MuscleMeat

problemen in de toekomst met hoge dosering test/tren/deca ect

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Beste dbbs

Ik heb zeer waarscheinlijk gyno (puberale denk ik) ik denk dat het iets groter is geworden sinds ik gestart ben met test 500 ew je ziet het niet zitten wel voel je een bult bij mijn tepel,niet helemaal onder mijn tepel beetje er naast. Vriend van mij heeft ook gyno maar echt groot hij heeft gevoeld bij mij en dacht dat het beginnende gyno was. Voor alle zekerheid ga ik na de dokter deze week.

Nu vraag ik mij af hoe kan ik in de toekomst voorkomen dat ik extreme gyno krijg? Want vroeg of laat worden de doseringen hoger /stacken ect

Lees verschillende dingen nolva/armidex clomid ect.
Kon niet echt wijzer worden.

Moet nu nog 7 inject doen stel de dokter zeg dat het gyno is moet ik dan nolva mee laten lopen ? Of afwachten zoalng het niet groei niets doen.

21 jaar... De rek was er al uit zeg maar?

Gyno heeft een aanmerkelijke kans om als bijwerking in te treden/te verergeren indien reeds aanwezig; zodra je gyno voelt opkomen beginnen met 20-40mg nolvadex ED (afhankelijk van hoe erg, ik begin doorgaans bij 40 uit voorzorg) totdat het minder wordt, zo niet dan na 3-4 weken de nolvadex verlagen naar 10-20mg ED en Aromasin op 12,5mg ED totdat het echt duidelijk weer wegtrekt (zolang het niet al echt volstrekt buiten perken is in eerste instantie). Zodra het weg is getrokken in toom houden met beetje Aromasin 12,5mg EOD (in die richting).

Ik zou hiervoor niet naar de dokter gaan, nu gewoon snel zoals hierboven omschreven actie ondernemen, en als het dan niet over gaat of het na je kuur is blijven zitten kan je het altijd nog via de dokter's verwijzing laten weghalen (of evt bij de dokter overleggen nav een bloedbeeldje wat verstandig is).

Voor in de toekomst kan je preventief een AI mee laten lopen om je E levels in toom te houden, voor tren moet je ook gaan denken aan T3 ivm prolactine verhaal bij hogere doseringen, maar dit alles afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent en wat je waardes zijn (get bloodwork done, ook nu zou dat eventueel al een optie zijn, dan weet je precies waar je staat en zou je er evt alsnog icm de dokter naar kunnen kijken op wat voor doses je een SERM of AI wilt nemen).

Je zegt nog 7 injects, bedoel je daarmee nog 7 weken? Om de hoeveel dagen injecteer je?

Zou als ik jou was na dit kuurtje voorlopig maar eens even kijken wat je kan bereiken met gewoon goed eten ipv het nu al over toekomstige kuurtjes te hebben van hogere doseringen/stacks, ben je duidelijk nog niet klaar voor, had je beter moeten en kunnen inlezen.

• Topic Starter Topic Starter

Gyno heeft een aanmerkelijke kans om als bijwerking in te treden/te verergeren indien reeds aanwezig; zodra je gyno voelt opkomen beginnen met 20-40mg nolvadex ED (afhankelijk van hoe erg, ik begin doorgaans bij 40 uit voorzorg) totdat het minder wordt, zo niet dan na 3-4 weken de nolvadex verlagen naar 10-20mg ED en Aromasin op 12,5mg ED totdat het echt duidelijk weer wegtrekt (zolang het niet al echt volstrekt buiten perken is in eerste instantie). Zodra het weg is getrokken in toom houden met beetje Aromasin 12,5mg EOD (in die richting).

Ik zou hiervoor niet naar de dokter gaan, nu gewoon snel zoals hierboven omschreven actie ondernemen, en als het dan niet over gaat of het na je kuur is blijven zitten kan je het altijd nog via de dokter's verwijzing laten weghalen (of evt bij de dokter overleggen nav een bloedbeeldje wat verstandig is).

Voor in de toekomst kan je preventief een AI mee laten lopen om je E levels in toom te houden, voor tren moet je ook gaan denken aan T3 ivm prolactine verhaal bij hogere doseringen, maar dit alles afhankelijk van hoe gevoelig je er voor bent en wat je waardes zijn (get bloodwork done, ook nu zou dat eventueel al een optie zijn, dan weet je precies waar je staat en zou je er evt alsnog icm de dokter naar kunnen kijken op wat voor doses je een SERM of AI wilt nemen).

Je zegt nog 7 injects, bedoel je daarmee nog 7 weken? Om de hoeveel dagen injecteer je?

Zou als ik jou was na dit kuurtje voorlopig maar eens even kijken wat je kan bereiken met gewoon goed eten ipv het nu al over toekomstige kuurtjes te hebben van hogere doseringen/stacks, ben je duidelijk nog niet klaar voor, had je beter moeten en kunnen inlezen.

Bedankt voor je zeer uitgebreide reactie, rek zal er vast nog niet helemaal uitzijn maar dat terzijde . Zoals vele zege eerste keer daar blijft het niet bij. Meschien ga ik wel 2jaar of maar wil graag alles op tijd willen bestuderen ect vandaar.

Wel moet ik zegen dat ik:
geen gevoelige tepels ,geen pijnlijke knobbel of andere kenmerken . Ik wil na de dokter puur omdat ik vroeger erge vetbulten had door veel afvallen. nu nog lichterlijk in mijn buik en bij me borst. Dus wil zekerheid hebben voor ik aan de nolva ga terwijl het niet nodig is. Hoezo raad je eigelijk dokter af? Zekerheid is toch beter lijkt me dan.

Excuus bedoel 7weken ja injecteer ew 500.

T3 voor prolactine? Leg uit?

Als je nog 7 weken moet denk ik dat de dokter ook niet met zekerheid zal kunnen vaststellen. Ik zou als ik dit zo hoor iig vast op 20mg nolva ed beginnen en kijken of het beter wordt/stagneert. Als het de komende weken iig niet meer verergert kan je kijken of je terug kan naar 10mg ed. Zo min mogelijk is het beste. Overigens denk ik dat het na de kuur in veel gevallen wel weer wegtrekt als je een beetje gyno hebt gekregen, ook iets om rekening mee te houden. Je hoeft niet gelijk actie te ondernemen als het niet zo ondubnelzinnig gyno is.

Wat prolactine verhaal betreft even de zoekfunctie gebruiken kom je op allerlei eerdere posts. O.a. de volgende recente:

Ik heb nog even vanwege je gyno zitten zoeken en stuitte op deze info. Tren decreases t3, results in high trh/tsh, results in high prolactine -> low libido, so supplementing t3 will decrease prolactine and increase ur libido.

Thyrotropin-releasing hormone (TRH), also called thyrotropin-releasing factor (TRF), thyroliberin or protirelin, is a tropic, tripeptidal hormone, produced by the hypothalamus, that stimulates the release of TSH (thyroid-stimulating hormone) and prolactin from the anterior pituitary.

Bron

OpaJohan gaf anders aan dat nav een bloedonderzoek en de begeleiding bij zijn sportarts tren duidelijk zijn schildklierhormonen onderdrukte. Ik heb ook op internationale boards posts gezien die dat suggereerde na BW. Had overigens dat topic niet meer gevolgd dus zal eens goed in die artikelen duiken.

Prolactine verhaal is nu bij TS niet ter sprake, dus daar hoeft hij nu ook zeker verder nog niet mee bezig te zijn.

Je moet eens even naar "caberline" kijken op Google en ddb.
Ik kreeg ook elke keer gyno tijdens het kuren. Maar sinds ik er caber bij laten lopen ben ik gyno vrij.

OpaJohan gaf anders aan dat nav een bloedonderzoek en de begeleiding bij zijn sportarts tren duidelijk zijn schildklierhormonen onderdrukte. Ik heb ook op internationale boards posts gezien die dat suggereerde na BW. Had overigens dat topic niet meer gevolgd dus zal eens goed in die artikelen duiken.

Prolactine verhaal is nu bij TS niet ter sprake, dus daar hoeft hij nu ook zeker verder nog niet mee bezig te zijn.

Cools heeft mijn credits allang gehad en die neem ik toch een stuk hoger dan opajohan. No offence.
Wie zegt dat tren de boosdoener was en niet iets anders ? Kan zoveel zijn namelijk.

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Je moet eens even naar "caberline" kijken op Google en ddb.
Ik kreeg ook elke keer gyno tijdens het kuren. Maar sinds ik er caber bij laten lopen ben ik gyno vrij.

Zonder bloedwerk iemand aan prolactine verlagende middelen zetten lijkt me niet echt slim.

Hmm, het gaat denk ik niet zo zeer om wie je credits wil geven of wie je hoger hebt staan. Ik ben nu die artikelen van cools aan het doornemen dus kan daar nog niet zo heel veel over zeggen nu, hoewel dat natuurlijk feiten zijn uit onderzoeken (hoewel ik de testgroep links en rechts niet echt groot vond, daar moet je dan wel rekening mee houden). Ik ga de komende weken proberen eens de medische bibliotheek in te duiken en wat meer erover te leren in de hoop wat wijzer te worden. Wat betreft de bloedwaardes van bijv. OpaJohan (maar ook een hoop op internationale boards) vind ik dat niet iets wat je dan op basis van wat artikelen gelijk moet afdoen als onjuist of suggestief wat betreft de relatie naar prolactine.

@ Pumpie/88ja, het lijkt me toch dat als je een prolactineverlagend middel gebruikt en de gyno dan op basis van zijn geval voor zijn ervaring wel aan elkaar gerelateerd kan worden...? (maar inderdaad wel benieuwd wat voor compounds er gebruikt werden).

houd die 20mg nolva ea de werking van de test e niet te veel tegen?
donderdag ga ik mijn 4e week in maar voel nog niets. Wel verhoogde libido vettige huid en het iedee dat ik wat sneller een pomp voel maar dat weet ik niet zeker

houd die 20mg nolva ea de werking van de test e niet te veel tegen?
donderdag ga ik mijn 4e week in maar voel nog niets. Wel verhoogde libido vettige huid en het iedee dat ik wat sneller een pomp voel maar dat weet ik niet zeker

Weet niet wat voor dosering je zet maar zit op 500mg E3d en dat voel je binnen 2 weken..

500mg ga je niet veel van merken qua sides of kracht. Gains zullen er wel zijn.

Weet niet wat voor dosering je zet maar zit op 500mg E3d en dat voel je binnen 2 weken..

500mg ga je niet veel van merken qua sides of kracht. Gains zullen er wel zijn.

zet 500ew dus kwa kracht ga ik niet merkbaar vooruit? las van wel dat rond 4e week je kracht toenam.
vriend van mij doet zelfde kuur en is een week verder als mij hij heeft alleen bold er bij genomen maar die gooit hij er uit maar hij merkt ook nog niets , iets meer pomp zeg die. hij heeft het flesje met de halve stierenkop:)

Donderdag word mijn 4e week en die van hem 5e hij zet 2maal per week 250 test en ik 1maal per week 500

heb ook nergens last van op de beginnende gyno (waarscheinlijk) is het verstandig nu nog proviron bij te nemen? om verergering tegen te gaan?

zet 500ew dus kwa kracht ga ik niet merkbaar vooruit? las van wel dat rond 4e week je kracht toenam.
vriend van mij doet zelfde kuur en is een week verder als mij hij heeft alleen bold er bij genomen maar die gooit hij er uit maar hij merkt ook nog niets , iets meer pomp zeg die. hij heeft het flesje met de halve stierenkop:)

Donderdag word mijn 4e week en die van hem 5e hij zet 2maal per week 250 test en ik 1maal per week 500

heb ook nergens last van op de beginnende gyno (waarscheinlijk) is het verstandig nu nog proviron bij te nemen? om verergering tegen te gaan?

K merkte daar niet zoveel van op 500, verschilt natuurlijk wel per persoon. En gains gaat het om toch?

Gyno kan ik je niks over zeggen, ben daar zelf niet gevoelig voor dus geen ervaring mee.

Waren dit allemaal tren-kuren of ook andere kuren?

Mijn eerste spuit kuur was test prop en tren ace, toen kreeg ik gyno: Weg gewerkt met Letro.
Mijn twee test only 1250mg, kreeg ook gyno: Weg gewerkt met Letro.

Toen gaan kijken naar andere middelen want Letro is echt troep. (werkt wel heel goed, maar voel mij er beroerd op)

Derde kuur test prop en npp, Caber gebruikt: GEEN gyno.
vierde kuur test prop en Para, Caber gebruikt: GEEN gyno.

Dus ik neem voortaan Caber erbij want dat werkt goed.

K merkte daar niet zoveel van op 500, verschilt natuurlijk wel per persoon. En gains gaat het om toch?

Gyno kan ik je niks over zeggen, ben daar zelf niet gevoelig voor dus geen ervaring mee.

oke thx man meschien heb ik een verkeerd beeld door wat ik overal lees.

wat moet je beginnen te voelen dan? zal me niets verbazen als het zijn werk al doe maar ik verwacht dat het veel heftiger is haha:D

onderarm is wel vaak hard en zelfs bij tande poetsen of mijn telefoneren krijg ik kramp in mijn biceps:p

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Mijn eerste spuit kuur was test prop en tren ace, toen kreeg ik gyno: Weg gewerkt met Letro.
Mijn twee test only 1250mg, kreeg ook gyno: Weg gewerkt met Letro.

Toen gaan kijken naar andere middelen want Letro is echt troep. (werkt wel heel goed, maar voel mij er beroerd op)

Derde kuur test prop en npp, Caber gebruikt: GEEN gyno.
vierde kuur test prop en Para, Caber gebruikt: GEEN gyno.

Dus ik neem voortaan Caber erbij want dat werkt goed.

zit er een groot verschil in caber en proviron? doet allebij het zelfde zover ik kan vinden

Ik weet niet waar je dat vind maar caber en provi zijn niet te vergelijken, behalve dat het allebei tabs zijn :p

Ik weet niet waar je dat vind maar caber en provi zijn niet te vergelijken, behalve dat het allebei tabs zijn :p

oke zo blijk dat mijn engels dus echt erg shit is:roflol:

wat zijn de belangrijkste verschillen? lees wel veel positieve dingen betreft proviron.
kan niet echt wat vinden over caber , provi daar intege weer zat.

Je mag wel een beeeetje zelf zoekwerk verrichten zeg, gaan niet alles voor- en uitkauwen.

Terug
Naar boven