Fitness Seller

spieren: zwart vs blank

Bezoekers in dit topic

@TS

heb je in een grot geleefd de laatste tijd?

dat de spieropbouw van negers anders, is reeds lange tijd geweten. blanken hebben een hoger vet%, das meteen ook de reden waarom geen enkele neger ooit zwemkampioen wordt (vet drijft beter)
verder hebben blanken beter kuiten en negers meer witte spiervezels.

10sec google topic

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------



emilianenko ownt anders iedereen, neger of niet.

:roflol: En er bestaan geen dikke negers natuurlijk.

Maar er zijn wel weinig negers die ownen met zwemmen..
 
Heb wel altijd het idee dat het ongetrainde lichaam van donkere mensen er een stuk atletischer uitziet dan van blanke mensen.
 
Hm ras is allereerst een weinig betekenisvol biologisch begrip. Meer een sociaal gedefinieerde term. Wat schaar je immers onder 'de zwarte bevolkingsgroepen'? OOk egyptenaren? Maar goed zonder het een discussie over terminologie te laten worden denk ik dat met name de omgeving een grote invloed speelt. Welke kansen krijgt iemand om tot hoog in een sport te geraken. Factoren zoals motivatie, voeding, sociale ondersteuning, netwerkjes zijn daarbij erg belangrijk.

+ 1

En ook de mensen van het Human Genome Project nog even citeren:

DNA studies do not indicate that separate classifiable subspecies (races) exist within modern humans. While different genes for physical traits such as skin and hair color can be identified between individuals, no consistent patterns of genes across the human genome exist to distinguish one race from another

Dat lijkt me een vrij enorm obstakel voor mensen die 'overgeërfde lichamelijke zwartheid' (ik neem aan dat de TS 'negroïde' vs. 'caucasisch' bedoelt) als een reden voor bepaalde patronen in sport zien.
 
Hm ras is allereerst een weinig betekenisvol biologisch begrip. Meer een sociaal gedefinieerde term. Wat schaar je immers onder 'de zwarte bevolkingsgroepen'? OOk egyptenaren? Maar goed zonder het een discussie over terminologie te laten worden denk ik dat met name de omgeving een grote invloed speelt. Welke kansen krijgt iemand om tot hoog in een sport te geraken. Factoren zoals motivatie, voeding, sociale ondersteuning, netwerkjes zijn daarbij erg belangrijk.

+ 1

En ook de mensen van het Human Genome Project nog even citeren:

DNA studies do not indicate that separate classifiable subspecies (races) exist within modern humans. While different genes for physical traits such as skin and hair color can be identified between individuals, no consistent patterns of genes across the human genome exist to distinguish one race from another

Dat lijkt me een vrij enorm obstakel voor mensen die 'overgeërfde lichamelijke zwartheid' (ik neem aan dat de TS 'negroïde' vs. 'caucasisch' bedoelt) als een reden voor bepaalde patronen in sport zien.
 
:roflol: En er bestaan geen dikke negers natuurlijk.

Maar er zijn wel weinig negers die ownen met zwemmen..

begrijpend lezen & redeneren. zoek een cursus.
 
Die genetische verschillen zijn klein, ik denk dat het voor een groot deel cultuur is.

Blanken vreten bijv niet (tenzij je het over mars hebt), daarom zie je op het strand ook allemaal van die anorexia figuren van 60 kg met blokjuuuhs. Bij zwarten is de cultuur heel anders, veel eten en vaak nog gezond ook. Statisch gezien hebben zwarten ook een hoger lichaamsgewicht dan blanken. Een deel zal veel vet hebben, maar een deel dat genetisch aanleg heeft voor weinig vet en veel spiermassa zal er vaak buff uitzien met weinig vet. Zelfs diegenen die bijv op 15 of 20% vet staan zullen vaak buff ogen in vergelijking met de gemiddelde blanke, puur omdat ze door het extra eten meer spiermassa hebben.

Terwijl blanken met aanleg vaak niet die spiermassa opbouwen omdat ze opgegroeid zijn met spek en mars.

En dat van zwemmen enz is echt onzin. Afrikanen zijn vaak beter in sporten zoals hardlopen omdat Afrika een arm continent is met veel bevolking. Raad eens waar ze een tekort aan hebben in Afrika? Water. Ze moeten daar hele lange afstanden lopen om water te halen om te drinken, ze hebben echt niet genoeg om nog eventjes te gaan zwemmen. Omdat het een groot continent is met veel mensen is de kans dat daar genetische wonderen geboren worden groter en aangezien ze allemaal lange afstanden moeten lopen is dat de sport waar ze in uitblinken op internationaal niveau.

Je dacht bijv toch niet echt dat Nederlanders goed zijn in schaatsen omdat we genetische wonderen zijn? De reden is dat wij een van de weinige landen zijn die gek genoeg is om met een stuk ijzer onder zn schoenen op het ijs te gaan lopen dansen. De kans dat iemand die goed is in schaatsen hier in Nederland daar achter komt is veel groter dan in een land zoals Amerika. Daarom zijn landen waar veel goede skiërs vandaan komen toevallig ook landen met veel skipistes.
 
Statististisch zal het imo niet veel uitmaken. De genetisch verschillen zijn al zo gering dat ze biologisch geen rassenverdeling rechtvaardigen. Laat staan zo extreem zijn dat ze de bezetting van topsportposities beinvloeden.
 
*Zucht* Oja, dit is de allerlei-sectie, geen flauwe grapjes. Sorry "Stal1n".
 
Allemaal onzin.
Als ik vergelijk met voetballers toen ik jong was, waren de donkere jongens van nature niet gespierder dan de blanke jongens.
Op de sportschool zijn de donkere jongens ook niet groter dan de blanke jongens.

Misschien dat genetisch op bepaalde spiergroepen er een voordeel is. Misschien dat het beter oogt (kleur, licht/schaduw).

Spiervezeltypes, testosteron enz enz, daar zal op 100 mannen weinig verschil tussen zitten ga ik vanuit.

Misschien zijn ze wel bereid om harder/zwaarder te trainen dan blanke. Misschien eten ze wel gezonder/beter dan blanken.

Hahahahahahahha :roflol:
 
Kentucky Fried Chicken
 
En dat van zwemmen enz is echt onzin. Afrikanen zijn vaak beter in sporten zoals hardlopen omdat Afrika een arm continent is met veel bevolking. Raad eens waar ze een tekort aan hebben in Afrika? Water. Ze moeten daar hele lange afstanden lopen om water te halen om te drinken, ze hebben echt niet genoeg om nog eventjes te gaan zwemmen. Omdat het een groot continent is met veel mensen is de kans dat daar genetische wonderen geboren worden groter en aangezien ze allemaal lange afstanden moeten lopen is dat de sport waar ze in uitblinken op internationaal niveau..

de caraiben zijn omringd door water, en daar komen ook geen goeie zwemmers vandaan. en in de US & Zuid-Amerika hebben ze hier en daar wel een zwembad geloof ik en soms zelfs lopend water...

wat ik zei over dat zwemmen, klopt. en dat over die spiervezels ook.

das mijn laatse reactie in dit onnozele topic
 
Negers eten van nature meer kip

Zonder dollen, die Oost-Afrikanen hadden geloof ook een relatief lang onderlichaam en klein bovenlichaam. Met die lange benen met weinig massa erop verbruiken ze minder energie met lopen, dus goede afstandslopers.

En dat negers niet kunnen zwemmen had wel te maken met lager drijfvermogen dan blanken en dat is cruciaal bij het zwemmen.

Oh ja, en blanken zuipen doorgaans veel meer dan negers, dus krijg je sowieso meer vetmassa.
 
Afrikanen moeten hard kunnen rennen en hoog kunnen springen i.v.m. leeuwen enz, its all nature baby..

---------- Toegevoegd om 07:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:18 ----------

Negers eten van nature meer kip

Zonder dollen, die Oost-Afrikanen hadden geloof ook een relatief lang onderlichaam en klein bovenlichaam. Met die lange benen met weinig massa erop verbruiken ze minder energie met lopen, dus goede afstandslopers.

En dat negers niet kunnen zwemmen had wel te maken met lager drijfvermogen dan blanken en dat is cruciaal bij het zwemmen.

Oh ja, en blanken zuipen doorgaans veel meer dan negers, dus krijg je sowieso meer vetmassa.


Negers hebben vaak zwaardere botten en kunnen daarom minder goed blijven drijven dan een whiteboy
 
Dat zwarte mensen overwegend meer type II vezels hebben is algemeen bekend. Deze vezels zijn met name verantwoordelijk voor (explosieve) kracht. Maar door training kan een blanke de type I vezels ook omzetten naar type II en met de middeltjes van tegenwoordig...
Kortom ik denk weinig fysiologisch verschil en dat het meer gestoeld is of een bepaalde sport in trek is bij een bepaalde groep.
 
Een grote factor waar de mensen hier overheen kijken is dat de meeste grote zwarte atleten niet uit afrika komen maar uit amerika of de caraiben, kortom afstammelingen van slaven.

De Spanjaarden die de slaven kochten kozen er zowiezo de gezondste, sterkste exemplaren uit om op hun plantages te komen werken + door het zware werk en de erbarmelijke verscheping van Afrika naar Amerika gingen de zwakkelingen eerst de pijp uit.

Wat je dus krijgt is een redelijk verregaande selectie van de sterkste individuen, diegene met de beste genen hebben het overleeft of zijn uitgekozen.
 
@TS

heb je in een grot geleefd de laatste tijd?

dat de spieropbouw van negers anders, is reeds lange tijd geweten. blanken hebben een hoger vet%, das meteen ook de reden waarom geen enkele neger ooit zwemkampioen wordt (vet drijft beter)
verder hebben blanken beter kuiten en negers meer witte spiervezels.
Waren het niet meer zwarte spiervezels?
 
Een grote factor waar de mensen hier overheen kijken is dat de meeste grote zwarte atleten niet uit afrika komen maar uit amerika of de caraiben, kortom afstammelingen van slaven.

De Spanjaarden die de slaven kochten kozen er zowiezo de gezondste, sterkste exemplaren uit om op hun plantages te komen werken + door het zware werk en de erbarmelijke verscheping van Afrika naar Amerika gingen de zwakkelingen eerst de pijp uit.

Wat je dus krijgt is een redelijk verregaande selectie van de sterkste individuen, diegene met de beste genen hebben het overleeft of zijn uitgekozen.
Inderdaad dus geen 'natuurlijke selectie'.

---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Waren het niet meer zwarte spiervezels?
Onterend vind je niet?
 
Back
Naar boven