XXL Nutrition

Prison Break S2 (spoilers!)

Bezoekers in dit topic

He ophouden NOU gaan julie ff lkkr alles verklappen

De ep is on air geweest dus je kan verwachten dat er ook spoilers zijn.

Ik blijf ook vanaf dinsdag uit alle PB topics op het internet totdat ik de desbetreffende ep heb gezien. :)
 
best wel een milf trouwens die ex van mahone. en wat een nerd die burrows, hij had gewoon die crossfire moeten dumpen en een andere auto pakken, te voet schiet echt niet op
 
he Mr J ik had uw laatste posts over het hoofd gezien :P dat vind ik nou niet zo lief van u, alhoewel ik teletubbies ook uitermate fascinerend vind lukt het me toch nog net prison break te volgen..

trouwens.. twee juweeltjes zijn de nieuwe series smith en dexter.. zijn beide bij aflevering 4/5.. en staan garant voor wat kijkplezier.. vooral dexter spreekt me wel aan ;)
 
re prison break s2

prison break is wat mij betreft de vetste serie aller tijden heb alle afleveringen inclusief nr 8 van s2
 
waarom? wij hebben alles al verteld.. scofield gaat naar malone's ex vrouw om achter gevoelige info te komen waarmee hij malone in een hoekje douwt.. linc en zn zoon worden gepakt.. t-bag komt bij die chick in een leeg huis aan waar hij gepakt wordt door die twee agentjes van fox river.. en die neger red zn kind en vrouw en weet nu eigenlijk niet meer zo heel goed hoe het verder moet.. voila!
 
re prison break s2

al zou je woord voor woord vertellen wat er gezegd en gedaan word dan nog wil ik kijken
 
op sara? ik vind dat andere wijf veel geiler.. echt mijn typetje die slet
 
hehe heb nu 2 afleveringen van S2 gezien. sjonge jonge wat een zooi.
Die mongool met zijn arm eraf haha.
Jammer dat die arm erop gezet is, maakt het voor mij weer fake.
Hoop dat ze die maffia baas nog tegen komen :D

Sara vind ik ook wel een lekkerdier, die zou ik zo anaal nemen..
 
hehe heb nu 2 afleveringen van S2 gezien. sjonge jonge wat een zooi.
Die mongool met zijn arm eraf haha.
Jammer dat die arm erop gezet is, maakt het voor mij weer fake.
Hoop dat ze die maffia baas nog tegen komen :D

Sara vind ik ook wel een lekkerdier, die zou ik zo anaal nemen..

die hand blijft er niet lang aan :D
 
Ik vond episode 9 toch weer geslaagd. Het begint eindelijk weer eens ergens op te lijken. Veel gebeurtenissen en die Mahone gaat er ook mooi van langs krijgen nu.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven