AndroidHealthClinic

progressie 17 jarige

unl1m1t3d

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
69kg
hallo, ik ben David en ben 17 jaar, ik train sinds vorig jaar mei zo'n 1a2 keer per week, sinds midden augustus ben ik serieus beginnen te trainen

ik train 3 a 4 dagen per week

op mijn eten let ik een beetje maar niet zoals met een voedingsschema, ik zorg gewoon dat ik iedere dag 400 gram rijst eet, 2 shakes, 2 bananen en ik eet 2x per dag middag.

Heb een paar foto's om mijn vooruitgang te laten zien, ik zou willen weten wat jullie er van vinden. Ben van 65 naar 68.5 kilo gegaan, en vet rond mijn buik kwijt geraakt.

deze is van het begin toen ik 3 weken fatsoenlijk trainde (sorry dat ik geen duidelijkere heb)

IMAG0006.jpg

deze heb ik gisteren gemaakt

IMAG0073.jpg

IMAG0069.jpg

IMAG0067.jpg

sorry voor de slecht kwaliteit

laat maar iets horen

Vanwaar die :mad:

lekker droog, maar massa is wat aan de lage kant.. Ik zou flink gaan bulken :D

je eet te weinig en je gebruikt nu al shake's ???
en train jij je benen??

waar ben je vandaan in Limburg?
overigens zal je geen 400gram rijst eten (ONGEKOOKT GEWOGEN!!), dan was je wel zwaarder.
Vervang de shakes door eieren/vlees/vis/kip en succes

En waar haal je je eitwitten uit, afgezien van de shakes??

Voor de ****ers die gaan reageren als shit , hij is nieuw en durft teminste fotos te posten over zichzelf.. Iedereen heeft een doel en respecteer dat doel, ook al ligt het doel bij de éné hoger dan de andere.. Ik zou goed de stickies gaan lezen en zeker op uw voeding gaan letten.. Langzaam aan meer en meer maaltijden eten.. Toen ik begonnen was at ik maar 2keer per dag.. Door dan op dbb terecht te komen begon ik 3keer te eten en bouwde langzaam op.. Het vraagt tijd maar je geraakt het gewent, als je hulp nodig hebt met trainingschema stuur mij maar een privebericht

rijst voor mij zit in pakken van een 1kg of meer, kook je in water. ~80gr carbs per 100gram.
Lijkt me sterk dat hij daar 400gr van wegeet

Lekker droog sta je al, maar massa ontbreekt nog beetje.
Ik raadt je iig een clean bulk aan

Voor de ****ers die gaan reageren als shit , hij is nieuw en durft teminste fotos te posten over zichzelf.. Iedereen heeft een doel en respecteer dat doel, ook al ligt het doel bij de éné hoger dan de andere.. Ik zou goed de stickies gaan lezen en zeker op uw voeding gaan letten.. Langzaam aan meer en meer maaltijden eten.. Toen ik begonnen was at ik maar 2keer per dag.. Door dan op dbb terecht te komen begon ik 3keer te eten en bouwde langzaam op.. Het vraagt tijd maar je geraakt het gewent, als je hulp nodig hebt met trainingschema stuur mij maar een privebericht
Reageren als "shit"?

Wie?

Goede front! De rug is serieus wat werk aan.

idd meer eten wat de meeste mensen hier zeggen,

• Topic Starter Topic Starter
ik eet al de helft meer als vroeger, en die rijst is zo van Boss uit een blik. Het is nie dat ik een pro bodybuilder wil worden wil gewoon wat gespierder worden. Benen train ik doordat ik iedere dag 8 kilometer op en af naar school fiets

ik eet al de helft meer als vroeger, en die rijst is zo van Boss uit een blik. Het is nie dat ik een pro bodybuilder wil worden wil gewoon wat gespierder worden. Benen train ik doordat ik iedere dag 8 kilometer op en af naar school fiets

jij denkt dat je met fietsen je benen traint? :roflol:

Pas maar op dat je niet te hard traint, anders ben je straks zomaar een pro bodybuilder

• Topic Starter Topic Starter
Eerst had ik nog respect voor je dat je nog redelijk goed droog bent maar toen je dat zei.
chicks zien ook liever een man die droog staat MET goede benen, kijk maar naar johnny bravo :rolleyes:

Btw keep on going nu nog je voeding en trainingsschema aanpassen !

Terug
Naar boven