Fitness Seller

Progressie fotos van 6maanden geleden en nu

almirbosna

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
63kg
Vetpercentage
9%
Hallo Iedereen,

Ik heb sinds kort een account op DTT, ik was er al enigzins bekend mee. Ik lees vaak reviews over producten, bulken & cutten en voedings schema's. Ik zelf post deze topic met foto's over mijn voortgang van de afgelopen 6 maanden. Ik ben 172cm lang, toen ik begon met trainen woog ik 67.5Kg en had ik een vetpercentage van 17.8%. Momenteel weeg ik 62.5Kg en heb ik een vetpercentage van 12.6%, mijn BMI is 21% en mijn spiermassapercentage is 49%. Dit heb ik behaald over een periode van 6 maanden, in de tussentijd heb ik supplementen gebruikt als Crazy Pre Workout (Body&Fit) 1 pot, en Magnificent (Body&Fit) 1pot. Sinds kort gebruik ik Whey Perfection en Creapure Creatine. Ik zou graag jullie mening willen horen over wat ik zou moeten doen nu, moet ik doorgaan met hoe ik bezig ben of moet ik beginnen te bulken? ik zelf heb soms wel eens moeite om goed te eten i.v.m fulltime stage, ik drink wel regelmatig 2 eiwitshakes op werk rond 10:00 en 15:00 en eet 1 grote maaltijd in de middag rond 12:30. Ik ga op tijd naar bed en sta ook vroeg op voor de rest eet ik meestal nog wat rond half 6 en 9. Ik heb tijdens een meeting van herbalife een meting laten doen door een dieëtiste die gaf aan dat als ik niet sport ik 1600kcal moet binnenkrijgen voor onderhoud, en waneer ik sport zou dat 2100 moeten zijn, voor gainen 2500. daar heb ik ook mijn vetpercentage laten opmeten etc van de informatie die je hierboven ziet. Graag hoor ik wat jullie vinden van mijn voortgang tot nu toe, en wat jullie denken dat het beste zou zijn voor mij bulken/cutten etc. Meerdere fotos van 6maandengeleden post ik wanneer ik thuis ben

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
fotos

fotos

IMG_5328.jpg

IMG_5462.jpg

IMG_5464.jpg

IMG_5466.jpg

IMG_5778.jpg

IMG_5853.jpg

Volgens mij bedoelde de herbalife coach dat je BMR 1600 is. Wat ongeveer kan kloppen.

Heb snel een berekening gedaan en als je 3-5x zou sporten per week, kom je op een BMR van *1650.
Om je gewicht dat je nu hebt te onderhouden in combinatie met die 3-5x sport/week zit je op *2550 en indien je lichtjes wilt bijkomen, *2850.

Je hebt een goede basis, als ik jou was zou ik kiezen voor het lichtjes aankomen en dit volhouden tot je zelf vindt dat het vetpercentage te hoog is en dan een korte periode cutten tot je weer op het gewenste vetpercentage zit.

Je moet denk ik wel wat serieuzer met je voeding omgaan, indien je optimaal resultaat wilt. Eens even de tijd nemen om een fatsoenlijk schema op te stellen, zodat je die 2850 kcal elke dag binnenkrijgt.

Hoe ziet jouw trainingsschema er momenteel uit?

Succes met je doelen.

Netjes gedaan.
Maar 2 dingen:
- er hangt nog prijskaartje op jouw jeans :P
- het heet "onderbroek" niet voor niks, jij maakt er "bovenbroek" van :p

Ligt er natuulijk aan wat je doelen zijn, wil je echt groot worden of wat gespierder.
Ik zou iig niet meer gaan cutten, dan blijft er zo niet veel meer van je over.
Je hebt iig een goei basis om mee te beginnen! Succes

Terug
Naar boven