Fitness Seller

Progressie van 19 jaar

Als alles klopt zou dit wel een heel mooi voorbeeld zijn wat je kunt bereiken met enorm veel geduld.

Laatst bewerkt:
Very nice maar naturel nee. Ik zou tekenen keep it going!

lol mensen die nu gaan zeggen dat dit niet natural kan zijn moeten egt gaan fietsen

je ziet er trouwens zwaarder uit als 106kg bij 1.90m:P vind ik

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor jullie positieve reacties,

-washandje
Toen ik 20 was begon ik ermee en had nog niet echt veel ervaring(kan me nog herinneren), na drie maanden trainen merkte ik niet echt een bepaald resultaat in massa ,werd erg beu en begon mij af te vragen wat nou de mogelijkheid geeft om te gaan groeien. Dus na die drie maanden begon ik aan een voedingsschema(vast) met 7 a 8 maaltijden per dag. Ik eet natuurlijk heel veel tussen door(neem o.a bakjes rijst+kip) plus het feit dat ik train met ervaren vrienden/neven die mij veel hebben geholpen.

-spark

Ja, ik heb regelmatig blessures gehad met name bij mijn rug. Ben vaak door me rug heen gegaan

-skinnie

Klopt, de latspread is een wat oudere foto van mij, de bovenste foto's zijn de meest recente. Ik zal even voor de geïnteresseerden extra foto's uploaden.

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd,

vriendelijke groet,

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man, met 19 jaar training geloof ik echt wel dat dit naturel is. Ben benieuwd of je nog steeds progressie boekt na 19 jaar naturel. Verder zou een front pic ook wel nice zijn..

Zeer nice :rolleyes: zijn niet veel mannen met zo'n fysiek op 39e.
Dit geeft me de motivatie om naturel te blijven. :D
Hoewel ik wel een kuurtje ga proberen :p

Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit man, met 19 jaar training geloof ik echt wel dat dit naturel is. Ben benieuwd of je nog steeds progressie boekt na 19 jaar naturel. Verder zou een front pic ook wel nice zijn..

Zeer bedankt,

Ik heb helaas het idee dat ik al tegen mijn maximum aanzit. Maar goed voor mij maakt dat niet zoveel uit. Vond en vind nu nog steeds krachttraining altijd heerlijk. Het is meer voor mij een soort obsessie en hobby tegelijkertijd.

groeten,

Zeer nice :rolleyes: zijn niet veel mannen met zo'n fysiek op 39e.
Dit geeft me de motivatie om naturel te blijven. :D
Hoewel ik wel een kuurtje ga proberen :p

Keep it up!

Nu al kuren? Gast je bent pas 15.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

gruwelijke fysiek, natural is het vast wel te doen, maar de meeste mensen zullen naar middelen grijpen.

Ziet er goed uit zeg, zeker bij die leeftijd een streeffysiek!

Heb je nog bepaalde doelen nu, of train je op onderhoud?

Nice resultaat, al denk ik dat ik na 19jaar vollop trainen stijf zou staan van de blessures. Denk niet dat ik het nog zolang uithou

zeer netjes echt top ;)

Netjes, ziet er strak uit hoor!

Echte hardcore workout outfit !
Gruwelijke fysiek en erg mooi streven, knap dat je al zo lang dedicated traint/eet!

Netjes man!

Woow!
Erg nice! :)

Terug
Naar boven