebben getrokken...

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 17:22 ----------

Vind dit overigens geen breaking news :roflol:

BTW terug naar 19% dan maar?

Was te verwachten. Desalniettemin een groot verlies voor de Oranjes en Mabel. Ik vond hem altijd wel amusant.

Hoog tijd

Eigen geld verdienen is lekker makkelijk als je een Oranje bent met al die connecties. Kan niet echt rip zeggen aangezien die man allang dood had moeten zijn of eigenlijk al was. Oneerlijk ook voor zijn kinderen om nog een kansje te zien dat het nog goed zou komen.

Waarschijnlijk heb je dit zelf nog nooit meegemaakt maar voor veel mensen is een kans beter dan geen kans. Daarnaast is het zo simpel nog niet. Een arts kan niet zomaar de stekker eruit trekken met de redenering ja de kans is klein dus stoppen we maar.....

1

Laatst bewerkt:
'Rutte laat aan de koninklijke familie weten dat heel Nederland intens meeleeft'. Eh?

http://www.nu.nl/binnenland/3548580/dood-friso-schok-rutte.html

Idd ja, als dit bij een normale burger zou gebeuren zouden ze zo iemand hooguit twee weken laten leven en dan aandringen bij de familie een einde er aan te maken omdat de kans zo klein is dat diegene herstelt, maar de echte reden natuurlijk is dat het belachelijk veel geld kost.
Ik wist dat we in een klassemaatschappij leven, maar dit hele gebeuren heeft veel weg van een standenmaatschappij en dat hoort niet in een democratie anno 2013.

Laatst bewerkt:
'Rutte laat aan de koninklijke familie weten dat heel Nederland intens meeleeft'. Eh?

http://www.nu.nl/binnenland/3548580/dood-friso-schok-rutte.html

Idd ja, als dit bij een normale burger zou gebeuren zouden ze zo iemand hooguit twee weken laten leven en dan aandringen bij de familie een einde er aan te maken omdat de kans zo klein is dat diegene herstelt, maar de echte reden natuurlijk is dat het belachelijk veel geld kost.

Heb helaas zoiets van dichtbij meegemaakt. En alles van wat jij nu schrijft heb ik niet meegemaakt bij de artsen.

Waarschijnlijk heb jij dit nog nooit meegemaakt? Maar toen een vriend van mij hersendood werd verklaard ging ook de stekker er na 2 weken uit.

Volgens mij werk ik al meer dan een jaar met deze patiënten en hun familie! Om maar niet te spreken wat ik mee heb gemaakt in persoonlijke sferen maar goed voor de betweter!

HersenDOOD betekend dat de functies van de hersenen en hersentam onomkeerbaar beschadigd zijn. Men kan niet meer zelfstandig ademhalen en daarnaast ook geen andere vitale functies meer handhaven dit is juridisch gelijk aan de dood en dus een legitieme reden voor een arts om er de stekker uit te trekken.

Volgens mij werk ik al meer dan een jaar met deze patiënten en hun familie! Om maar niet te spreken wat ik mee heb gemaakt in persoonlijke sferen maar goed voor de betweter!

HersenDOOD betekend dat de functies van de hersenen en hersentam onomkeerbaar beschadigd zijn. Men kan niet meer zelfstandig ademhalen en daarnaast ook geen andere vitale functies meer handhaven dit is juridisch gelijk aan de dood en dus een legitieme reden voor een arts om er de stekker uit te trekken.
Ben ik nou zo slim of... volgens mij zegt hij dat ook :o

Laten we heel kort zijn. Een normaal zou nog niet eens gereanimeerd worden na zo'n lange tijd onder de sneeuw ;). Dat alleen al vind ik belachelijk

Laten we heel kort zijn. Een normaal zou nog niet eens gereanimeerd worden na zo'n lange tijd onder de sneeuw ;). Dat alleen al vind ik belachelijk
Volgens mij zijn ze dit verplicht te doen.

dacht dat de tijd er niet veel me te maken had , maar de tijd die ervoor uitbesteed is, is wel ver boven een normaal mens.
overigens heb ik dit ook wel is meegemaakt omdat de ambulance broeders de man en vrouw des huizes konden duurde ook behoorlijk langer dan normaal (had overigens ook geen zin meer)

shit, moet ik een nieuwe ijsbreker verzinnen :(

Terug
Naar boven