Fitness Seller

Profs voor ze groot waren

Bezoekers in dit topic

In een van zijn dvd's zegt zijn vriendin (nu vrouw) dat Jay op hun eerste afspraakje zei dat hij prof bodybuilder wilt worden, hij was toen 17. Ze zei erna dat ze dat vrij raar vond omdat hij nog niet eens had getraind. Dus heeft die hooguit een half jaartje kunnen trainen.
 
In een van zijn dvd's zegt zijn vriendin (nu vrouw) dat Jay op hun eerste afspraakje zei dat hij prof bodybuilder wilt worden, hij was toen 17. Ze zei erna dat ze dat vrij raar vond omdat hij nog niet eens had getraind. Dus heeft die hooguit een half jaartje kunnen trainen.

Welke DVD was dat? Hij stond op z'n 18e namelijk al op het podium.
 
Lee Priest had wel een heel erg goed genen pakketje. :D
Had vast ook veel pussy.
 
Centopani en Shawn zagen er anders ****ing groot uit voordat ze pro's waren. ???
 
Tja, Jay traint zogenaamd pas sinds zijn 17e of 18e. Maar hij staat al wel op zijn 15e een latspread te doen op de foto... dat was zeker toeval? Die trainde echt al wel hoor.
 
Welke DVD was dat? Hij stond op z'n 18e namelijk al op het podium.

Tja, Jay traint zogenaamd pas sinds zijn 17e of 18e. Maar hij staat al wel op zijn 15e een latspread te doen op de foto... dat was zeker toeval? Die trainde echt al wel hoor.

Zijn broer deed aan bodybuilding dus daar had hij die pose van! Haha nee onzin maar ik zeg alleen wat ik hoorde in die dvd. Zal hoogstwaarschijnlijk All Acces zijn want heb maar 2 dvd's van Jay en heb die ander nog niet afgekeken.
 
Ik download nu die film :popcorn:
 
de heele genen issue word weer onderhuit gehaalt als je de begin foto"s van pro"s ziet imo
 
of het genenpakket nu daadwerkelijk zo een belangrijke rol speelt of niet...
feit blijft gewoon dat het heel vlug en vaak wordt aangehaald door mensen om hun eigen tekortkomingen (op andere gebieden cruciaal voor de sport) te verantwoorden.

vergelijk een beetje met het bekende verhaal:
Ik ben dik, maar ik kan er niets aan doen, het zit in mijn genen, mijn ouders zijn ook vette varkens en wat ik ook doe, ik val niet af, kan ook niet, slechte genen...
:rolleyes:


off-topic: strafste wat ik ooit gehoord heb was van een vriendin vroeger, die beweerde dat ze op internet de reden had gevonden waarom ze niet afviel. Begon ze leuk uit te leggen met een zak doritos in haar hand, dat een bekende prof op internet vertelde dat dat komt door parasieten.
Weet ke, sommige mensen hebben deze parasieten in hun lichaam en daar kun je niets aan doen hoor. Die eten al het goede uit onze voeding op en dan blijft alleen het slechte over en zo worden wij dik... :D
 
de heele genen issue word weer onderhuit gehaalt als je de begin foto"s van pro"s ziet imo

Lees mijn post bovenaan op de pagina!
Tjonge jonge wat meen je nou wat wij bedoelen met goede genen? Dat ze breed uit de k*t van hun moeder zijn gekomen met een set dumbbells van 30 kilo in hun handen? Nee dat bedoelen we er niet mee
 
Lees mijn post bovenaan op de pagina!
Tjonge jonge wat meen je nou wat wij bedoelen met goede genen? Dat ze breed uit de k*t van hun moeder zijn gekomen met een set dumbbells van 30 kilo in hun handen? Nee dat bedoelen we er niet mee

:D

gewoon een thread meelezen, kan zo grappig zijn haha
 
Lees mijn post bovenaan op de pagina!
Tjonge jonge wat meen je nou wat wij bedoelen met goede genen? Dat ze breed uit de k*t van hun moeder zijn gekomen met een set dumbbells van 30 kilo in hun handen? Nee dat bedoelen we er niet mee

1 Wat is wij ?
2 Jij spreekt dus de waarheid graag even een onderzoekje ofzo?
3 zeg ik dat ze 130 schoon aan de haak uit de k*t komen ?
4 ik insinueer alleen iest.
5 maargoed ieder zijn mening ik hou de mijne:p
groetjes
 
Lee Priest had wel een heel erg goed genen pakketje. :D
Had vast ook veel pussy.


priest heeft ongetwijveld genoeg pussy gehad alleen vanwege zijn kop al. Laten we eerlijk wel een van de knapste bb'ers en is ook altijd verzorgt. no homo
 
Laatst bewerkt:
priest heeft ongetwijveld genoeg pussy gehad alleen vanwege zijn kop al. Laten we eerlijk wel een van de knapste bb'ers en is ook altijd verzorgt. no homo

Ik vindt Jay lekkerder:heart:
 
Doe mij Ruhl maar. Die ziet er ook altijd verzorgd en gezond uit.
 
1 Wat is wij ?
2 Jij spreekt dus de waarheid graag even een onderzoekje ofzo?
3 zeg ik dat ze 130 schoon aan de haak uit de k*t komen ?
4 ik insinueer alleen iest.
5 maargoed ieder zijn mening ik hou de mijne:p
groetjes

Goede genen betekent dat ze extreem goed reageren op krachttraining + goede voeding, daarnaast goede symmetrie hebben en goede aanhechtingen etc. etc.
 
Back
Naar boven