Fitness Seller

Progressie Chest.

Waardering
2
Lengte
1m82
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
vooruitgang van mijn borst in een periode van ongeveer twee jaar tijd.
van 63 kilo naar een mooie 76 op de laatste :)

Forms Chest.jpg

Goed bezig. Heb je ook foto's van de benen?

Dat heb je snel gedaan
Heb je ondertussen ook nog massa gepakt?

Netjes hoor

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad vrij snel gedaan, ik was daarintegen ook aardig ondervoed met mijn 63 kg tegen 1,82, dus de eerste kilo's vlogen er met gemak aan, vanaf 72 kreeg ik het aardig lastig, probeerde 200 gram de week te pakken ongeveer met ups en downs natuurlijk.

Massa bouwen is me nooit echt goed gelukt, het maximale vetpercentage dat ik heb gehad ligt ook rond de 12%, dit had ook een reden natuurlijk

-geneigd naar Ecto te gaan (Geen Excuus!)
-extreem zwaar fysiek werk in de buitenlucht wat voor veel verbranding zorgt en bulken bemoeilijkt.
-gebrek aan dicipline aan het begin, een enkele maaltijd overslaan was/is me fataal.

m'n benen gaan goed, helaas lopen m'n kuiten achter in verhouding maar die asymmetrie probeer ik weg te werken door ze extra intensief te trainen, wat ook nog wel eens lastig is aangezien ik m'n training onder het uur probeer te houden en ik kuiten toch combineer met andere spiergroepen

legs.jpg

wat ook nog wel eens lastig is aangezien ik m'n training onder het uur probeer te houden en ik kuiten toch combineer met andere spiergroepen

Gewoon langer trainen dan een uur? Train zelf altijd tenminste uur a anderhalf, heel soms een uitschieter naar 3 uur als ik me laat opnaaien om nog boxjumps te gaan doen na afloop met de fitness instructeur :o

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon langer trainen dan een uur? Train zelf altijd tenminste uur a anderhalf, heel soms een uitschieter naar 3 uur als ik me laat opnaaien om nog boxjumps te gaan doen na afloop met de fitness instructeur :o

Waarschijnlijk heb jij dan een andere bouw dan dat ik heb, mijn bouw betreft geen vetmassa kwijtraken en spiermassa behouden / gainen, een klein beetje vetmassa bij mij werk ik hard voor, ik bouw aardig droog spiermassa op, voornamelijk door mijn werk zoals hierboven genoemd, 40 uur per week duurtraining. (in principe)

Ik train niet langer dan een uur om niet teveel te verbranden, in dat uur ben ik wel intensief bezig, en geef mn spieren korter rust.

Laatst bewerkt:
Goed droog Rotjoch.

Goed bezig man, hou zo vol :thumbs:

Terug
Naar boven