Wasbeer
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 17%
Oke ik heb net even gekeken of we nog kwark ik huis hadden. We hadden geen magere kwark maar wel magere kwark met aardbeien smaak. Ipv 13 gram eiwit en 3 gram KH was deze 8.5 gr eiwit en 15 gr KH (vooral suikers), niet echt bulkspul dus. Maar de kwark was totaal niet vies (lekker zelfs), het smaakte naar een soort dikke danoontje. Is normale magere kwark VEEL vieser dan dit? Of valt dat wel mee
Verder heb ik mijn voedingsschema een beetje aanpast:
Ik neem de all-day-protein shake nu 's ochtends, verder eet ik ook de walnoten 's ochtends. Net zoals eerst eet ik nog steeds het fruit in de ochtend. Alleen neem ik nu 800 calorieen als eerste maaltijd naar binnen ipv de 300 die ik eerst nam. Nu ik de all-day-protein 's ochtends eet moet ik dit toch weer aanvullen in de avond. Daarom probeer ik nu 's savonds 500 gram magere kwark te eten voor het slapen gaan. In totaal eet ik 2800 calorieen op niet trainingsdagen en 3100 op trainingsdagen. 300 calorieen extra ten opzichte van mn vorige schema.
Ik zit nu alleen wel hoog in de eiwitten. 250 gram voor iemand van 67 kg, kan dat nog? Mijn huidige eiwit/kh/vet verhouding is 35/45/20
Verder heb ik mijn voedingsschema een beetje aanpast:
Ik neem de all-day-protein shake nu 's ochtends, verder eet ik ook de walnoten 's ochtends. Net zoals eerst eet ik nog steeds het fruit in de ochtend. Alleen neem ik nu 800 calorieen als eerste maaltijd naar binnen ipv de 300 die ik eerst nam. Nu ik de all-day-protein 's ochtends eet moet ik dit toch weer aanvullen in de avond. Daarom probeer ik nu 's savonds 500 gram magere kwark te eten voor het slapen gaan. In totaal eet ik 2800 calorieen op niet trainingsdagen en 3100 op trainingsdagen. 300 calorieen extra ten opzichte van mn vorige schema.
Ik zit nu alleen wel hoog in de eiwitten. 250 gram voor iemand van 67 kg, kan dat nog? Mijn huidige eiwit/kh/vet verhouding is 35/45/20
Laatst bewerkt:

achja we zullen zien. Even kijken of ik het weg kan drinken, lijkt me wel ziek veel man alles in 1 keer drinken. Een liter water of melk is al veel, moet je nagaan een half liter met halve kilo kwark :|
Wat ik probeerde te zeggen is dat het altijd wel beter kan dan dat je nu doet, en dat je niet alleen BBer bent of progressie maakt als je alles perfect doet. Elke BBer doet wel iets wat hij beter niet kan doen, al is het alleen een biertje drinken of een uurtje minder slapen omdat er een goede film komt. Niet dat ik daarmee probeer te zeggen dat ik er niet volledig voor ga, want ik ga gewoon proberen vroeger uit bed te stappen en eraan werken.

. Vind ik toch xD.