AndroidHealthClinic

Progressie

BillyX

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
101kg
Vetpercentage
20%
Hallo,
Ik zou graag een progressie topic bijhouden, met pics van mijn progress offcourse. Ik sta open voor elke commentaar, zolang dit maar geen hate - topic wordt :) De eerste foto (is tussentijds genomen als ik rond de 107 kg stond). Nu sta ik rond 97 - 98 Kg. Zou graag naar 90 kg door cutten :)

906byc.jpg

DSC00489.2.jpg

DSC00513.jpg

succes

Je guns zijn wel netjes.

Geef ons een beetje meer info dan...!Hoe lang ben je al bezig,voedings/trainingsschema?Wat je wil bereiken etc.:)

ik kan er niet veel van zeggen opd ie fotos is niet heel veel te zien. Alleen wel dat je borst achterligt met de rest.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is mijn 3de jaar training. Eerste 2 voornamelijk niet op eten gelet, en mijn training niet serieus genoeg genomen. Nu is het helemaal anders, voedingsschema is om de 3 uur (iets van eiwitten / vetten - kholydraten liggen niet zo zeer hoog bij mij). En inderdaad sorry van de foto's, maar moest ze zelf nemen, en is niet zo handig :) later komen foto's van mijn rug enzo erop.

super progressie, ik herriner nog je vorige topic man :) goed gedaan kerel

• Topic Starter Topic Starter
super progressie, ik herriner nog je vorige topic man :) goed gedaan kerel
Thx, toch sta ik nog redelijk hoog in vetpercentage denk ik. Maar heb wel redelijk wat spiermassa opgebouwd :) en vet verbrand :p

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ik train 6 - 7 keer per week (en 3 - 4 keer per week cardio 1 uur bij op hartslag 120). Ik probeer zo zwaar mogelijk te gaan in mijn trainingen ook!

Waarom niet alles in een keer goed doen, plaats goede foto's waarop iets te zien is. Dit bespaart jou tijd, want je hoeft het niet 2x te doen, en je hoeft niet te reageren op 'domme' reacties.

nette guns!

Terug
Naar boven