Fitness Seller

Probleemkes met het kuren!!!

Bezoekers in dit topic

Ja ok maar wat als je nu veel eet maar je lichaam neemt voedingsstoffen slecht op... Grote hoeveelheden voeding kunnen je opname imo deftig verstoren. IFBB pro Mike Quinn zei ooit eens in een intervieuw dat de meeste bodybuilders veel te veel aten en dat hij enkel at wanneer hij honger had. Lijkt me ook enige logica in zn theorie toch dat je lichaam je wel een signaal zal geven als het voedingsstoffen nodig heeft


Helaas is het lichaam erg traag met het signaleren van teveel of te weinig voeding. Net als het het signaal van te weinig water trouwens, "dorst" komst altijd te laat door, want dan ben je eigenlijk al aan het uitdrogen.
De hersenen signaleren een tekort (maar ook een teveel, daarom moet je ook langzzzaam eten en goed en langdurig kauwen) van voedingstoffen gewoonweg te laat.
 
calorieen lijken me goed maar op hoeveel gram eiwitten kom je. 3 shakes en een reep gaat het niet worden natuurlijk....
Ben misschien toch bang dat je genept word!!!

Ik zit op een 300 à 350 gram eiwitten
 
Als je 78kg bent moet je al kunnen groeien in vetpercentage met 6000calorieeen.

Man ik heb vroeger alles geprobeerd, creatine, shakes niks hielp kwam al een 1 kilo bij maar dat ging er weer even snel af. Dus heb ik dan maar kuurke gezet!
 
Vind het ook wel erg onverstandig om te kuren als je nog amper boven de 80KG uitkomt. Dat is vragen om problemen.

Je voeding/training/rustperioden zijn blijkbaar niet in orde, maar ondertussen ben je wel je receptoren (neem aan dat je niet weet wat dit zijn) aan het stressen.

Beetje het sterotype die laat zien hoe het niet moet.

Mijn advies: Blijf clean voor ten minste 1/2 jaar en leer hoe je je spiermassa natuurlijk kan ophitsen. Maarja zal wel teveel gevraagd zijn omdat dit te langzaam gaat. Ik heb er zelf ook anderhalf jaar over gedaan om te weten hoe ik optimaal massa kan aanzetten (en ik leer nog dagelijks over mezelf)
 
Ja ok maar wat als je nu veel eet maar je lichaam neemt voedingsstoffen slecht op... Grote hoeveelheden voeding kunnen je opname imo deftig verstoren. IFBB pro Mike Quinn zei ooit eens in een intervieuw dat de meeste bodybuilders veel te veel aten en dat hij enkel at wanneer hij honger had. Lijkt me ook enige logica in zn theorie toch dat je lichaam je wel een signaal zal geven als het voedingsstoffen nodig heeft

AAS zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen. Dus je lichaam kan alleen maar vooruit gaan wat dat betreft. Je kunt spuiten wat je wilt, eet je niet goed, zullen de resultaten ook niet goed zijn.
 
AAS zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen. Dus je lichaam kan alleen maar vooruit gaan wat dat betreft. Je kunt spuiten wat je wilt, eet je niet goed, zullen de resultaten ook niet goed zijn.

Dat is vast en zeker zo maar ik kan mezelf hier als een goed voorbeeld stellen; De laatste 2-3 jaar heeft mn lichaam gewoon erg veel moeite met grote hoeveelheden voeding. Ik heb momenteel voor de eerste keer sinds ik 12j geleden begonnen ben met bodybuilding een stop ingelast. Eet momenteel nog maar 2 max 3 maaltijden en ipv me dagelijks misselijk te voelen van te proppen heb ik voor het eerst terug trek wanneer mn vriendin een warme maaltijd maakt. Ik probeer de reden ergens te zoeken maar denk dat het te maken heeft met een slechte vertering... Als je met een kuur van 1,5 gram totaal per week slechts op 6kg van je vroegere maximum gewicht zit schort er iets. Wil momenteel een stop inlassen van een maand of 6 alhoewel het niet makkelijk is als het zo diep bij je zit. Maar voor mij geldt nu eenmaal ofwel presteren of de bladzijde omdraaien (in de eerste plaats voor even en indien na die pauze zelfde liedje kap ik er voor goed mee)
 
Back
Naar boven