ajaxdegrote
Novice
- Waardering
- 0
stats
lengte; 1m75
gewicht; 59 kg
leeftijd; 17
Hopelijk is dit in jullie ogen een positieve vooruitgang in "droge" massa?
Wat denken jullie van men BF?Mijn eetgewoonte is de laatste maanden drastisch verandert.
kipfilet, kwark, havermout, fruit, groenten, kalkoen, walnoten, melk, eieren, tonijn, zalm, pindakaas,....
idpv alle andere zaken dat je spieren helemaal niet nodig hebben
Vele mensen in de gym geven opmerkingen dat squatten slecht is voor de rug enz.(Hoewel mijn techniek zéér correct is.
Het is toch simpel?"Ass to the ground?"
)En dat ik Overhead press zittend moet doen idpv staand.
En bench press met Smith moet doen idpv los.
Maar ik blijf koppig en blijf doen wat jullie me aanraden; "losse" compounds
Desnoods smijten ze me daar maar buiten!
Ik zou (in de plaats van altijd hier op dit forum te zagen omtrent mijn bodyfat) graag een huidplooimeter aanschaffen.Ik woon in Belgie. Enige suggesties waar ik dat goedkoop kan vinden?
De onderste foto is er eentje van in November (de rest zijn er van gisteren)
lengte; 1m75
gewicht; 59 kg
leeftijd; 17
Hopelijk is dit in jullie ogen een positieve vooruitgang in "droge" massa?
Wat denken jullie van men BF?Mijn eetgewoonte is de laatste maanden drastisch verandert.
kipfilet, kwark, havermout, fruit, groenten, kalkoen, walnoten, melk, eieren, tonijn, zalm, pindakaas,....
idpv alle andere zaken dat je spieren helemaal niet nodig hebben
Vele mensen in de gym geven opmerkingen dat squatten slecht is voor de rug enz.(Hoewel mijn techniek zéér correct is.
Het is toch simpel?"Ass to the ground?"
)En dat ik Overhead press zittend moet doen idpv staand.En bench press met Smith moet doen idpv los.
Maar ik blijf koppig en blijf doen wat jullie me aanraden; "losse" compounds
Desnoods smijten ze me daar maar buiten!

Ik zou (in de plaats van altijd hier op dit forum te zagen omtrent mijn bodyfat) graag een huidplooimeter aanschaffen.Ik woon in Belgie. Enige suggesties waar ik dat goedkoop kan vinden?
De onderste foto is er eentje van in November (de rest zijn er van gisteren)
Laatst bewerkt: