AndroidHealthClinic

Problemen met aankomen.

jansen88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
64kg
Ik heb problemen met aankomen eet naar mij weeten toch aardig wat zoals vandaag.

4 boterhammen met kaas
1bak Unox macaroni
Aardappelen met boontjes en kip.
1 zak chips :p
weer 2 boterhammen met kaas.

Nou lees ik op internet dat ik door mij snelle verbranding meer koolhydraten moet toenemen.
Nou heb ik dit product gevonden Extreme XXL Weight Gainer http://www.bodyenfitshop.nl/weightg...eight-gainer/#order-extreme-xxl-weight-gainer

Heeft iemand hier ervaring mee en werkt het ook zo goed als hun dat zeggen.

Alvast bedankt

je eet te weinig, en van weight gainer zet je vet aan.
eet kip, havermout, brinta, kwark, rijst, pasta...

bereken hoeveel kcal je ong nodig hebt op een dag en ga daar 500kcal boven zitten. even de excel file voor je zoeken.

lees ook even de stickys door.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:20 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
je eet te weinig, en van weight gainer zet je vet aan.

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:20 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Maar dat vet kan ik der dan toch weer aftraine of zie ik dat verkeerd ?

en hier vind je de stickys
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:24 ----------

weight gainer is maar een aanvulling, eerst moet je voeding(schema) in orde zijn.

en hier vind je de stickys
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:24 ----------

weight gainer is maar een aanvulling, eerst moet je voeding(schema) in orde zijn.

Ik was inderdaad al bezig met me voedings schema alleen kom der niet hellemaal uit.
Maar het is toch ook niet goed om je eigen ziek te eten ? Me maag zit na deze maaltijden wel aardig vol.
Of zeg ik nou wat raars ?

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:30 ----------

Wat ik er trouwens niet bij vermeld heb is dat ik snachts werk .. dus het gene wat ik heb gegeten heb is vanaf 16.00 vanmiddag en ik moet nu gaan werken.
Maar moet ik zeggen dat ik op me werk niet meer eet dan een paar boterhammen.

maak eerst is een goed eetschema..je bent 1,81 en ik eet 2x zoveel als jou? hoe dan? lees eerst even de stickys door inderdaad maak een voedingsschema en kom dan terug om te vragen of het goed is.

tevens wat jij wil aanschaffen helpt NIET NOOIT never als jij zo een shake drinkt samen met wat jij nu vertelt te eten op een dag..ik hoop dat je straks het licht heb gezien en straks met een eetschema aankomt zodat mensen daar kritiek en tips over kunnen geven!

als je problemen hebt om grote hoeveelheden binnen te werken, kun je makkelijk om de 2u eten, wel zien dat je de nodige kcal en eiwit, koolh en vet binnenkrijgt...en nu de stickys lezen ;)

oke ik ben bezig met me schema zal hem binnenkort online zetten, maar denk dat wel dan op de zelfde uitkomst komen en dat is meer eeten ..

Maar ga hem even in elkaar flansen :p iniedergeval bedankt voor de reacties.

Ik was inderdaad al bezig met me voedings schema alleen kom der niet hellemaal uit.
Maar het is toch ook niet goed om je eigen ziek te eten ? Me maag zit na deze maaltijden wel aardig vol.
Of zeg ik nou wat raars ?

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:30 ----------

Wat ik er trouwens niet bij vermeld heb is dat ik snachts werk .. dus het gene wat ik heb gegeten heb is vanaf 16.00 vanmiddag en ik moet nu gaan werken.
Maar moet ik zeggen dat ik op me werk niet meer eet dan een paar boterhammen.

Nee maar eten kan je ook trainen..word vaak aangeraden om om 2/3uur een maaltijd te eten maar wel goede voeding dus geen zak chips. over dat ziek eten krijg je straks vermoedelijk commentaar of je niet aan anorexia leidt of iets dergelijke,(just to let you know) maar probeer dus om de 2/3uur wat te eten probeer anders met een soort van schema te komen zodat mensen je tips daar op kan geven! het is even prutsen en kloten maar het is het echt waard straks!

steek er wat tijd in en succes :)

Nee maar eten kan je ook trainen..word vaak aangeraden om om 2/3uur een maaltijd te eten maar wel goede voeding dus geen zak chips. over dat ziek eten krijg je straks vermoedelijk commentaar of je niet aan anorexia leidt of iets dergelijke,(just to let you know) maar probeer dus om de 2/3uur wat te eten probeer anders met een soort van schema te komen zodat mensen je tips daar op kan geven! het is even prutsen en kloten maar het is het echt waard straks!

steek er wat tijd in en succes :)

Ja ik heb het al zovaak gehoort over het schema dus ga der nu echt mee bezig, en dat ziek eten bedoelde ik eigenlijk meer van meer eten terwijl je al vol zit.
Maar het is toch niet raar dat als ik aan al dat eten denk dat ik gewoon misselijk word ? haha
Daarvoor dacht ik is mischien sown weight gainer een oplossing maar zo te horen niet.
Zijn er ook middelen waar je mischien meer eetlust van krijgt ?

je kan dat gewoon rustig opbouwen, je moet niet ineens 3x zoveel eten als je nu doet. gezond eten helpt je al vooruit.

als je goed trained krijg je zekers meer honger.

Ja ik heb het al zovaak gehoort over het schema dus ga der nu echt mee bezig, en dat ziek eten bedoelde ik eigenlijk meer van meer eten terwijl je al vol zit.
Maar het is toch niet raar dat als ik aan al dat eten denk dat ik gewoon misselijk word ? haha
Daarvoor dacht ik is mischien sown weight gainer een oplossing maar zo te horen niet.
Zijn er ook middelen waar je mischien meer eetlust van krijgt ?

Ja ik begrijp je situatie wel, en jou ook.

Er is wel een soort oplossing voor een eigen gemaakte weight gainer wat dus beter is.. Whey(eiwittenshake) + brinta + 250 melk en dan heb je al heel wat calorieën te pakken ook sommige raden ook nog aan om er wat pindakaas bij te doen voor nog dat beetje extra dat ken je dus beter maken dan zo een weight gainer! dan zou ik toch wel broodjes met kipfilet doen en aangezien jou lengte zou ik zelf toch echt minimaal 8broodjes naar binnen werken per dag + die shake dan ben je al redelijk wat verder..ga ook voor bruin brood (volkoren) en de rest moet je echt zelf even bekijken, bereken ook even je calorie onderhoud etc en vul het dan in in dit schema; [Link niet meer beschikbaar]

En vroeger was ik ook nooit echt een eter..maar als je eenmaal de discipline heb en het doet krijg je vanzelf al meer honger en krijg je dus ook meer eetlust. tenminste dat was bij mij zo maar ik denk bij jou ook wel straks!

Ja ik begrijp je situatie wel, en jou ook.

Er is wel een soort oplossing voor een eigen gemaakte weight gainer wat dus beter is.. Whey(eiwittenshake) + brinta + 250 melk en dan heb je al heel wat calorieën te pakken ook sommige raden ook nog aan om er wat pindakaas bij te doen voor nog dat beetje extra dat ken je dus beter maken dan zo een weight gainer! dan zou ik toch wel broodjes met kipfilet doen en aangezien jou lengte zou ik zelf toch echt minimaal 8broodjes naar binnen werken per dag + die shake dan ben je al redelijk wat verder..ga ook voor bruin brood (volkoren) en de rest moet je echt zelf even bekijken, bereken ook even je calorie onderhoud etc en vul het dan in in dit schema; [Link niet meer beschikbaar]

En vroeger was ik ook nooit echt een eter..maar als je eenmaal de discipline heb en het doet krijg je vanzelf al meer honger en krijg je dus ook meer eetlust. tenminste dat was bij mij zo maar ik denk bij jou ook wel straks!

8 boterhammen moeten inderdaad te doen zijn, en ik eet altijd witbrood dus ga gelijk even bruin brood haale.
De Whey shakes heb ik al besteld dus die kan ik dan mooi toepassen in me schema. Hoop deze week me eet schema online te kunnen zetten en vanuit daaruit steeds meer te gaan eten. sown schema is ook motiverend voor je zelf om steeds meer te eten. Heb ik zown gevoel bij

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 00:08 ----------

je kan dat gewoon rustig opbouwen, je moet niet ineens 3x zoveel eten als je nu doet. gezond eten helpt je al vooruit.

als je goed trained krijg je zekers meer honger.

Zown gevoel had ik zelf ook al. Ik moet wel zeggen dat als ik vol zit wel na een uur a 2 weer honger heb en probeer dan weer zoveel mogelijk te eten. Maar moet ook een beetje aan me portomonee letten haha :p

Als je dat al redelijk veel eten noemt.. reken je kcal en eiwiten enz maar eens uit dan zie je dat je veeeeelste laag zit! ik had ook altijd moeite met aankomen je moet gewoon je helemaal voldrukken, met rijst pasta havermout en eventueel weightgainer shakes..

Terug
Naar boven