Fitness Seller

Prison Break S2 (spoilers!)

Idd. Wel wakker blijven Eclipse.

Als PB te moeilijk voor je is geeft dat niet hoor. Teletubbies kan ook heel boeiend zijn. :thumbup:

Vind het wel wat langdradig worden nu.. en het loopt allemaal veel te goed af.. ze hadden het best wat spannender kunnen maken imo.

Maar goed.. mij hoor je verder niet klagen.. ben nog steeds een trouwe kijker :)

Ik vind prison break maar pauper worden. Het wordt met de aflevering suffer man.

Al die onzin met die gozert die vast komt te zitten tussen die boomstammen. Het is elke keer weer hetzelfde en niet meer spannend omdat je toch wel weet dat zo op 1 of andere wonderbaarlijke (lees bullshit) reden weg komen.

Ik vind prison break maar pauper worden. Het wordt met de aflevering suffer man.

Al die onzin met die gozert die vast komt te zitten tussen die boomstammen. Het is elke keer weer hetzelfde en niet meer spannend omdat je toch wel weet dat zo op 1 of andere wonderbaarlijke (lees bullshit) reden weg komen.

ja precies, eerste seizoen was leuk nu begint het saai te worden.
en toch wil ik ze allemaal zien haha :rolleyes:

Heeft iemand al torrent van s02e09? :p

Linc the Sinc gets caught :S

aflevering 9 is te erg, vooral op het laatst :eek:

top aflevering maar vond jammer dat linc gepakt is:(

Spannend allemaal weer.

T-Bag de lul. LJ en Linc gepakt. Scofield die Mahone nu bij de ballen heeft. :D

Ik zoek ondertitel voor deel 9 van serie 2

Spannend allemaal weer.

T-Bag de lul. LJ en Linc gepakt. Scofield die Mahone nu bij de ballen heeft. :D

T-bag komt er wel uit.. die twee gasten zijn echt ezels.. LJ en Linc komen ook wel vrij.. Mahone zal wel weer aan wat touwtjes trekken want hij moet hem toch afknallen.. niet zo handig als hij in een celletje zit daar ergens.. En daar zat Mahone dan met zijn grote vriend in de tuin lol

He ophouden NOU gaan julie ff lkkr alles verklappen

T-Bag zal er idd wel uitkomen ja. No doubt about that.

LJ en Linc weet ik nog niet. Voor de 3e keer een spectaculaire ontsnapping regelen is wel erg overdone.

Hehe idd. Mahone en zijn homeboy 6ft deep. ;)

Terug
Naar boven