AndroidHealthClinic

Probleem

kevin92

Cool Novice
Waardering
1
ik zit met een probleempje ik doe 3x per week krachttraing samen met cardio alleen groeien mijn armen niet zo als ik het zou willen nou is mijn vraag kan dat omdat ik pas naar het traine avondeet

ik zit met een probleempje ik doe 3x per week krachttraing samen met cardio alleen groeien mijn armen niet zo als ik het zou willen nou is mijn vraag kan dat omdat ik pas naar het traine avondeet
Als je alleen massa wilt bijkweken ga je cardio eruit moeten smijten, kan ook zijn dat je tekort hebt in je voedingspatroon, post je trainingsschema,voedingsschema,behoefte,... dan kunnen we je veel beter helpen :)

1 tip: lees hier eens goed rond, heb ik ook gedaan, het werkt ;)

cardio kan best, zolang je maar genoeg eet... (mss wat whey na je krachtraining, voor je cardio)

Lees de stickies over training en voeding eens door...
Je moet niet verwachten dat je op een paar maanden dikke armen gaat krijgen, dat duurt wel even...
Voor armen is het ook belangrijk om rug en borst goed aan te pakken...

je post idd best je trainingsschema eens.
ik heb vernomen dat 's ochtends trainen, beter blijkt te gaan.
Maar dit zal niet zoveel effect hebben.
Plaats je cardio en krachttraining op eenzelfde dag, of spreid je dit over de week?

• Topic Starter Topic Starter
naja heb geen schema had er wel een maar ik train nu alles zolang tot ik het neit meer volhoud en ja doe cardio voor de krahttraining als een soort warming up en naar krachttraing meestel ook nog eve cardio heb een tijdje creatine gebruikt maar was er niet tevreden mee kreeg van die hang spieren erdoor

je hebt ook wel erg je best gedaan he om jezelf een beetje te verdiepen in de sport he :)

• Topic Starter Topic Starter
zal wel sarcastisch bedoeld zijn en ja heb veel rondgekeken op internet maar bij ons op de sportschool hebben we van die ***** instructeuren die alleen maar bij de bar hangen dus daar heb je niks aan

Gewoon veel eten en zorgen dat je de oefeningen goed uitvoert met fatsoenlijke gewichten die bij je passen.

Schema?

Desnoods meer isolatie voor armen.

je krijgt ook niet binnen 2 maanden boomstammen van poten he dat duurt echt wel ff voordat je daar verschil in gaat zien

Verbeter je voedings schema en voor de rest is geduld een schone zaak. Resultaten zie je niet zomaar maar als ik zo een lees moet je echt eerst eens wat meer gaan verdiepen in de sport. Want zonder schema en maar wat doen tot je niet meer kunt getuigt niet echt van serieuze instelling. Lees de sticky`s! Succes

Terug
Naar boven