Fitness Seller

Breaking News Prins Friso overleden

Bezoekers in dit topic

Ik heb er niets tegen zolang de nabestaanden het zelf betalen (of het is zijn eigen geld). Maar in dit geval is het de belastingbetaler, en dat kan natuurlijk niet. En al helemaal niet als het geen normale procedure is.

Kerel verdiende genoeg. Denk dat die wel flink mocht inleveren door huidige kabinet :roflol:
 
Heb hierdoor dus echt de hele dag semi-depressieve muziek moeten luisteren op het werk. Vind het zwaar klote voor de familie, zoals bij ieder sterfgeval, maar ik ben blij dat hij uit zijn aardse leven aan de tubes is verlost. :)
 
Vind zielig voor mabel :(
 
Ik heb er niets tegen zolang de nabestaanden het zelf betalen (of het is zijn eigen geld). Maar in dit geval is het de belastingbetaler, en dat kan natuurlijk niet. En al helemaal niet als het geen normale procedure is.

+1, werd tijd. Was vrijwel geen mogelijkheid dat hij zou ontwaken uit de coma. En als die dat wel zou doen zou die nooit meer zijn als toen.

Snap best dat je hoopvol bent met familie, maar dit was een hopeloos geval.


edit: Heb er overigens geen 1 post gezien over op Facebook. Blijkbaar vinden niet velen dit nieuwswaardig of geven ze er iets om.
 
+1, werd tijd. Was vrijwel geen mogelijkheid dat hij zou ontwaken uit de coma. En als die dat wel zou doen zou die nooit meer zijn als toen.

Snap best dat je hoopvol bent met familie, maar dit was een hopeloos geval.


edit: Heb er overigens geen 1 post gezien over op Facebook. Blijkbaar vinden niet velen dit nieuwswaardig of geven ze er iets om.
Het boeit niemand, ik weet niet eens wie het is :roflol:
 
Het boeit niemand, ik weet niet eens wie het is :roflol:

Nee, maar dat zou ook niet eerlijk zijn, om te verwachten dat jij weet wie dat is, als je al niet eens shazam op youtube kan vinden...
 
  • Like
Waarderingen: KIKO
survival of the fittest he
 
Beter voor iedereen.
 
Gaat iemand hem nog nomineren voor de Darwin Award trouwens? Of heeft er al voortplanting plaatsgevonden?
 
Gaat iemand hem nog nomineren voor de Darwin Award trouwens? Of heeft er al voortplanting plaatsgevonden?

Hij heeft al 2 kinderen..

De vader van zijn vrouw is overigens door t ijs gezakt en overleden dus veel van hun winterse avonturen hebben ze niet geleerd :roflol:

Desondanks blijft t klote voor zijn vrouw, kinderen, familie en vrienden..
 
Desondanks blijft t klote voor zijn vrouw, kinderen, familie en vrienden..
Anderzijds is het denk ik beter als je die zekerheid hebt. Die valse hoop heeft misschien juist de pijn onnodig verlengt.
 
Vind er niets bijzonders aan. Er gaan genoeg mensen perdag dood die nog een veel zwaarder leven en ergere dood hebben geleden. Alleen omdat hij prins was komt iedereen aanzetten met rip. Ken heel die man persoonlijk niet eens dus geen rip vanaf mijn kant.
 
Back
Naar boven