Fitness Seller

Probleempje 5e week test e, alles daalt.

Ook een optie inderdaad, ik maakte ook de fout mijn hypertrophie dag alsnog tot het uiterste te gaan, waarvoor die dag niet bedoelt is. Moet eigenlijk op 70% trainen die dag, betrapte me er zelfs op toen in de week dat het inkickte ik het niet kon laten toch vollop te gaan. Grote fout achteraf maargoed weet het nu iig wel. Zo moet je het leren toch, liever niet onder kuur maargoed

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:45 ----------

Iedereen bedankt voor serieuze reacties, lees nogal veel afgestompte reacties op forums. Ik pak me rust ga 750 zetten nog 6 weken en morgen ff onbeperkt sushi eten, lekker calorie overschotje pakken en goed bijkomen dit weekend en slaap pakken. Moet gaan werken

Ik mag toch echt hopen dat je elke dag een calorie overschot hebt??

Ik denk dat jij niet zo goed weet waar je mee bezig bent. Op 70% trainen? Wtf.

• Topic Starter Topic Starter
.

Lees nou eerst eens de eerste post voordat je weer dezelfde opmerking als andere maakt, ik doe kracht hypertrophie, niks raars aan veel mensen doen dit. Kracht dag geef je alles. Hypertrophie puur voor vorm en gecontroleerd. Bevalt mij prima, en ja ik heb elke dag een calorie overschot, een goede cheatday met een extra overschot kan wel eens goed doen.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Ik doe dit schema al maanden, zoals ik zeg sinds de test inkickte vorige week slaap ik enorm slecht maar het traine ging toen heerlijk, heb denk te weinig rust gekregen terwijl je lichaam rust juist extra kan gebruiken als je ineens boven je normen traint, waar toch?

Melatonine kan wel helpen, Misschien dat 5htp ook wel werkt voor een betere nachtrust. Verder misschien oxazepam enzo, maar persoonlijk zou ik niet voor dat soort middelen gaan.

Ik mag toch echt hopen dat je elke dag een calorie overschot hebt??

Ik denk dat jij niet zo goed weet waar je mee bezig bent. Op 70% trainen? Wtf.

Lees nou eerst eens de eerste post voordat je weer dezelfde opmerking als andere maakt, ik doe kracht hypertrophie, niks raars aan veel mensen doen dit. Kracht dag geef je alles. Hypertrophie puur voor vorm en gecontroleerd. Bevalt mij prima, en ja ik heb elke dag een calorie overschot, een goede cheatday met een extra overschot kan wel eens goed doen.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Melatonine kan wel helpen, Misschien dat 5htp ook wel werkt voor een betere nachtrust. Verder misschien oxazepam enzo, maar persoonlijk zou ik niet voor dat soort middelen gaan.

melatonine, 5htp, gaba, resurrect pm. alles thuis, weinig werkt. ben sowieso al iemand met aardige slaap issues. heb nu zolpidemtard besteld dat ga ik 3 dagen per week gebruiken. weekend krijg ik mijn slaap wel. dat scheelt dus al weer wat nachtjes

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Je hebt dat idee dat je schema goed werkt omdat??? je nu terugvalt in kracht??? Interessante theorie man.. succes ermee

een kracht hypertrophie schema is niks raars, gebruiken vele. het komt hier vooral door dat de test inkickte ik zeer slecht sliep maar heerlijk trainde vorige week. je lichaam kan juist dan extra rust gebruiken omdat je over je normen heen gaat. verder werkt dit schema al een langere tijd prima voor mij.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

melatonine, 5htp, gaba, resurrect pm. alles thuis, weinig werkt. ben sowieso al iemand met aardige slaap issues. heb nu zolpidemtard besteld dat ga ik 3 dagen per week gebruiken. weekend krijg ik mijn slaap wel. dat scheelt dus al weer wat nachtjes

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

een kracht hypertrophie schema is niks raars, gebruiken vele. het komt hier vooral door dat de test inkickte ik zeer slecht sliep maar heerlijk trainde vorige week. je lichaam kan juist dan extra rust gebruiken omdat je over je normen heen gaat. verder werkt dit schema al een langere tijd prima voor mij.

Ik kan zelf sws ook nooit slapen. Ik zou het gewoon nog 2 weken aan zien als er geen verbetering in komt toch maar voeding/training aanpassen.

heren, hier mijn voedingsschema
http://tinypic.com/r/1z2eoex/8

Cal, vet, koolh, eiwit.

Cal, vet, koolh, eiwit.

1200ml halfvolle melk – 576. 18. 54. 42.
60gr mass perfection – 236,. 3,2. 29,4. 19,2.
50gr brinta – 172. 1. 32,5. 5,5
140 gr havermout – 522. 11,2. 84. 15,4.
60 gr whey – 210. 3,2. 3,4. 43,8.
200gr rijst gekookt – 238. 2,8. 47,2. 6,2.
200gr pasta – 262. 2,1. 49,8. 10,3.
200gr rundergehakt – 430. 30. 0. 40.
200 gr kipfilet – 390. 15,40. 0. 59.
Banaan – 105. 0. 27. 1,2.
50gr malto dextrin- 190. 0. 47,5. 0
500ml franse magere kwark - 265. 1. 22,5. 42,5.
50gram ongezouten cashew noten- 310. 25. 12. 9.
5 eieren – 340. 22,50. 2,50. 27.

4246, 133, 411, 319

avond eten kan zo nu en dan verschillen, zal altijd 200gram vlees zijn 200gram pasta of aardappelen of rijst. lijkt mij niet heel verkeerd. ik zou wat vetten voor KH kunnen inleveren. er zullen nog zn 200-300 calorieen bijkomen aan saus zoals pastasaus of chicken tonight door de maaltijden. nogmaals ik hoef niet ripped het podium op. maar is dit te weinig dat mijn kuur deze week zo verloopt? lijkt mij niet toch.

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

voedingschema update*, was de eieren vergeten. mmm vet zit te hoog he?

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Eieren gooi ik er denk uit, meer dan genoeg eiwitten, carbs wat hoger. Iemand goed idee voor tussendoortje aan carbs?

1. Je vraagt om advies, krijgt het vervolgens en dan doe je erin niks mee.
2. "M'n voeding is prima", en komt er vervolgens na vijf weken achter dat je vetten en eiwitten te hoog zitten?

Waar kunnen we je nog bij helpen nu?

Goed idee voor een carb tussendoortje: rijst, pasta?

1. Je vraagt om advies, krijgt het vervolgens en dan doe je erin niks mee.
2. "M'n voeding is prima", en komt er vervolgens na vijf weken achter dat je vetten en eiwitten te hoog zitten?

Waar kunnen we je nog bij helpen nu?

Goed idee voor een carb tussendoortje: rijst, pasta?
Voeding was iig hoog genoeg, het lag dus niet daaraan dat ik mij overtrained voel, niet te erg muggenzifte sorry dat ik het zeg maarja ik wist dat het wel genoeg was iig. Die eieren zijn er kort geleden bij gekomen dus ja daar zat ik fout in, ik heb advies gekregen en doe er zeker wat mee. Ik houd mijn rust toch volgende week, heb door jullie reacties mijn eten onder de loop genomen en ben ik hier achter gekomen, ik zei vanaf s ochtends al dat ik na werk mijn dieet ging checken;).

Ik zou nog een berichtje doen hoe mijn kuur verliep, nu in de 10e week van 83 naar 94,5 gegaan en stijg nog steeds elke week nog pr'tjes. Dit wel na het verhogen en naar 750, ik reageer hier persoonlijk veel beter op. Misschien wat ondergedosseerde test e, aangezien 500 bij pro bbders soms nog genoeg is.

aangezien 500 bij pro bbders soms nog genoeg is

:roflol:

keep dreamin

Als je goede poole ampules hebt werken die geheid beter dan 1gram van de underground Labs uit nl

Ik zou nog een berichtje doen hoe mijn kuur verliep, nu in de 10e week van 83 naar 94,5 gegaan en stijg nog steeds elke week nog pr'tjes. Dit wel na het verhogen en naar 750, ik reageer hier persoonlijk veel beter op. Misschien wat ondergedosseerde test e, aangezien 500 bij pro bbders soms nog genoeg is.
Dan was ik nu al quadriple pro bber met de doseringen die ik heb gebruikt

Nja dan vind ik 500mg iig overrated, overal word geschreeuwd dat het meer dan voldoende is voor een goede kuur, ik vond de resultaten met 500 van de merken die ik had matig iig.

Overtraining kan wel degelijk als je AS gebruikt. 500mg test is overrated. Ik heb dat ook altijd geschreven omdat ik die ervaring had maar steeds wordt je tegengesproken door diegenen die één of twee kuurtjes als ervaring hebben. 500mg test per week is een beginnerskuur waarmee je in het beste geval 5 kg (meestal zelf minder) kan van overhouden en 5kg stelt zichtbaar niet veel voor.

Overtraining kan wel degelijk als je AS gebruikt. 500mg test is overrated. Ik heb dat ook altijd geschreven omdat ik die ervaring had maar steeds wordt je tegengesproken door diegenen die één of twee kuurtjes als ervaring hebben. 500mg test per week is een beginnerskuur waarmee je in het beste geval 5 kg (meestal zelf minder) kan van overhouden en 5kg stelt zichtbaar niet veel voor.
Precies dat vind ik dus ook, als ik alles platleg dan toch liever voor een kilotje of 8 schoon, wat ik nu zeker wel ga redden

Terug
Naar boven