MuscleMeat

Prison Break weer begonnen!!

Ik heb de laatste 2 afleveringen :$

Afl 21 al gezien was zeker spannend morgen middag even afl 22 bekijken ben benieuwd al is het einde al bekend wat zeer zonde is had het beter verwacht. Hoop dat afl 23 en 24 te downloaden zijn want anders wacht je weer tig weken/maanden voordat de dvd realease uitkomt

Dit laatste seizoen was helaas een beetje te voorspelbaar.
Al die plottwists op het eind maakte me een beetje duizelig, het waren er namelijk zoveel en vaak ook best wel...ver gezocht.
Maaragh, ik heb genoten van de 3½ jaar Prison Break.

het was zeer zeker leuk die 3,5 jaar prison break.

Opzich vindt ik alle seizoen geweldig maar om er kritisch naar te kijken is het de laatste seizoen veel te uitgemolken, veel te voorspelbaar en het wordt steeds gekker.

Van mij had het eerder mogen stoppen je kan beter stoppen op je hoogtepunt dat als het steeds slechter wordt en gedwonge wordt om te stoppen

Vond seizoen 2 nog net gaan.. vanaf 3 ging het echt waardeloos.. Maar goed, was een geinige serie om te kijken

Ja, Seizoen 1 en 2 waren geweldig en toen had het moeten stoppen. Al kijk ik nog wel elke week er naar uit om Prison Break te kijken, we mogen het een k*t serie vinden we blijven wel kijken :D

Een bloed einde,

Wordt afl 23 en 24 op de britse Tv uitgezonden ?

Seizoen 3 en 4 zijn gewoon bagger, daarvoor was het wel spannend altijd.

S1 was gewoon de max omdat het vernieuwend was.. S2 in Sona viel nog mee, maar daarna werd het teveel uitgemolken

Echt genoten van het laatste seizoen. Er zijn een paar dingen die beter gedaan konden worden:
- Als iemand een pistool op iemand anders hoofd had gericht, dan kwam er elke keer net op tijd iemand aan om hem te redden, of hij bedacht wel een plannetje om ze om te praten. Maar zelden is er iemand echt geexecuteerd.
- Ik had gehoopt dat Michael in de laatste aflevering nog met een of ander super-plan zou komen om zn moeder en de generaal te verslaan... maar da viel dus mooi tegen :P Dat ie dood ging zat ik dan weer niet zo erg mee.

Seizoen 1 en 2 waren de beste, het uitbreken uit de gevangenis en achterna gezeten worden door paul en mahone. Seizoen 3 bleef ook leuk maar seizoen 4 is veel te veel uitgemolken

Iemand goeie subs voor de laatste afleveringen (de special) 23 en 24?

Bedankt!

Terug
Naar boven