- Waardering
- 2.276
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En maakt niet uit man zoals werd gezegt 3/4 lift hier niet dus 
Iemand die ballen heeft om een foto online te zetten en niet wat lult dat ie ifbbpro is
jay is that you?
Zo zien ouwe lullen (30) zoals ik het in ieder geval![]()

ben benieuwd hoe het gaat gaan kcal zijn idd niet te hoog als het werkt voor je perfect en goedkoop maar ben je misschien bang om ze te verhogen door overgewicht of eetstoornis vroeger?(meestal is dit t geval no offence)
Train zelf ook graag lang en veel volume maar als je 3 uur per dag traint zal er niet veel intensiteit overblijven denk ik dan?
Heb me ook al geïrriteerd aan Stunna hoor, die jonge leeft volgens DBB normen, en alles wat beetje vreemd klinkt is onmogelijk. Gebruik af en toe het woord tren en je krijgt hier ineens een pak meer respect wat een kkrboel. En over die foto upload die shit maar man ben benieuwd BeastbeyondEn maakt niet uit man zoals werd gezegt 3/4 lift hier niet dus
![]()
dus dat geeft je een beetje een idee mischien 
Beetje late reactie, sorry, maar mijn profielfoto ben ik zelfdus dat geeft je een beetje een idee mischien
![]()

Iemand die ballen heeft om een foto online te zetten en niet wat lult dat ie ifbbpro is