Fitness Seller

progressie 17 jarige

• Topic Starter Topic Starter
ok dus squatten en meer eten? en mij hebben ze altijd gezegd dat je shakes moet nemen maar dit is dus eig overbodig als ik gewoon wat meer eet?

dan ga ik vanaf nu benen 2 maal per week trainen!

Begin eerst met een goed voedingsschemaen trainingschema samen te stellen.. En dan erna pas aan supps beginnen denken ;)

2 Maal per week?

Doe gewoon squaten en 5 andere oefeningen bij benen en deadlift bij rug train je ze al goed mee..

oké dan ga ik dat doen bedankt voor de tips!

1 vraagje, weet iemand mss wat mijn vetpercentage is ongeveer?

eten maar!

-

Reden: -
Laatst bewerkt:
ik eet al de helft meer als vroeger, en die rijst is zo van Boss uit een blik. Het is nie dat ik een pro bodybuilder wil worden wil gewoon wat gespierder worden. Benen train ik doordat ik iedere dag 8 kilometer op en af naar school fiets

hugo boss?

nee..

Altijd dat gezeur over benen trainen, benen trainen is nodig, maar bouw eerst trainingservaring en een goed voedingsschema op en ga dan benen trainen. t zal de komende tijd niet zo snel achter lopen, maar je zal ze uiteindelijk wel mee moeten gaan pakken. Goed droog op die fotos en gewoon wat meer eten, komt goed!

Niet akkoord! Waarom zou je één spiergroep overslaan?

..Benen hoef je niet te trainen, die groeien mee met de rest

Een positieve comment voor de afwisseling.

Je heb mooi symmetrische aanhechtingen in je borst/abs. Ga hard trainen en veel eten, dan kom je er wel.

ben meer aan het eten, sinds dat ik dit gepost heb ben ik ook al een kilo bijgekomen en ben nu meestal 4 keer per week aan het trainen dus het begint te beter te gaan denk ik?

Ik raad je aan in plaats van meer te gaan eten, meer onderzoek te gaan doen over eten. Vragen als

- Wat zijn eiwitten?
- Waar zitten veel eiwitten in
- Waar gebruik ik eiwitten voor
- Hoeveel gram heb ik er nodig per dag

-Wat zijn koolhydraten?
O.a. suikers
- Waar zitten veel koolhydraten in
- Waar gebruik ik ze voor
- Wanneer is het beste om ze in te nemen

- Wat zijn vetten?
- Wat zijn goede/slechte vetten?

- Wat zijn supplementen
- Welke supplementen zijn er
- Waar zijn supplementen voor
- Wanneer kan ik supplementen het beste innemen

Als je dat een beetje onderzocht heb, zal je er wel achterkomen hoezo het belangrijk is dat je 6x per dag eet, wat je eet en hoeveel je moet eten om aan te komen in spieren.

Daarnaast raad ik je ook aan zoals everybody else om gewoon ALLE spiergroepen te trainen en niet je benen over te slaan omdat je "8km per dag fietst" fietsen en cardio e.d. verminderen je spiergroei waardoor je ook niet "breder" zal worden

Wat is je VP? 10-12% ofzo? heb je een extact nummer voor me?:)

Hoe groot ben je trouwens? Of kijk ik erover :)

Altijd dat gezeur over benen trainen, benen trainen is nodig, maar bouw eerst trainingservaring en een goed voedingsschema op en ga dan benen trainen. t zal de komende tijd niet zo snel achter lopen, maar je zal ze uiteindelijk wel mee moeten gaan pakken. Goed droog op die fotos en gewoon wat meer eten, komt goed!

En je bouwt geen ervaring op door benen te trainen? LOLWUT?

@TS begin eerst met alleen linkerbicep, pas als je ervaren genoeg bent de rest erbij pakken:roflol:

Terug
Naar boven