AndroidHealthClinic

Prison Break S2 (spoilers!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand 10 al gezien?

hahaha oooh wat een vette aflevering weer

Ik ben benieuwd naar aflevering 11.
Mahone zit opgesloten in een kooi, Lincoln is bevrijd door zn vader alleen zit er een gast bij als infiltrant in het team van Linc zijn pa zit, Sara heeft Michael ontmoet alleen is zijn nu weer gepakt door die mafkees, Bellick en ... hebben de poet en Bellick werd K.O geslagen door zn partner.
Gisteren had ik het er nog toevallig over dat Lincoln zn pa al lange tijd niet meer te zien was toen dat zwarte busje aan kwam rijden had ik al een vermoeden.
Ik ben benieuwd wat er met T-bag gaat gebeuren en of hij loskomt :D
En wanneer zien wij die r*tard weer terug die naar Nederland wou varen ( patoshik ) die zal er inmiddels wel wezen lijkt mij:D

Ik denk dat T-bag zn eigen hand eraf trekt ofzo.. zou wel gruwelijk zijn :D Zeer geslaagde aflevering trouwens.. begint eindelijk weer een verhaal in te zitten :)

:heart:

Ik ben benieuwd naar aflevering 11.
Mahone zit opgesloten in een kooi, Lincoln is bevrijd door zn vader alleen zit er een gast bij als infiltrant in het team van Linc zijn pa zit, Sara heeft Michael ontmoet alleen is zijn nu weer gepakt door die mafkees, Bellick en ... hebben de poet en Bellick werd K.O geslagen door zn partner.
Gisteren had ik het er nog toevallig over dat Lincoln zn pa al lange tijd niet meer te zien was toen dat zwarte busje aan kwam rijden had ik al een vermoeden.
Ik ben benieuwd wat er met T-bag gaat gebeuren en of hij loskomt :D
En wanneer zien wij die r*tard weer terug die naar Nederland wou varen ( patoshik ) die zal er inmiddels wel wezen lijkt mij:D

:roflol: ja t-bag probeert z'n hand eraf te rukken zodat ie vrij komt maar de politie wagen staat al voor de deur wahaha. lekker voor mahone haha en die kellermann is een lul. ohja en sara was weer gruwelijk lekker en die blonde mag er ook wel wezen

yeehaa, sara sucks a bullet :dunno:

Sarah is een lekker ding, maar ik houd totaal niet van 't character dat zij speelt. Beetje een vervelend typetje.

Ik vind d'r helemaal niet zo lekker. Ik zou d'r wel nken natuurlijk, maar lekker is anders.

Ik zeg altijd maar zo: Sara Tancredi, Smara Smansmedi.

Iemand ep11 ook al gezien?
Gaat weer de goeie kant op :).

idd, was weer een vette aflevering.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

iemand een goede, snelle torrent? heb telkens net een foute te pakken :( normaal haal ik van torrentleech via mn broers account (lekker veel ratio) maar kan er opeens niet op..

Terug
Naar boven