MuscleMeat

problem prodigy?

amenra

Dutch Bodybuilder
Waardering
9
Lengte
2m
Massa
117kg
Vetpercentage
9%
ik heb hier een potje oxymetholone 50mg van prodigy
heb nog nooit troep gehad maar nu heb ik een twijfel geval...
ik deed het potje open en zag er deze pilletjes inzitten
mooi gemarkeerd met aan de ene kant "BD" en aan de andere kant "10"

nu dit vond ik raar en heb wat research gedaan en ik heb een vermoeden dat dit de Anavar van Britisch dragon is... die tabs zien er exact hetzelfde uit.

fout gebeurd met het labelen bij prodigy??

als het var is.. geen probleem dan up ik de dosis naar 60mg. maar als dit toch oxy blijkt te zijn dan heb ik een probleem dat ik 300mg/dag binnen neem. lijkt mij als het oxy is dat er dan een 50 op het tabje moet staan.

IMAG0062.jpg

Ik vind dit echt weer slordige shit. Brengt mensen echt in onduidelijkheid. lekker eerst 2 dagen de sherlock holmes uithangen en niet zeker weten wat je hebt.

British disp heeft zowieso geen anavar. Dus die kan je uitsluiten. Verder weet ik echt niet wat je hebt. Persoonlijk zou ik ze zelf terug brengen omdat mijn vertrouwen in kwaliteit ook verloren gaat. Als je ze toch wilt nemen kan je 50mg nemen. Binnen 4 tot 5 dagen kan je bijna alle tabs wel uitsluiten. qua effect. Alleen dbol komt in de buurt. En aangezien 50mg dbol aardige dosis is en 50mg oxy weinig, zou je hier ook verband mee kunnen trekken. Maar ja ik heb geen zin in die grappen hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dit echt weer slordige shit. Brengt mensen echt in onduidelijkheid. lekker eerst 2 dagen de sherlock holmes uithangen en niet zeker weten wat je hebt.

British disp heeft zowieso geen anavar. Dus die kan je uitsluiten. Verder weet ik echt niet wat je hebt. Persoonlijk zou ik ze zelf terug brengen omdat mijn vertrouwen in kwaliteit ook verloren gaat. Als je ze toch wilt nemen kan je 50mg nemen. Binnen 4 tot 5 dagen kan je bijna alle tabs wel uitsluiten. qua effect. Alleen dbol komt in de buurt. En aangezien 50mg dbol aardige dosis is en 50mg oxy weinig, zou je hier ook verband mee kunnen trekken. Maar ja ik heb geen zin in die grappen hoor.

british dragon... geen british disp... heb van british dragon al Anavar gehad..daarom dat er bij me een lichtje ging branden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit zijn de BD oxandrolones' volgens mij.. lijkt er wel heel erg op.

Lijkt idd wel op Anavar van BD.
Slordig, ook als het Oxy is. Vindt ik het een NO GO.

hier nog enkele foto's op aanvraag van navy

IMAG0063.jpg

IMAG0064.jpg

IMAG0065.jpg

Was wel gewoon gesealed? Zou er mee teruggaan naar je bron.

Wellicht een serie verkeerd gelabeld, of op andere manieren door elkaar gehaald. Ik zou er mee terug gaan en geen risico nemen met het zelf proberen van de tabs.

Kan ik hier nou uit opmaken dat Prodigy en BD één en hetzelfde lab zijn? Of lees ik verkeerd?

BD is opgerold in Thailand,al tijdje terug. Die produceren niet meer als ik het goed heb

British Dragon Pharmaceuticals Ltd. (Thailand). Year 2010 – is it still alive?
Friday, February 12th, 2010
British Dragon Pharmaceuticals Ltd is legendary company in anabolic steroid world. Unfortunately, it is no longer in production. First, it ceased production Dec 2006 then restored Dec 2007 until final DEA steroid bust in Thailand on Spring 2008 when 100 (yes, one hundred ! ) of US DEA agents plus local police raided houses and arrested two British nationals. All they found was a couple of empty steroid packs, so you can see how “effectivly” they spend taxpayer’s funds. I believe that the lab itself located elsewhere, maybe even not in Thailand. But as a result BD disappeared from the market. They claim on their site that they are selling legally in “some countries”, I guess these are Asian countries and appreciate if some ex-pats can shed more light on this. From the other hand we cannot trust BD site http://www.britishdragon.com/ anymore, because nobody knows who controls it – DEA or friends of these arrested lads.
Some vendors are selling out what remains, some others are selling fakes, sometimes of a very good quality. In fact counterfeit BD products was 80-90% of world “BD” sales even before they were shot down. There were busts of underground labs, which produced drugs with BD label in Moscow, Russia and also Canada. However, much more continue to manufacture and distribute. Also be aware that there are plenty of fake “BD” sites, we can name a dozen of them.
According to the rumors, several years ago BD got split on two. The first one (mentioned above) moved from Thailand to Hong Kong, got official licence in some Asian countries and continued making quality bodybuilding products (either in China or Hong Kong). It has been hit by arrest of its owners (British Nationals) in Thailand on Spring 2008, and ceased dealing on Western market (at least officially). Another part moved to either to China or nearby Cambodia and produces veterinary drugs, but sells them as human ones. Second one is British Dragon Pharmaceuticals (without “Ltd.”). Some of the products like Masterone are not available at all in “human” pharmacy.

So, this is up to you to decide. When you buy “British Dragon” products you must believe in particular vendor, not the name on the package, because the situation is VERY complicated and it’s virtually impossible to distinguish “real” from “fake”, especially if they are of the same quality. If you are in doubts – better choose pharm grade products from big, official manifacturers.

Website: British Dragon Pharmaceuticals Ltd

Aanames, je weet nooit of het echt BD is. dit kan alleen prodge beantwoorden.

Dit zijn de eerste potjes met de 'nieuwe labels' van prodigy. Dat zijn idd de laatste restanten van BD omdat Prodigy toen nog geen eigen tabs maakte, alleen injecties

Nu doen ze dit wel, de tabletten potjes zijn ook een stuk groter als voorheen en er zit geen watten meer in.
Vraag of je een nieuwe (grotere) pot kan krijgen van Oxy. Dan weet je zeker dat je 100% de echte hebt.

Het is in mijn mening heel stom van Prodigy om hier in het begin mee te starten maar gelukkig hebben ze nu hun eigen tabletten pers. Wat zeker goede kwaliteit is!

Terug
Naar boven