Fitness Seller

Pro-kuur (Meningen welkom!)

Een betrouwbare leverancier is heel belangrijk maar dan zou ik nog vragen naar zalm bij hem :p

Zalm word idd ook grotendeels gekweekt in de meest vettige omstandigheden maar hier is weer je leverancier van belang.

Heb me ook al geïrriteerd aan Stunna hoor, die jonge leeft volgens DBB normen, en alles wat beetje vreemd klinkt is onmogelijk. Gebruik af en toe het woord tren en je krijgt hier ineens een pak meer respect wat een kkrboel. En over die foto upload die shit maar man ben benieuwd Beastbeyond :D En maakt niet uit man zoals werd gezegt 3/4 lift hier niet dus :D

Wie ben jij?

Als je gaat loggen volg ik!
Wat nou als we stoppen met b**chen en allemaal zijn log afwachten? Dan komen we ervanzelf achter of het lukt.

ben benieuwd hoe het gaat gaan kcal zijn idd niet te hoog als het werkt voor je perfect en goedkoop maar ben je misschien bang om ze te verhogen door overgewicht of eetstoornis vroeger?(meestal is dit t geval no offence)
Train zelf ook graag lang en veel volume maar als je 3 uur per dag traint zal er niet veel intensiteit overblijven denk ik dan?

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd hoe het gaat gaan kcal zijn idd niet te hoog als het werkt voor je perfect en goedkoop maar ben je misschien bang om ze te verhogen door overgewicht of eetstoornis vroeger?(meestal is dit t geval no offence)
Train zelf ook graag lang en veel volume maar als je 3 uur per dag traint zal er niet veel intensiteit overblijven denk ik dan?

Ik hoop dat de Masteron flink veel opvangt qua conditionering... meer rode bloedcellen, en op 600mg per week zou het een flinke boost aan mijn 'benzinetank' moeten geven...maar ik ben heel makkelijk hoor.
Als ik na 4 weken niet het resultaat begin te zien wat ik verwacht op dat punt in de cycle ga ik met voeding spelen... carb manipulatie en hogere calorieën. Ik heb alleen inmiddels zo veel ervaring met gear dat ik wel ongeveer kan inschatten hoe mijn voeding afgesteld moet zijn voor het resultaat wat ik wil.

Dus met andere woorden, als ik zie dat er meer rendement valt te behalen zal ik zeker omhoog gaan, ik zal dat dan ook loggen, maar ik ga er niet vanuit.

Als alles goed gaat de 8ste.
En ik ben al 'on' want ik TRT op 250mg per week. ;)

Heb me ook al geïrriteerd aan Stunna hoor, die jonge leeft volgens DBB normen, en alles wat beetje vreemd klinkt is onmogelijk. Gebruik af en toe het woord tren en je krijgt hier ineens een pak meer respect wat een kkrboel. En over die foto upload die shit maar man ben benieuwd Beastbeyond :D En maakt niet uit man zoals werd gezegt 3/4 lift hier niet dus :D

Beetje late reactie, sorry, maar mijn profielfoto ben ik zelf ;) dus dat geeft je een beetje een idee mischien ;)

dikke stats, en dikke kuur, ben benieuwd. als je gaat loggen volg ik zeker, zal vast leerzaam zijn voor mij

in, uit interesse wat je gaat bereiken

Ook ik ben zeer benieuwd naar je resultaten. Ik volg, Succes !

Nice stats, ben benieuwd wat je gaat gainen op 3800 ik volg. Succes!

Kan je iets vertellen over wat je mee maakte op tren. Dit lees je namelijk veel te weinig. Dromen en zweten lees je alleen.

Terug
Naar boven