MuscleMeat

Progressie na 4 maanden !

17 jaar en je hebt motivatie en bent blij dat je een beetje aan het veranderen bent de laatste tijd dus ik begrijp je

MAAR ik erger er mij vaak aan dat er hier zoveel hun foto's plaatsen na vier maand trainen

eet train en rust eerst eens deftig een jaar of vier en post dan s foto's
want na vier maand zie je 0,00001 verandering

ot:succes

• Topic Starter Topic Starter
@ Jones ,motivatie is er inderdaad :D ! Ja over die foto's na 4 maanden ,gewoon enthousiasme laten we het daar op houde ;). Voor mij is het verschil groot ,ookal stelt het weinig voor.

@ Riggard ,Ik zal wel meer rust pakken en me schema even verandere ( extra dag rust er tussen denk ik ,ABC rust ABC rust enz. of nog anders ivm basketbal maar dat zie ik vanavond wel ) ,ik ga dan ook maar een voedingsschema opstellen van de week.

@ Robbertk ,4 à 5kg aangekomen

@ Willem9 ,Kipfilet ga er ook in zonder brood hoor ,even iets voor de afwisseling :P

Rest bedankt :)

Dit ongeveer ,hangt van de dag af! Ik wil nog extra brood meenemen naar school voortaan ,voor tussendoor als ik geen pauze of les uitval heb :)

7 :00 ;2 bruin met kipfilet/kip kerrie + appel

Dan school ligt eraan hoe de lessen zijn van die dag meestal rond :
10 : 30 ;Half stokbrood of Broodje gezond
12 : 30 ; '' ''
dan tot ik uit ben niets !

Thuis ;4 tot 6 bruin met kipfilet/kip kerrie ,ligt eraan hoelaat ik uitwas ( gemiddeld rond 3-en )
*18 : 00 ; Avond eten

Trainen
Na trainen Whey shake

Rond 21:00 2 a 3 bruine broodjes + kwark

Rond 22:30 - 23:00 slapen :P

Laatst bewerkt:
Oke mooi beetje zo als ik dus. Weet ik wat ik kan verwachten na een paar maanden! :P

Niet al teveel dus :P hehe

Nee precies, gewoon lekker 10 boterhammetjes ofzo en avondeten en wat kwark.

Ik kan niet echt bakken eten ofzo..

Dat met bakken eten komt wel ,als ik kijk wat ik nu eet en vroeger at had ik al 3 keer over me nek moeten gaan volgens mij :P! was echt een drama toen. Nu begin ik het een beetje door te krijgen :P

ik zou elke spiergroep maar 1 keer per week trainen,goed bezig!

@ Spark ,Bedankt

Ik zat zelf meer te denken aan A B C rust A B C rust enz.
Als je te lang rust heb is dat toch niet goed ( ivm supercompensatie ) ,ik heb geen flauw idee hoeveel die duurt gemiddeld.

*kan zijn dat ik uit me nek brabbel :P

Ik wilde je afbranden om je benen, maar las toen pas de rest wat na het schema kwam ;)

Gewoon lekker doorknallen en eventueel je voeding wat omhoog gooien.

@ Billiejoe ,hahah met me benen ga ik denk ik over een maand of 2 rustig beginnen ,als het goed gaat ( wat het nu ook weer gaat ) !
Voeding omhoog gooien ? Inderdaad ! ,Ga me helemaal vol proppen :P

lol na 4 maanden kan je ook geen reet verwachten. Post je voedingsschema en trainingsschema eens? Nu heb je het meeste aan aanwijzingen. Een voedingsschema hoeft niet perse als je maar heel de dag door zoveel mogelijk gaat eten, je waait nu bijna weg!

Oksol haar is flink gegroeit;)

vind je progressie ook matig voor iemand die 4 maanden "goed" bezig is, er had zeker meer in gezeten... meer vreten en niet zovaak trainen zal zeker een positief effect hebben.

+1

Is dat een chick die naast je staat op de bovenste foto bro? Zo ja: posten die handel!

@ beginnerbb ,het is niet iets geweldigs hoor :P ,maar minder vaak trainen is positief ? Wat raden jullie me dan aan om te doen ?

dag 1 ,dag 2 ,dag 3 ,rust ,rust ,dag 1 ,dag 2 ,dag 3 ,rust ,rust ,zoiets of zit ik verkeerd :P ?

Ja. Dat lijkt er al meer op. Dan zit er 4 dagen rust tussen de trainingen van dezelfde spiergroep. Voor de zekerheid zou ik dan wel borst/triceps en rug/biceps doen. Dus:
Ma: Borst/triceps
Di: Rug/biceps
Wo: Schouders/buik
DO: Rust
Vrij: Rust
Za: zelfde opnieuw

Bedankt man! :)

Goed bezig. Ik zie het duidelijkste dat je borst goed vooruit is gegaan, heeft bij mij wat langer geduurt.

Ik raad ook aan om wat snelle suikers na je training naar binnen te gooien, maltodextrine ofzo. gaat het verfikken van je eiwitten tegen. Mja als het goed is zit dat bij je shake al erbij ;)

Hey man, goed bezig! Ik was net als jij, ben ongeveer even groot en was nog magerder in het begin!
Eén raad die ik je kan geven om groter en sterker te worden is proberen om fullbody compound te gaan. Ik weet dat het een volledige ommeslag is qua programma, maar het loont de moeite. Check zeker ff deze site: Bill Starr 5x5 - Madcow Intermediate or Linear Version
Dit is een trainingsmethode die haar waarde meer dan bewezen heeft.
Man... nog maar amper 10 posts en ik heb die site al 3 keer aangehaald :D. Maar soit, het was een echte eye-opener voor mij en iedereen die bb doet kan er veel van leren!
Daarnaast hoop ik dat je van je blessure afraakt zodat je toch kan overwegen om te beginnen squaten!!! Succes!
P.S.: iedereen z'n bekken staat scheef en dat van mij ook meer dan gemiddeld! :D

Terug
Naar boven