Fitness Seller

Van Wasbeer tot GrizzlyBBeer: It's time to rip-a-toe

• Topic Starter Topic Starter
Oke wat ik eerst zei over kwark dat het best lekker was neem ik terug... zodra je aan die oneindige grote happen begint, begint het al snel vies te worde :\ Dat zure is inderdaad het irritante en dat je het zo moeilijk snel kan eten omdat het zo een prurrie is... achja..

Ik vind kwark van de Aldi de allerlekkerste kwark, je moet even fruit erdoor heen mengen.

Ik keek naar je voedingsschema en het verbaasd me echt dat je rond de 2800 cal per dag zit, heb zelf geen voedingsschema maar als ik zo naar jouw schema kijk eet ik rond de 4000 calorien.

Maar ik volg je log, maak het bijzonder!:D

4000 calorieen is veel hoor :o waarom denk je da dan

Laatst bewerkt:
Oke net weer magere kwark genomen, ik heb er echter een aantal druppels zoetstof bijgedaan dat gelijk staat aan 20 gram suiker en het is opeens LEKKER man :o damn. ik kom vanavond helaas niet aan genoeg slaap want moet morgen 2 praktische opdrachten inleveren... :( en morgen moet ik beginnen met leren aan mn tentamen die vrijdag is, dus dat zal ook niet een lange nacht worden... achja dan maar uitrusten in het weekend.

Oke net weer thuis van school.. heb nog helemaall niet kunne slape dankzij die POs die ik moest maken. morgen were tentamen dus ik ga nu 3 uurtjes pitten, dan trainen en dan weer leren. bah ik wil dat het weekend is

Oke net weer thuis van school.. heb nog helemaall niet kunne slape dankzij die POs die ik moest maken. morgen were tentamen dus ik ga nu 3 uurtjes pitten, dan trainen en dan weer leren. bah ik wil dat het weekend is

Normale mensen slapen snachts hoor ;) ! Slaap is belangrijk. NIet alleen voor je spieren maar ook voor je welzijn!

4 november, trainingsdag 2

Oke zoals ik net zei heb ik in de afgelope 39 uur maar 3 uur kunnen slapen ivm PO's die op het laatste moment afmoesten. ik ben wel gewoon gaan trainen, maar ben wel een beetje zwak dus echt veel kracht zat er niet in, ben wel proberen goed te blijven eten en ik zat nog op dezelfe gewichten als dinsdag.

Workout B

Squat 3x5 op 60 kilo
Bench Press 3x5 op 40 kilo
Barbell Row 3x5 op 40 kilo
3 setjes buikoefeningen

Maar waarom kan je niet normaal slapen dan=

Ik had die PO's onderschat en daardoor was ik iets te laat begonne met die opdrachten, ik moest gewoon de hele nacht doorwerken om het af te krijgen. Als ik ze niet vandaag had ingeleverd dan krijg ik punten aftrek en ik heb die punten echt nodig om examen te halen :o

Ik had die PO's onderschat en daardoor was ik iets te laat begonne met die opdrachten, ik moest gewoon de hele nacht doorwerken om het af te krijgen. Als ik ze niet vandaag had ingeleverd dan krijg ik punten aftrek en ik heb die punten echt nodig om examen te halen :o
OOOW.. !! Naja, je hebt et achter de rug! Zometeen dan maar op bed, of niet ;)! Even een bakje kwark nemen en dan snurken;)!

Als het nog niet gepost is: probeer is iets als dit --> kwark stuk fruit havermout zoetstof melk/water om het te verdunnen gegarandeerd dat je het dan wel weg krijgt. En als je kwark alleen wilt nemen voordat je gaat slapen --> kwark zoetstof en haal ergens siroop zonder suiker en mix het zo.

Gooi verder bij die melk en all day protein is een keer 75 gram(of meer) havermout en die banaan en ik weet zeker dat je het weg krijgt.

* zie dat je het al is gelukt .

Laatst bewerkt:
OOOW.. !! Naja, je hebt et achter de rug! Zometeen dan maar op bed, of niet ;)! Even een bakje kwark nemen en dan snurken;)!

Jaa even lekker mn kwark en dan pitten ja.. niet slapen = amper groeien helaas :(

Als het nog niet gepost is: probeer is iets als dit --> kwark stuk fruit havermout zoetstof melk/water om het te verdunnen gegarandeerd dat je het dan wel weg krijgt. En als je kwark alleen wilt nemen voordat je gaat slapen --> kwark zoetstof en haal ergens siroop zonder suiker en mix het zo.

Jaa die zoetstof die ik er gister doorheen deed maakt de kwark echt gewoon een lekkere vruchtenyoghurt ofzoiets :) die paar druppels hebbe echt magische werking :p

6 november, trainingsdag 3

Workout A

Opzich ging de training goed, maar ik probeerde de deaflift op 90, maar dat lukte niet helemaal zoals ik wilde. Ten eerste brandde mn hande echt fcking erg en had ik geen grip, ten tweede is mn techniek nog niet helemaal goed (ik heb mn rug nog iets te bol). Daarom denk ik dat ik de volgende lessen iets meer aan mn techniek ga werken en het gewichts iets lager ga doen :o

Squat 3x5 op 65 kilo
Bench Press 3x5 op 45 kilo
Deadlift 1x5 80 kilo
Pull-up helemaal van net niet gestrekt tot aan de kin: NET geen 4

6 november, trainingsdag 3

Workout A

Opzich ging de training goed, maar ik probeerde de deaflift op 90, maar dat lukte niet helemaal zoals ik wilde. Ten eerste brandde mn hande echt fcking erg en had ik geen grip, ten tweede is mn techniek nog niet helemaal goed (ik heb mn rug nog iets te bol). Daarom denk ik dat ik de volgende lessen iets meer aan mn techniek ga werken en het gewichts iets lager ga doen :o

Squat 3x5 op 65 kilo
Deadlift 1x5 80 kilo
Pull-up helemaal van net niet gestrekt tot aan de kin: NET geen 4

Gebruik je mixed grip?
Verbetert je grip echt heel hard

yep, één hand naar me toe gedraaid en één hand weg.. werken handschoenen goed om de grip te verbeteren?

Nee, handschoenen zijn k*t. Je kan twee dingen doen. Handkracht verbeteren: grippers, of straps: te halen bij de boardsponsors.

Oke ik ga kijken of ik mn handkracht wat kan verbeteren dan, kan nooit kwaad denk ik.

Maar ik heb me gister een eergister even geweegd en ik zie dat ik binnen één week ongeveer 1.5 kilo zwaarder ben geworden... dicht bij de 2 kilo alweer. Nou ik weet dat dit geen vet/spier is, maar waarschijnlijk vocht (vanwege de vele zuivel). Ik merk al dat mn broek minder goed dichtgaat en dat ik er in het algemeen wat vetter uitzie. Ik zit eraan te denken om 's avonds wat appelazijn te eten om wat van dat vocht wegtedrijven.. enig idee hoeveel 2 lepels appelazijn effect zal hebben op mn vocht, zal het veel helpen?

9 november, trainingsdag 4

Workout B

Note: Squat ging goed, bench press lukte niet helemaal met 5 kilo erbij dus moest gewoon weer oude gewicht gebruiken en barbell row heb ik rustig aangedaan om de techniek wat meer onder controle te krijgen.

Squat 3x5 op 70 kilo
Barbel Row 3x5 40 kilo

9 november, trainingsdag 4

Workout B

Note: Squat ging goed, bench press lukte niet helemaal met 5 kilo erbij dus moest gewoon weer oude gewicht gebruiken en barbell row heb ik rustig aangedaan om de techniek wat meer onder controle te krijgen.

Squat 3x5 op 70 kilo
Barbel Row 3x5 40 kilo

Bedoel je niet military press?

Nee ik bedoelde echt de bench en barbell row. Is dat raar dan?

Terug
Naar boven