AndroidHealthClinic

spieren: zwart vs blank

Bezoekers in dit topic

Vind dit nogal een racistisch topic.

nigga.jpg
 
niet gek hun sjouwen al honderden jaren onze koffie in zakken van 25 kilo, daarmee hebben ze in er der tijd snelle en exlosieve spiervezels gecreeerd die tenger maar krachtig en goed ontwikkelt zijn. En het volhouden op het plaatselijke ranstoen van al hun loon 1 euro per dag.:rolleyes:
 
Denk dat negroide mensen inderdaad meer aanleg hebben, zijn in dit topic toch redelijk wat zinnige dingen over gezegd.

Voor het vergelijken van foto's geven "naturals" een realistischer beeld dan die vol gespoten beren.
 
geen belediging oid, maar zwarten stammen dichter af bij de natuur dan blanken. blanke generaties in de westerse wereld hebben lichamelijk veel minder te verduren.

ik denk dat er over een aantal generaties de verschillen duidelijker zichtbaar zijn. in een gebied met welvaart zitten de meesten lekker in hun comfortzone, veel werk dat vroeger met mankracht gebeurde, wordt nu gedaan door machines. kracht en uithoudingsvermogen is niet meer van groot belang ik onze wereld, maar elders in de wereld met een erg hard bestaan wel. de blanken zijn al zo 'zwak', dat we inentingen nodig hebben als ver weg op vakantie gaan :p.
 
Goed topic:)

Je ziet ook dat in de vechtsporten dat Afro-Amerikanen en negers het altijd beter hebben gedaan dan de blanken.
Een paar namen, Mohammed Ali, Mike Tyson en zo nog een hele rits aan wereldberoemde grote namen.
De blanke boksers die wat gepresteerd hebben zijn op 1 hand te tellen.
Ook met kickboksen en het freefight doen de negers het aanzienlijk beter als de blanken.

Schaatsen om maar is een sport te noemen wordt weer gedomineerd door West Europeanen terwijl je er vanuit mag gaan dat iemand van West/Oost cq Afro/Amerikaanse afkomst hier ook er goed in moet zijn, gezien de resultaten die behaald worden in de Athletiek.
 
Goed topic:)

Schaatsen om maar is een sport te noemen wordt weer gedomineerd door West Europeanen terwijl je er vanuit mag gaan dat iemand van West/Oost cq Afro/Amerikaanse afkomst hier ook er goed in moet zijn, gezien de resultaten die behaald worden in de Athletiek.

Shani Davis.
 
Goed topic:)

Je ziet ook dat in de vechtsporten dat Afro-Amerikanen en negers het altijd beter hebben gedaan dan de blanken.
Een paar namen, Mohammed Ali, Mike Tyson en zo nog een hele rits aan wereldberoemde grote namen.
De blanke boksers die wat gepresteerd hebben zijn op 1 hand te tellen.
Ook met kickboksen en het freefight doen de negers het aanzienlijk beter als de blanken.

Schaatsen om maar is een sport te noemen wordt weer gedomineerd door West Europeanen terwijl je er vanuit mag gaan dat iemand van West/Oost cq Afro/Amerikaanse afkomst hier ook er goed in moet zijn, gezien de resultaten die behaald worden in de Athletiek.

Tja Roberto Duran, Rocky Marciano, Jack LaMotta, Oscar de la Hoya, Valueev, Vitali Klitschko etc waren allemaal albino negers eigenlijk. Boksen en ook andere vechtsporten worden net zo goed door blanken, Aziaten als Afro-Amerikanen gedomineerd. Afhankelijk van tijdperk en gewichtsklasse. Dus 'altijd beter' is nogal een ruime veronderstelling.
 
Negers hebben vaak zwaardere botten en kunnen daarom minder goed blijven drijven dan een whiteboy

Heeft volgens mij meer met de soortelijke dichtheid van spier- en vetmassa van doen en de verdeling tussen die twee dan de dichtheid van de botten (waar volgens mij geen meetbaar verschil tussen zit) ... [Link niet meer beschikbaar]

OTOH: Anthon Nesty.

PS: De meeste mensen met "zware botten": zijn gewoon vet (in denial).
 
Goed topic!

Het blijkt bijvoorbeeld dat Kenianen/Ethiopiers superieur zijn in hardlopen omdat ze geen kuiten hebben! Hierdoor zijn hun benen lichter en kunnen ze ze makkelijker en met minder energieverbruik heen en weer bewegen.

Zag hier een foto van laatst in Runner's world (blanke vs. Keniaanse kuiten). Een duidelijk fysiek verschil.
 
Goed topic!

Het blijkt bijvoorbeeld dat Kenianen/Ethiopiers superieur zijn in hardlopen omdat ze geen kuiten hebben! Hierdoor zijn hun benen lichter en kunnen ze ze makkelijker en met minder energieverbruik heen en weer bewegen.

Zag hier een foto van laatst in Runner's world (blanke vs. Keniaanse kuiten). Een duidelijk fysiek verschil.

:roflol:
 
Mijn bullshit detector gaat redelijk tekeer in dit topic...

geen belediging oid, maar zwarten stammen dichter af bij de natuur dan blanken. blanke generaties in de westerse wereld hebben lichamelijk veel minder te verduren.

ik denk dat er over een aantal generaties de verschillen duidelijker zichtbaar zijn. in een gebied met welvaart zitten de meesten lekker in hun comfortzone, veel werk dat vroeger met mankracht gebeurde, wordt nu gedaan door machines. kracht en uithoudingsvermogen is niet meer van groot belang ik onze wereld, maar elders in de wereld met een erg hard bestaan wel. de blanken zijn al zo 'zwak', dat we inentingen nodig hebben als ver weg op vakantie gaan .

Oef...

Er is - reeds enkele malen door shutterspeeds aangehaald - geen genetische basis voor het begrip 'ras'. Dat lijkt me voor de reacties hier die uitgaan van een overerfbare aanleg voor sporten (of in dit geval infectieziekten) onder verschillende rassen een BEHOORLIJK probleem.
 
Laatst bewerkt:
Een grote factor waar de mensen hier overheen kijken is dat de meeste grote zwarte atleten niet uit afrika komen maar uit amerika of de caraiben, kortom afstammelingen van slaven.

De Spanjaarden die de slaven kochten kozen er zowiezo de gezondste, sterkste exemplaren uit om op hun plantages te komen werken + door het zware werk en de erbarmelijke verscheping van Afrika naar Amerika gingen de zwakkelingen eerst de pijp uit.

Wat je dus krijgt is een redelijk verregaande selectie van de sterkste individuen, diegene met de beste genen hebben het overleeft of zijn uitgekozen.

Die verklaring heb ik ook eens gelezen bij het succes van Jamaicaanse sprinters.
 
Merk ook vaak dat negers veel vaker goede genen hebben dan blanken.

Voorbeeld; een donkere maat van mij heeft 6 maanden vastgezeten, zonder goed voedingsschema of wat dan ook, is daar begonnen met trainen en toen hij eruit kwam was het gewoon een beest en had hij meer bereikt dan ik in een jaar met goede voeding.
Nee is mythe. Net als de penislengte (en ik ben serieus->is onderzoek naar gedaan).
 
Blanken zijn wel degelijk beter in freefight en kickboxen.

Verder denk ik dat het niet super veel met genen heb te maken maar vooral met voeding.
 
Het is echt genetisch, de wetenschap heeft verschillende genetische variaties ontdekt:

Genetic polymorphisms in myostatin is only part of the equation for athletic performance.

In reference to "power" phenotypes, genetic variations in ACE, ACTN3, AGT, GDF-8,
IL6, and NOS3, have been described.

ACE: Angiotensin I-converting enzyme (peptidyl-dipeptidase A)
- A deletion in a gene segment in the ACE locus results in elevated circulating levels of ANG II, which is a skeletal muscle growth factor.
- An insertion of ~200bp's in this region results in less circulating ANG II, and supports an endurance phenotype.

ACTN3: Actinin, alpha 3
- 1 or 2 function copies of this gene support fast twitch muscle fibers
- Homozygotes lacking the gene are more suited for an endurance phenotype

AGT: Angiotensinogen
- A missense mutation (Met235Thr) of the AGT also results in higher circulating ANG II levels, which supports muscle hypertrophy

GDF-8: Myostatin
- This one is pretty self explanatory. Various mutations in this gene result in varying levels of functional myostatin expression. Several mutations in caucasians (~3-4 %) have been described, which are associated with strength variations.

IL6: Interleukin 6
- A G/C polymorphism exists in this gene which modulate muscle repair
- Having the G allele supports greater muscle repair after exercising

NOS3: Nitric oxide synthase 3
- A T--> C mutation exists in the human population which decreases endothelial NO expression, and subsequently decreases muscle hypertrophy
 
Brute pic jesaja$
 
Back
Naar boven