AndroidHealthClinic

Profs voor ze groot waren

oneens T,er zijn meerdere ecto's in het pro----bodybuilding,maar dan moet ik effe gaan zoeken naar de info en flex was degelijk 1 ervan,ironeather heeft gelijk

oneens T,er zijn meerdere ecto's in het pro----bodybuilding,maar dan moet ik effe gaan zoeken naar de info en flex was degelijk 1 ervan,ironeather heeft gelijk
Meerdere dan nog :o

Het probleem is dat de meeste mensen niet goed weten wat een ecto zijn precies inhoudt. Het is NIET omdat je mager bent dat je ecto bent.

Een meso die weinig eet zal, vooral als tiener, erg mager ogen. Sowieso zie je er als tiener slungeliger uit en lijkt de lengte niet in verhouding met de breedte. Dit heeft absoluut niets te maken met lichaamsbouw of aanleg maar met ontwikkeling (hormonaal).

Het groeipotentieel van Wheeler was duidelijk enorm en typisch voor een meso, niet voor een ecto.

Mensen die denken dat een typische ecto kans maakt in de IFBB moeten echt wakker worden uit hun droom. It's not going to happen. Ik zal zelfs meer zeggen: de meeste mensen, of ze nu ecto, meso, endo, of een mix zijn, moeten beseffen dat de IFBB toppers uitzonderlijke genen hebben en dat dit voor de meeste mensen simpelweg niet haalbaar is. Zelfs niet met alle AAS van de wereld.

hoe kom je daarbij??ecto"s zijn gewoon mensen met smallle beenderen en moeten harde trainen (minder reps) en meer KH eten,dat is alles

Zou wel mooi zijn, als door middel van een kleine aanpassing in het programma iemand met 10x minder aanleg op precies hetzelfde niveau zou kunnen komen als iemand met relatief gezien 10x meer aanleg. Helaas bepalen genen nog altijd voor een groot stuk je succes in BB.

Het is heel simpel, puur het feit dat hij zo groot is geworden "bewijst" al dat het geen 100% ecto kan zijn.

en toch is flex ecto,ik hoop de info te gaan vinden

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Natural born ecto, geen twijfel mogelijk.

jay lijkt me ook wel n ecto
2qb82ds.jpg

Hiermee bewijs je dus dat je geen ecto kan herkennen. Dat is géén ecto, gewoon een jonge kerel in de puberteit!

En je ziet dat hij van nature een goede spier/vet ratio heeft.

heeft wel smalle polsen en smalle schenen,teken van ecto

Ik moet Big-T gelijk geven, hij is duidelijker buffer dan andere jongens van dezelfde leeftijd.

ik ga er niet verder op in, ik ben die info eerst aant zoeken...

Foto's van tieners zeggen nu eenmaal weinig of niets, als het dat is waar je naar op zoek bent. Zoals gezegd zijn tieners in de puberteit. Even een herinnering aan wat dat inhoudt: puberteit is de periode waarin een jongen een man wordt. D.w.z. dat de botten langer en breder worden, evenals de spieren. Op dat moment zijn lichaamstypen moeilijker te onderscheiden, al zal een getraind oog al wel kenmerken herkennen.

Het is best mogelijk dat pro's een mengeling zijn van meso en ecto, en sommigen een mengeling van endo en meso... Maar puur ecto is van een heel andere orde.

tiener,als18jarige ben je toch man?

Ik vindt het nog altijd lastig om te zeggen dat er helemaal geen ecto,s zijn in pro bb land!
Als je sommige begin foto,s zien blijf ik toch af en toe twijfelen maargoed 1 ding weet ik wel zeker ook takjes kunnen monsters worden of ze dan ecto /meso of endo zijn laat ik maar ff achterwegen aangezien ik het niet kan verklaren.
En sommige gasten die van af het begin af aan vertelt worden dat ze geen goede bb kunnen worden omdat ze te smal zijn zoals yours truly moeten nooit opgeven want ik weet dat ik en anderen nog ver kunnen komen met een ijzeren mentaliteit.
Ik ga nu niet beweren dat ik pro kan worden maar zal ckkr nooit opgeven en alles blijven geven om zo ver mogelijk te komen.
Want elke pro heefdt zwz vele vele jaren erop zitten het duurt gewoon minstens 1 decenia om echt iets moois op te bouwen!

Tja de fout die gemaakt wordt is denken dat een meso er in zijn tienerjaren al als een beest uitziet. Ik heb zelden of nooit meso's gezien die als tiener al erg gespierd of breed waren. Het verschil is dan vooral merkbaar tussen endo's en de andere lichaamstypen.

De meeste meso's waren als tiener gewoon niet vet, en hun spieren waren nog in ontwikkeling. Dat gaf hen een 'magere' look, wat niet hetzelfde is als een ecto.

Terug
Naar boven